TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 16.1.2024.

Kompanija Alma Ras predstavila je poziv dizajnerima za učešće na 1. Alma Ras Industry Day događaju, koji će biti održan 5. marta 2024. godine u Poslovnoj zgradi kompanije u Visokom.


Prijave su otvorene za dizajn studija, dizajn profesionalce i studente završnih godina dizajna iz regiona Zapadni Balkan + Slovenija, a koji imaju dizajn za kojeg traže potencijalnog partnera ili dizajniran proizvod u formi ideje za koju trebaju dodatni poticaj za realizaciju.




Na press konferenciji, koja je održana u Galeriji Akademije likovnih umjetnosti u Sarajevu govorile su Sedina Memagić, Art direktorica Alma Ras, Maja Nurkić, članica stručnog žirija, te Amina Avdić ispred kreativnog tima.


"Ova ideja je nastala na osnovu iskustva i saradnje sa kolegicama koje su danas na konferenciji. Imamo izuzetnu arhitekticu Maju koja nam je radila prostor u Almi Ras u kojem danas kreiramo puno novih ideja. Imamo Aminu koja zajedno sa kolegom Almirom inicirala ovaj projekat zbog dosadašnje saradnje i zbog dosadašnjeg osjećaja otvorenosti da Alma Ras jeste spremna da podrži neke buduće ideje", kazala je Sedina Memagić, ističući zadovoljstvo što će dizajneri upravo u prostorima Alma Ras predstaviti neke od svojih ideja ili gotovih proizvoda.


Prijave za 1. Alma Ras Industry Day je potrebno poslati na email adresu [email protected], a više informacija o samom događaju moguće je naći na društvenim mrežama kompanije Alma Ras.

U prijavi je potrebno navesti sljedeće elemente: Ime i prezime autora ili naziv dizajn studija, adresa autora ili sjedište dizajn studija, kratku biografiju sa dokazom o profesiji (status studenta ili svršenika Akademije likovnih umjetnosti, Arhitekture i srodnih kreativnih ustanova), naziv dizajnerskog proizvoda ili ideje, kratki opis proizvoda ili ideje (do 300 riječi), ilustrativni prikaz proizvoda ili ideje, kontakt autora ili kompanije.

Poziv je otvoren do 16.2.2024. godine.




Stručnim žirijem koji će odlučiti o najboljim radovima predsjedava profesorica Ognjenka Finci. Tokom press konferencije medijima se obratila članica žirija, arhitektica Maja Nurkić.


"Ovaj događaj je veoma važan, jer ja kao student nisam imala ovakvu priliku, da svoje ideje prezentujem ispred nekoga ko je već uspješan u poslu kojim se bavimo. Finansijska podrška koju će najbolji radovi dobiti je značajna, ali je još važnije da vas neko vidi, prepozna i da ojača vaše ideje", kazala je Maja Nurkić.


Amina Avdić je istakla bitnost da dizajneri iz različitih oblasti, od modnog dizajna, preko unikatnog ili produkt dizajna, pošalju svoje radove.


"Alma Ras je inicijator ovakvog događaja i treba istaći veliko poštovanje prema toj kompaniji, jer ovakvih događaja nemamo u Bosni i Hercegovini. Kriterije za izbor najboljih nismo posebno definisali, jer smo ovaj prvi događaj postavili kao svojevrsni generator ideja, a vjerujem da će stručni žiri izabrati najbolje radove", kazala je Avdić.


Finalna selekcija Alma Ras Industry Day biće predstavljena krajem februara 2024. godine, te će nakon toga biti poznato ko su izabrani dizajn studiji i profesionalni dizajneri koji će prezentovati svoje proizvode i ideje na ovom događaju, pred stručnim žirijem i predstavnicima dizajn industrije.

Dva najbolja rada biće novčano nagrađena od strane kompanije Alma Ras u iznosima od 3.000 KM i 2.000 KM, a dizajnerima za čije se ideje procjeni da imaju budući potencijal za proizvodnju biće ponuđeno partnerstvo sa ciljem uspješne realizacije projekta.

Poruka ovogodišnjeg 1. Alma Ras Industry Day je Design Thinking.

* * *
Foto: Alma Ras PR


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!