TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 31.10.2021.
Baš kao što deveti mjesec gotovo automatski znači da u našu svakodnevnicu stižu promjene, 11. nas poziva na malu retrospektivu, ali i budi uzbuđenje zbog skorog kalendarskog završetka godine.
Istovremeno u nama raste euforija zbog druženja uz kuhano vino na ulicama gradova obogaćenih zlaćanim lampicama, ali i budi znatiželju i poletnost kada je riječ o ostvarenju ciljeva koje smo upisali u naš planer.
Iako je uvijek pravo vrijeme za nove navike, kalendar nam je nerijetko kao mali alarm da se još odlučnije i smislenije bacimo u produkciju.
Dolazak zime pozdravljamo uz razgovor sa damama čije savjete i preporuke o osobnom razvoju rado pratimo, ali i u ulaganje u naše zdravlje, krenuvši od onih malih skincare rituala poput masaže lica do izgradnje navika uz koje ćemo upravo naše tijelo i duh staviti na prvo mjesto. Pričat ćemo i o muškom zdravlju, ali i u sklopu Bonjour.men rubrike pričati o zanimljivim barber shopovima, trendovima za zimu i njezi.
U razgovoru s beauty stručnjacima otkrit ćemo vam i efikasne trikove za pripremu kože i kose za zimu. Kroz naše pomno osmišljene stilske vodiče pripomoći ćemo vam da pripremite ormar za zimu, a naša kolumnistica Suzana Nikić otkrit će vam i kako uskladiti različite boje i teksture u domu te maksimizirati prostor. Vrijeme doma dodatno će obogatiti naše ideje za društvene igre, modne filmove, ali i naslove uz koje se više niti jedan vikend nećete pitati što gledati danas.
Sada je pravo vrijeme i da si damo jedan sasvim iskreni high 5 za sve velike i male avanture koje su iza nas, ali i da promišljeno i odvažno zakoračimo u pretposljednji mjesec u godini. Zato će teme posvećeni organizaciji financija, jutarnjoj rutini, motivaciji, ali i radnog dana pratiti vas iz tjedna u tjedan te dati dodatan motiv da maksimalno iskoristimo dan i sve ono što 2021.godina nosi sa sobom.

Zato ne iznenađuje i zašto ćemo vam pisati o i o sanjivim blagdanskim lokacijama u BiH, ali i manje poznatim destinacijama diljem Europe, otkrivati gdje kušati najljepše napitke karakteristične za ovo doba godine, no i gdje zasladiti nepce tijekom pauze u gradu.
Autorski projekt zahvaljujući kojem nam inbox iznova ispunite neodoljivim foodie fotografijama i čijoj se realizaciji posebice veselimo, upravo je priprema jesenskog izdanja Bonjour.cookbook koja će sigurni smo, uljepšati svako nedjeljno pripremanje ukusnih čorbica, potaknuti dodatnu odvažnost u igri s namirnicama u kuhinji, ali i postati vaš tajni začin pri organizaciji večere s prijateljima.
Za vas smo pripremili i veliki giveaway u sklopu kojeg ćete osvojiti noćenje u preslatkoj kolibi s ljuljačkom u kojoj ćete vjerujemo kreirati najslađe uspomene. Pratite nas na Facebooku i Instagramu, a veselimo se čuti i vaše prijedloge tema o kojima ćemo pisati na Bonjour.ba.
Kroz sljedećih 30 dana čeka nas bonjourastično druženje koje će naš um, tijelo i dom pripremiti za magičan završetak godine, nasmijati nas, educirati i inspirirati.
Do skora,

TEKST: Bonjour.ba - PR
Argeta i ove godine potvrđuje zašto je jedan od najprepoznatljivijih brendova na našem tržištu. Uz rekordnu prodaju, uspjeh ne mjeri samo brojkama, već ga dijeli s potrošačima kroz zabavnu turneju i sa zajednicom kroz vrijednu donaciju onima kojima je najpotrebnija.
Već više od dvije decenije, Argeta ostaje simbol ‘Dobre strane hljeba’ i prvi izbor potrošača.
Uz jasno definisanu strategiju i angažman svih svojih uposlenih, Argeta neumorno nastavlja stvarati kvalitetne proizvode i graditi partnerske odnose u poslovnoj zajednici, jer je to jedini način da se osigura održiv budući rast. 
U poslovnom lancu najvažnije mjesto ipak zauzimaju potrošači, koji iz godine u godinu svoje povjerenje poklanjaju Argeti, stoga je Argeta u četiri velika bosanskohercegovačka grada, odlučila s njima zajednički proslaviti novi prodajni rekord, više od 4.000 tona proizvoda.

Sa više od 4.000 razloga za slavlje, tokom decembra traje Argeta turneja kojoj su domaćini Sarajevo, Mostar, Zenica i Banja Luka, a tokom koje posjetioci imaju priliku da se dobro zabave uz DJ-a i prigodne sadržaje na otvorenom, te naravno i da degustiraju omiljene Argeta proizvode. 
Sarajevo i Mostar su već bili domaćini ovom fantastičnom događaju sa sjajnom atmosferom, a preostaju još Zenica i Banja Luka. Tokom posjeta bh. gradovima Argeta planira svojim potrošačima podijeliti ukupno 40.000 pašteta.
Značajan poslovni uspjeh nadahnuo je Argetu da kao društveno odgovorna kompanija da svoj doprinos i onima kojima je pomoć prijeko potrebna. 

Ovom prilikom, Argeta će donirati proizvode u vrijednosti od 49 hiljada KM Udruženju Pomozi.ba za potrebe projekta ‘Obrok za sve’, u okviru kojeg Udruženje ljudima u potrebi širom BiH isporuči više od 1.000 obroka dnevno.
Rad ovog Udruženja motiviše širu društvenu zajednicu i često nas ujedinjuje kada je građanima pomoć neophodna. Kroz ovu donaciju i Argeta se nada da će pomoć mnogima donijeti osmijeh na lice, a drugima biti snažna motivacija da učestvuju u projektu ‘Obrok za sve’. 
Svi ovi uspjesi potvrđuju da je Argeta više od paštete, brend koji godinama gradi kvalitet i povjerenje, ostajući dosljedan onome što ga čini prepoznatljivim.
Foto: PR
Naslovna fotografija: @argeta_official
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!