TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.7.2019.
Ove srijede u Sarajevu, organiziran je jako cool event na bazenu tijekom kojeg su svi uzvanici mogli i isprobati dva parfemska noviteta.
„Inspiracija za zabavu su bili upravo brendovi, noviteti i sama priča iza istih. Bruno Banani Limited edicija Summer Your Way je ona po kojoj je event dobio naziv, a vizual je bio najveća inspiracija za event na bazenu. Flamingosi, more, parfem, šta više poželjeti? Pepe Jeans brend je zaslužan za koktele zbog svojih bočica koji su inspirisali koktel majstora da kreira 4 vrste koktela pod posebnim nazivom parfema, iza kojih se kriju nevjerovani sastojci za ljetno osvježenje.“ – komentirala je Nejla Manov, brend menadžerica kompanije Orbico Beauty na naš upit što ju inspiriralo za organizaciju ove zabave.

Lokacija eventa se shodno tome, postavila logično i upravo je bazen restorana Una bio idealna destinacija za opušteno druženje nakon posla uz drage ljude, mirisno osvježenje i omiljene glazbene hitove. Pregledavajući fotografije s eventa osjetite lepršavost i bezbrižnu ljetnu atmosferu koja je svima trebala nakon vrelog sunčanog dana.

Uz balone i luftiće u pozadini. kao savršen dodatak za fotografiranje poslužili su i photo props, a brojne dame su zanimljiv dizajn Pepe Jeans parfema također iskoristile za otkačene foto zapise s ovog veselog druženja.





Djelić atmosfere sa zabave kojom su u Sarajevu brojni gosti uz lifestyle parfeme proslavili dolazak ljeta, donosimo u nastavku.
„Ovo ljeto budite ono što jeste, a ne ono što svijet želi da budete. Inspiraciju crpite od novog Limited Edition mirisnog dua i otkrijte pravog sebe. Provedite ljeto na vaš način – ostavite ozbiljnost i stres iza Vas.”- poruka je koju nosi sa sobom brend Bruno Banani.







TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!