TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 8.10.2010.

Poznati dvojac Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica, koji se krije iza imena ELFS, i ove jesni su napravili ženstvene haljine ukrašene čipkom, šarenilom boja, mašnama te kako su i sami rekli, poigrali se s novim trendovima.ELFS je već duže vrijeme miljenik hrvatske publike, a njihove kolekcije često graniče s kičom, no bez obzira na sve, ELFS-i su odlučili ponuditi svakoj ženi pet minuta slave, te

 

Osim toga, ELFS-i su se poslužili već provjerenim trikom, te kao zaštitno lice uzeli Severinu, koja sve što dotakne pretvara u zlato. „Ova suradnja je uistinu posebna i jedinstvena za nas. Severina je oduvijek za nas bila simbol uspjeha, simbol ljepote i istinske ljubiteljice mode, simbol onoga čemu svi težimo. Raditi sa njom već godinama je pravi izazov, slijediti je u njenim transformacijama je uistinu pravi modni užitak“- kratko su izjavili ELFS-i.

Kombinacija odlične kolekcije i poznate pjevačice zasigurno će uroditi plodom, a kako bi moderna ELFS-ova Lolita što bolje izgledala na fotografijama pobrinuo se Jurica Sertić, make up potpisuje Saša Joković dok se za kosu pobrinuo Glamour.
 ELFS-i će cijelu kolekciju predstaviti i na ovogodišnjem Cro-a-poteru i kako smo doznali nova kolekcija sadrži i par traperica, a odjeća će biti obogaćena simbolima s Podravkinih vrećica.

Hm, zvuči zanimljivo.

 

Do tada, pogledajte njihovu jesenku kampanju.

 

Image 

 

Image

 

 Image

 

Image 

 

Image 

 

D.P.


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!