TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 6.7.2020.

Globalna pandemija potaknula je organizatore tjedana mode, kao i dizajnere na maštovitost kada je u pitanju kreiranje i predstavljanje kolekcija.

Sami tjedni mode su odgođeni, a modne kuće pronašle su kreativne načine za predstavljanje modnih vizija za zimu i narednu godinu.

Kreativna direktorica kuće Dior, Maria Grazia Chiuri organizirala je prošli petak Zoom sastanak s predstavnicima modnih medija kako bi im predstavila nit vodilju i inspiraciju za svoju couture kolekciju. Škljocanje aparata ispred Rodin muzeja u Parizu te mnoštvo street style zvijezda odjevenih u ženstvene kreacije, prepoznatljive Dior cipele s otvorenom petom te 'Saddle' torbe zamijenilo je online predstavljanje. Video, kao i lookbook kolekcije jučer je objavljen online, a vode vas u svijet nadrealizma, magije i najslađih dječjih uspomena. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dior Official (@dior) on

Naime, kao svoje muze za novu kolekciju istaknula je slikarice iz nadrealizma - Lee Miller, Dorothea Tanning, Leonora Carrington, Dora Maar i Jacqueline Lamba, a inspiraciju je pronašla i u 'Théâtre de la mode’, putujućoj modnoj karavani koja je nakon Drugog svjetskog rata za cilj imala promovirati visoku modu koja je stvarana u Parizu.
Video koji potpisuje Matteo Garrone spaja upravo ove djeliće modne slagalice u magičnu modnu priču koja će raznježiti gotovo svakoga. 

https://www.youtube.com/watch?v=yxBFwqRbI8c

U fokusu kolekcije su haljine, točnije toalete izrađene od raskošnog, često ručno ukrašenog tila, čipke i svile.
Kroz pomno birane krojeve i detalje od plisiranih modela, naglašenog struka i ramena, preko retro ovratnika i oversized rukava pa sve do drapiranja i zanimljivog 'patchwork' rada na haljinama, kolekcija je kroz desktope naših uređaja unijela dozu visoke mode u našu svakodnevicu.
Kompletan lookbook donosimo u nastavku. 


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!