TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 31.10.2021.
Baš kao što deveti mjesec gotovo automatski znači da u našu svakodnevnicu stižu promjene, 11. nas poziva na malu retrospektivu, ali i budi uzbuđenje zbog skorog kalendarskog završetka godine.
Istovremeno u nama raste euforija zbog druženja uz kuhano vino na ulicama gradova obogaćenih zlaćanim lampicama, ali i budi znatiželju i poletnost kada je riječ o ostvarenju ciljeva koje smo upisali u naš planer.
Iako je uvijek pravo vrijeme za nove navike, kalendar nam je nerijetko kao mali alarm da se još odlučnije i smislenije bacimo u produkciju.
Dolazak zime pozdravljamo uz razgovor sa damama čije savjete i preporuke o osobnom razvoju rado pratimo, ali i u ulaganje u naše zdravlje, krenuvši od onih malih skincare rituala poput masaže lica do izgradnje navika uz koje ćemo upravo naše tijelo i duh staviti na prvo mjesto. Pričat ćemo i o muškom zdravlju, ali i u sklopu Bonjour.men rubrike pričati o zanimljivim barber shopovima, trendovima za zimu i njezi.
U razgovoru s beauty stručnjacima otkrit ćemo vam i efikasne trikove za pripremu kože i kose za zimu. Kroz naše pomno osmišljene stilske vodiče pripomoći ćemo vam da pripremite ormar za zimu, a naša kolumnistica Suzana Nikić otkrit će vam i kako uskladiti različite boje i teksture u domu te maksimizirati prostor. Vrijeme doma dodatno će obogatiti naše ideje za društvene igre, modne filmove, ali i naslove uz koje se više niti jedan vikend nećete pitati što gledati danas.
Sada je pravo vrijeme i da si damo jedan sasvim iskreni high 5 za sve velike i male avanture koje su iza nas, ali i da promišljeno i odvažno zakoračimo u pretposljednji mjesec u godini. Zato će teme posvećeni organizaciji financija, jutarnjoj rutini, motivaciji, ali i radnog dana pratiti vas iz tjedna u tjedan te dati dodatan motiv da maksimalno iskoristimo dan i sve ono što 2021.godina nosi sa sobom.

Zato ne iznenađuje i zašto ćemo vam pisati o i o sanjivim blagdanskim lokacijama u BiH, ali i manje poznatim destinacijama diljem Europe, otkrivati gdje kušati najljepše napitke karakteristične za ovo doba godine, no i gdje zasladiti nepce tijekom pauze u gradu.
Autorski projekt zahvaljujući kojem nam inbox iznova ispunite neodoljivim foodie fotografijama i čijoj se realizaciji posebice veselimo, upravo je priprema jesenskog izdanja Bonjour.cookbook koja će sigurni smo, uljepšati svako nedjeljno pripremanje ukusnih čorbica, potaknuti dodatnu odvažnost u igri s namirnicama u kuhinji, ali i postati vaš tajni začin pri organizaciji večere s prijateljima.
Za vas smo pripremili i veliki giveaway u sklopu kojeg ćete osvojiti noćenje u preslatkoj kolibi s ljuljačkom u kojoj ćete vjerujemo kreirati najslađe uspomene. Pratite nas na Facebooku i Instagramu, a veselimo se čuti i vaše prijedloge tema o kojima ćemo pisati na Bonjour.ba.
Kroz sljedećih 30 dana čeka nas bonjourastično druženje koje će naš um, tijelo i dom pripremiti za magičan završetak godine, nasmijati nas, educirati i inspirirati.
Do skora,

TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!