TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 18.11.2021.
Conde Naste je Eugénie Trochu imenovao novom glavnom urednicom francuskog Vogue magazina.
S njenim dolaskom na mjesto glavne urednice desila se i značajna promjena u magazinu.
Naime, već stogodišnji naziv Vogue Paris, koji je bio jedini naziv ovog magazina sa glavnim gradom u imenu, a ne državom, promijenio je svoje ime u Vogue France.
Ko je ustvari Eugenie Trochu?
Ona je novinarka za ovaj magazin radila već cijelu deceniju, a svoj put u ovom magazinu je započela dok je još uvijek bila studentica.
Na početku je radila kao dopisnica za američki Vogue, a s godinama je njena karijera samo napredovala.
Odlučila je napisati članak koji će biti objavljen u printanom izdanju magazina.
Kada je završila s pisanjem članka, čekala je da to preda uredniku do kasno u noć i uspjela u tome.
I sama Eugénie za sebe kaže kako može ostvariti dosta kada to zaista želi: ,,Mogu biti jako uvjerljiva i mislim da je to ono što privlači ljude.“
Sa svojom bazom u Parizu, Eugénie će raditi pod vodstvom Anne Wintour koja polaže velike nade u nju.
Uz novi naziv Vogue France, na prvoj naslovnici koju je uredila kao urednica ovog magazina, nalazi se pop pjevačica Aya Nakamura, za koju Eugénie kaže da je francuska ikona nove generacije.
Jedva čekamo vidjeti šta nam to još sve sprema nova urednica.
* * *
Naslovna fotografija: @eugenietrochu
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!