TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.5.2024.
U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2023. – podrška projektima za unapređenje i očuvanje mentalnog i fizičkog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 14 projekata s područja cijele BiH, s više od 60.000 KM.
Podržani su projekti s aktivnostima poput: stručnih predavanja i radionica na razne teme, savjetovanja, izrada edukativnih priručnika, učenja taekwondo i joga tehnika i sl.
Jedan od podržanih je i projekt „Pleti i prijateljstvo ispleti“ u organizaciji Udruženja Lotos koje se bavi projektima zaštite mentalnog zdravlja djece i odraslih. Cilj projekta bio je unaprijediti psihosocijalno funkcionisanje žena treće životne dobi te unaprijediti kvalitet njihovog života, ublažiti osjećaj izolacije i odbačenosti. U okviru projekta realizovane su kreativne radionice, edukacije, savjetovanje i socijalne aktivnosti.

„Lotos je posljednjih osam mjeseci, zahvaljujući sredstvima dm-ove inicijative „{ZAJEDNO} za bolje sutra“, za žene treće životne dobi bio sigurno mjesto, u kojem su se osjećale prihvaćene, dobro došle i cijenjene članice našeg društva, manje usamljene i još uvijek funkcionalne. Aktivnosti započete ovim projektom se u velikoj mjeri i dalje nastavljaju zbog iskazanog interesa korisnica, koje i dalje osjećaju potrebu za podrškom u očuvanju svog mentalnog zdravlja i suočavanju sa individualnim teškoćama, ali i njegovanju preostalih kapaciteta svoje ličnosti“, kazala je izvršna direktorica Udruženja, Emina Hadžihalilović Muračević, dipl.psiholog.
Žensko zdravlje je jedna od tema kojom se kompanija dm aktivno bavi, te je uz kampanju {ZAJEDNO} za bolje sutra u okviru teme organizirana i prva stručna konferencija dm ženski razgovori, u junu prošle godine. Projekti unapređenja i očuvanja fizičkog i mentalnog ženskog zdravlja podržani su i na 6. dm ženskoj utrci.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!