TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 20.1.2025.
Well, hello, gazella lover! Znamo da ste morali otvoriti ovaj link da saznate gdje pronaći model tenisica koja je prava stvar ako volite da spojite retro vibe s daškom modernog.
Nizak model i onaj fini prošiveni rub na gornjem dijelu daje notu pažnje prema detaljima, ali pravi kicker je platforma jer ko ne voli da povremeno izgleda malo više?

Foto: @ines_rcdd
Gornji dio od mekog antilopa ne samo da izgleda luksuzno, nego i mami na dodir, a đon? Ako mislite da je to samo detalj, razmislite ponovo. Oni nisu samo tu da izgledaju cool, već pružaju tu stabilnost koja vam omogućava da hodate po raznim podlogama, bez da se osjećate kao da ste na klizalištu.
Final... boje! Smeđa i pink? Ne možemo se odlučiti da li su ovo tonovi koje bi nosila retro ikona ili modna avanturistkinja. U svakom slučaju, dobijate najbolje od oba svijeta, tačnije sofisticiranu klasičnost sa daškom moderne hrabrosti i, nećemo lagati, ko može odoljeti patikama koje izgledaju kao da su izašle iz 90- ih, ali se savršeno uklapaju u 2025. godinu?

Foto: @ines_rcdd
Šta tražite kad ukucate na Google pretragu? Gazelle Bold Velours Marron & Rose, ali i ne morate. Mi smo odradili taj dio za vas i u nastavku imate link gdje ih možete poručiti za dostavu u BiH.



* * *
Naslovna fotografija: @ines_rcdd
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!