TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 13.3.2025.
Nakon skoro tri decenije na čelu modne kuće Versace, Donatella Versace odlazi s pozicije kreativne direktorice, ali se ne povlači skroz.
Odlazak Donatelle Versace označava kraj jedne ere za čuvenu modnu kuću. Nakon što je preuzela kormilo brenda poslije tragične smrti brata Giannija 1997. godine, Donatella je bila ključna figura u očuvanju i modernizaciji Versace estetike.
Njena vizija luksuza, seksepila i odvažnog dizajna učinila je brend jednim od najprepoznatljivijih u svijetu mode. Donatella neće u potpunosti napustiti Versace jer ostaje u ulozi ambasadorice brenda, posvetit će se filantropiji i događajima.
“U potpunosti sam posvećena Versaceu i uvijek ću biti najstrastveniji podržavalac brenda. Versace je moj DNK i uvijek će biti u mom srcu,” izjavila je Donatella, ostavljajući neizbrisiv trag u industriji.
Sada, nakon 27 godina, predaje kreativnu palicu Dariju Vitaleu, dizajneru koji je gradio karijeru u Dsquared2, Bottega Veneti i Miu Miu. Vitale je poznat po inovativnom pristupu i savremenoj interpretaciji klasične elegancije, što ga čini idealnim nasljednikom brenda koji slavi smjelost i ekstravaganciju.
“Prava je čast pridružiti se Versaceu kao kreativni direktor i biti dio ove posebne i snažne modne kuće koju su osnovali Gianni i Donatella. Hvala Donatelli na njenoj nepokolebljivoj posvećenosti brendu i na povjerenju koje mi je ukazala. Uzbuđen sam što mogu doprinositi budućem rastu Versacea i njegovom globalnom uticaju svojim vizijama, iskustvom i posvećenostima.” izjavio je Vitale.
Kako će se Vitale nositi s naslijeđem brenda i kakav će pečat ostaviti, ostaje da se vidi. Jedno je sigurno a to je svijet mode s nestrpljenjem iščekuje novu eru Versace.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!