TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 16.9.2024.
Na 76. dodjeli Emmy nagrada, koja je održana sinoć u Los Angelesu, svjetla reflektora nisu bila usmjerena samo na pobjednike, već i na zapanjujuća modna izdanja zvijezda koje su se pojavile na crvenom tepihu.
Ova godina je prije svega donijela nevjerojatne trenutke u svijetu televizije, sa serijom "Shogun" koja je dominirala s nevjerojatnih 18 nagrada, uključujući onu za najbolju dramsku seriju, dok je "Hacks" iznenadio osvajajući nagradu za najbolju komediju, preuzimajući trofej seriji „The Bear“.
Pored dodjele nagrada, kada je u pitanju Emmy, pažnja je usmjerena i na neodoljiva modna izdanja koja ostaju zapamćena kroz godine. Na sinoćnjoj dodjeli nagrada crveni tepih bio je ispunjen glamuroznim izdanjima najvećih zvijezda televizije. Među najistaknutijim bile su Jennifer Aniston, Selena Gomez i Meryl Streep, koje su svojim kreacijama potvrdile snagu provjerenih formula i klasičnih silueta, kao i onih odvažnih i pomalo neočekivanih kombinacija koje su nas osvojile.
Jennifer Aniston bila je oličenje profinjenosti u haljini na kojoj se prelijevaju suptilne nijanse bisera, koju potpisuje dizajner Oscar de la Renta. Ukrašena biserima i s nježnim detaljima u obliku školjki, haljina je u doslovnom smislu blistala, baš kao i Jennifer za koju je ovo izdanje stvoreno. Njen izgled upotpunile su dijamantne naušnice, prstenje i narukvica brenda Tiffany & Co.
Foto: @justjared
Selena Gomez donijela je dodatnu dozu glamura u crnoj kreaciji Ralph Lauren, na kojoj se posebno isticao srebrni detalj koji dominira ovoj klasičnom kreacijom. Haljina je bila usko krojena te je pratila siluetu tijela, dok su se Tiffany & Co. dijamantne naušnice, prstenje i narukvica savršeno uklopili u ovaj bezvremenski, glam look.
Foto: @gettyentertainment
Meryl Streep osvojila nas je izborom u kojem smo ju vjerojatno najmanje očekivali – pojavila se u totalnom ružičastom izdanju koje je uključivalo elegantno ružičasto odijelo i usklađeni top s mašnom. Uz odijelo, Streep je nosila malu ružičastu torbicu i svijetlo ružičaste naočale s okvirom, što je dodatno naglasilo njezin sofisticirani, all pink look.
Foto: @justjared
Ova dodjela Emmyja nije samo proslavila najbolja ostvarenja na televiziji, već je i pružila izvanredno modno iskustvo s elegantnim, odvažnim i predivnim kreacijama koje su oduševile sve prisutne.
Pogledajte još modnih izdanja s Emmy dodjele nagrada
Foto: @justjared
* * *
Naslovna fotografija: @oscardelarenta
TEKST: Ada Ćeremida
Kada je Jonathan Anderson preuzeo Dior početkom ove godine, iza sebe je već imao snažnu reputaciju izgrađenu kroz godine u Loeweu, gdje je redefinisao kako luksuz može izgledati u 21. stoljeću.
U Dior je došao nakon Kim Jonesa, koji je za sobom ostavio impresivan trag u muškoj liniji i visoko postavljene standarde. Anderson je najprije preuzeo Dior Men, sa debijem na muškoj pisti za proljeće/ljeto 2026 u junu u Parizu.
Foto: @fashionweek
Nova silueta Diora
Anderson, već etablirati kao dizajner koji spaja arhivsko s avangardnim, krenuo je u lagani, ali odlučni reset Diora vraćajući mu mekoću i historijsku dubinu koju je ponekad znao izgubiti u eri velikih logotipa i glasnih kolaboracija.
