TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 22.7.2024.
Dior nas je ovog ljeta odveo na putovanja do najljepših mjesta širom svijeta, od Mediterana do Azije i zato nas ne iznenađuje da je posljednja stanica Italija.
Tačnije, ovog ljeta, Dioriviera pop-up shopovi se pojavljuju na različitim lokacijama širom Italije, a mi vam otkrivamo i gdje tačno. Od Caprija do Portofina preko Forte Dei Marmija.
Butici su u potpunosti ukrašeni šarenim Toile de Jouy motivima gdje vas Dior poziva da se uživite u ljeto i uronite u svemir Dioriviere.
Obećavajući beskrajno ljeto, kolekcija Dioriviera, koju je osmislila Maria Grazia Chiuri, prožeta je dolce vitom. Niz izuzetnih komada – od konfekcije do dodataka – krase Toile de Jouy Sauvage i Toile de Jouy Soleil, otkriveni u paleti očaravajućih, tonik nijansi. Divno oslikavaju Diorovu odiseju u stalnoj reinvenciji, a cijelu kolekciju pogledajte ovdje.
Također, svoj mobitel možete personalizirati sa Dioriviera pozadinama u koralj ili aqua marina boji, a link za download otvorite ovdje.
***
Naslovna fotografija: @shougmq156
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!