TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.7.2020.
Producent serije koja je ukrala simpatije svih nas, Darren Star priprema novi projekt – 'Emily in Paris'.
Emily u Parizu nova je serija koja govori o mladoj Amerikanki koja se seli u Pariz kako bi modernizirala marketinšku kompaniju.
Glavnu ulogu u seriju je dobila Lily Collins koja će nam kroz svoju prizmu pričati o karijeri, ljubavi i modi. Dio glumačke ekipe su i Addison Montgomery i Ashley Park, kao i Philippine Leroy Beaulieu, Camille Razat, Lucas Bravo te Bruno Gouery.
Na setu serije Darrenu se pridružila i legendarna Patricia Field, a kroz backstage fotografije već smo prepoznali Chanel artikle, Maison Margiela čizmice te Fendi baguette torbicu, a sigurni smo da nas očekuje još zanimljivih outfita u potpisu stilistice koja pazi na baš svaki detalj.
Serija bi se trebala premijerno prikazati ove jeseni na Netflixu, a snimanje je započelo još prošle godine. Veselimo se prvim trailerima i početku serije koja bi nam mogla još više uljepšati jesenske dane doma.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!