Njegov debi bio je upravo to: hommage arhivi i francuskoj sartorijskoj tradiciji, ali pročitan kroz leću dekonstruisanog slojevitog Andersonovog rukopisa.
Uz suptilnu promjenu tipografije loga s monumentalnog DIOR na historijsko “Dior” u klasičnom Cochin fontu, Anderson je dao vizuelni znak preokreta: ne radi se o radikalnom prekidu, već o povratku i kontinuitetu, o podsjetniku da je Dior uvijek bio i igra s proporcijama i sofisticirana tišina, a ne samo spektakl.
Nagovještaji Andersonovog rukopisa
Prije nego što dekonstruišemo njegovu prvu žensku kolekciju za Dior, Anderson je već na Instagramu ostavio fragmente kao nagovještaj: kadar tenisica, detalj sandale, sitni close-up koji nas je primorao da nagađamo šta će tek uslijediti.
Paralelno, kampanja Lady Dior torbi dodatno je podgrijala atmosferu, sugerišući da će se pažnja usmjeriti na accessories jednako kao i na siluete. Sve to već je nagovještavalo ono što smo danas gledali, Andersonov izlazak u ženskoj ready-to-wear areni Diora, gdje njegovo čitanje arhive i savremenosti dolazi do punog izražaja.
Prvi ženski Dior J.W. Andersona
Današnji Dior show održan je u Jardin des Tuileries, gdje je u samom središtu prostora dominirala obrnuta piramida, golemi ekran koji je otvorio reviju. Na njemu se odvijao reel arhivskih Dior revija, praćen intenzivnom muzikom i pulsirajućim svjetlima, stvarajući atmosferu napetosti i očekivanja.
“Do you dare enter the house of Dior” bile su riječi koje su zatitrale na ekranu, poput izazova publici da zakorači u Andersonovu novu viziju kuće.
Jonathan Anderson otvorio je kolekciju siluetom koja je odmah podcrtala njegov rukopis, bijela strapless haljina s hoop suknjom i raskošnim mašnama.
Bio je to hommage arhivi, ali pročitan kroz savremeni filter, gdje se čistoća linije pretvara u izjavu o volumenu, a ikonografija 1947. dobiva novo, slojevito čitanje.
Kolekcija se potom razvijala u smjeru igre kontrasta: Bar jakna, možda najpoznatiji Diorov simbol, pojavila se u skraćenoj i tvidom obloženoj verziji, spajana s plisiranim mini suknjama koje su klasičnu formu učinile mladom i dinamičnom.
Foto: @fashionweek
Transparentne tkanine izmjenjivale su se s čvrsto konstruiranim kaputima, denim je dolazio u skinny i barrel krojevima, a čipkaste haljine otkrivale su leđa u krojevima koji su spajali senzualnost i krojačku preciznost.
Dok su tricorn šeširi i novi pristupi Lady Dior torbi dodavali sloj modnog humora, jasno je bilo da Anderson arhivu ne tretira kao muzejski artefakt, nego kao živi materijal spreman za savremeni jezik piste.
Foto: @archivedrunway
Christian Dior je 12. februara 1947. u Parizu predstavio svoju prvu modnu reviju, kojom je otvorio jedno od najvažnijih poglavlja u historiji mode. Kuća osnovana 1946. nastavila je svoj put i nakon Diorove smrti, kada je samo deset godina kasnije, 1957., tada dvadesetjednogodišnji Yves Saint Laurent postao kreativni direktor.
Prije dva dana smo gledali Saint Laurentovo otvaranje Sedmice mode u Parizu, a danas, gotovo sedam decenija poslije, svjedočimo Andersonovom debiju u Dioru, svojevrsnom krugu mode koji se zatvara i otvara istovremeno.
Anderson je u ovoj kolekciji za Dior uradio ono što je naznačio i za Dior Men: spojo visoku i ready-to-wear modu, učinio arhivu nosivom i aktualnom, a istovremeno oživio tihe, gotovo intimne momente krojačke izvrsnosti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!