TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 16.12.2019.

Petrichor je izraz koji predstavlja miris tla poslije kiše, no upravo je to i naziv nove kolekcije brenda Mateyaneira. 

Inspirirana različitostima unutar jednog karaktera, metamorfozama kroz koje jedna osoba prolazi na svom stilskom putu, kolekcija ima svoje čvrste i ozbiljne strane, no i one zaigrane, lepršave. 

Ujedno je i provokativna i romantična, što dizajnerice najviše potenciraju kroz materijale i njihovo kombiniranje. 

Kaputi od kašmira, kožni setovi, odijela od vune i svile i ovog su puta našli svoje mjesto u kolekciji koja je predstavljena na revijama u Zagrebu, Sarajevu, kao i u Ljubljani gdje je nagrađena od strane stručnog žirija priznanjem WOW za najbolji internacionalni dizajn.

Modna kampanja za ovu kolekciju u potpunosti vizualizira značenje riječi Petrichor - snimljena je između dvije kiše, u magli, na jezeru nadomak Beča, u predivnoj prirodi.  Za fotografiju je zaslužan Stefan Koković, s kojim su dizajnerice surađivale i na kolekciji Retro Restart, šminku je radila Dajana Pajkić, a kosu Mijo Majhen. 

Htjele smo da editorial prenese sjetno ozračje jeseni i nepotpunu razbuđenost u hladnom jutru, što mislimo da je Stefan uspio zabilježiti na idealan način." – komentirale su dizajnerice Mateja Dujić i Neira Sinanbašić, koje se kriju iza ovog brenda. Kompletnu kampanju donosimo u nastavku. 


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!