TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 13.3.2025.
Nakon skoro tri decenije na čelu modne kuće Versace, Donatella Versace odlazi s pozicije kreativne direktorice, ali se ne povlači skroz.
Odlazak Donatelle Versace označava kraj jedne ere za čuvenu modnu kuću. Nakon što je preuzela kormilo brenda poslije tragične smrti brata Giannija 1997. godine, Donatella je bila ključna figura u očuvanju i modernizaciji Versace estetike.

Njena vizija luksuza, seksepila i odvažnog dizajna učinila je brend jednim od najprepoznatljivijih u svijetu mode. Donatella neće u potpunosti napustiti Versace jer ostaje u ulozi ambasadorice brenda, posvetit će se filantropiji i događajima.
“U potpunosti sam posvećena Versaceu i uvijek ću biti najstrastveniji podržavalac brenda. Versace je moj DNK i uvijek će biti u mom srcu,” izjavila je Donatella, ostavljajući neizbrisiv trag u industriji.
Sada, nakon 27 godina, predaje kreativnu palicu Dariju Vitaleu, dizajneru koji je gradio karijeru u Dsquared2, Bottega Veneti i Miu Miu. Vitale je poznat po inovativnom pristupu i savremenoj interpretaciji klasične elegancije, što ga čini idealnim nasljednikom brenda koji slavi smjelost i ekstravaganciju.
“Prava je čast pridružiti se Versaceu kao kreativni direktor i biti dio ove posebne i snažne modne kuće koju su osnovali Gianni i Donatella. Hvala Donatelli na njenoj nepokolebljivoj posvećenosti brendu i na povjerenju koje mi je ukazala. Uzbuđen sam što mogu doprinositi budućem rastu Versacea i njegovom globalnom uticaju svojim vizijama, iskustvom i posvećenostima.” izjavio je Vitale.
Kako će se Vitale nositi s naslijeđem brenda i kakav će pečat ostaviti, ostaje da se vidi. Jedno je sigurno a to je svijet mode s nestrpljenjem iščekuje novu eru Versace.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!