TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 23.4.2017.

DEICHMANN obuća d.o.o. prodala je u 2016. godini tačno 620.000 pari cipela. Promet preduzeća, koje pripada DEICHMANN grupaciji sa sjedištem u Essenu, Njemačka, popelo se za 16,5 posto tj. na 30,2 miliona KM (2015. godine: 25,9 miliona KM). „Naš koncept je ponuditi raznolikim grupama populacije modernu obuću dobre kvalitete po povoljnijim cijenama“, rekao je Boris Kopič, generalni direktor DEICHM

DEICHMANN obuća d.o.o. otvorila je u 2013. godini prve prodavnice u Bosni i Hercegovini i od tada je stalno u porastu. Protekle godine, poduzeće je povećalo mrežu svojih filijala za četiri nove prodavnice. U 17 filijala diljem zemlje radi 147 zaposlenika (2015. godine: 118). „Zadovoljstvo nam je što smo u 2016. godini mogli ponuditi radna mjesta za još 29 zaposlenika“ kaže Kopič. DEICHMANN obuća d.o.o. i u tekućoj 2017. godini stavlja prioritet na razvoj. Za tekuću poslovnu godinu planirana je jedna nova filijala.

„Dobar glas naše marke na bh. tržištu ne dokazuje samo rastući broj prodate obuće već i nagrada koju smo dobili u svojstvu poslodavca: anketa web portala Posao.ba je pokazala da je DEICHMANN u 2016. godini najbolji poslodavac u kategoriji Moda i maloprodaja“ istaknuo je Boris Kopič.

Deichmann grupacija nakon uspješne godine ide u napad i stacionarno i na internetu

Deichmann prodavnica obućom je podružnica korporacije Deichmann SE, koja je vodeća na njemačkom i u evropskom tržištu maloprodaje obuće. Deichmann grupacija je u prošloj poslovnoj godini u 23 evropske zemlje te u SAD-u ostvarila bruto promet od 5,6 milijardi  eura (neto 4,8 milijardi eura). Promet se povećao nakon prilagođenih kursnih valuta za 5,6 posto. Grupacija je 2016. godine  prodala oko  173 miliona pari cipela u svojim podružnicama i online prodavnicama.

Grupacija je krajem 2016. godine poslovala  sa sveukupno 3 857 prodavnica i zapošljavala 38.252 zaposlenika. S tim je preduzeće otvorilo skoro 1000 novih radnih mjesta u 2016. godini.

Grupacija će u 2017. godini otvarati prve prodavnice u Francuskoj i Belgiji. Nadalje, preduzeće će svoju preduzetničku mrežu dodatno pojačavati na postojećim tržištima, pri čemu je u prvom planu kvalitativan rast. Za tekuću godinu grupacija planira na međunarodnom nivou otvoriti 262 novih podružnica. Osim toga, plan je modernizovati 185 postojećih podružnica. U tekućoj godini preduzeće Deichmann investirat će oko 232 miliona eura na međunarodnu infrastrukturu.

Kompanija Deichmann je sa novim reklamnim partnerom ušla u  sezonu proljeće/ljeto. Britanska pjevačica Ellie Goulding predstavila je prvu vlastitu kolekciju obuće, u Londonu, za evropsko tržište. Starke, etno sandale, štikle, cipele na punu  petu, espadrile ili natikače – kolekcija „Ellie Goulding for DEICHMANN“- pod parolom „Rock your Look“. Šarene boje, ekstravagantni rezovi, individualne dorade ili zakovice u rock stilu daju poseban šarm. Ova  kolekcija se može pronaći  sveukupno u 21 evropskoj zemlji  u prodavnicama i online prodavnicama grupacije Deichmann.


Bonjour

Zamjena za Dyson? Ljepši, jeftiniji i bolji multistyler koji svi traže!

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Zamjena za Dyson? Ljepši, jeftiniji i bolji multistyler koji svi traže! Zamjena za Dyson? Ljepši, jeftiniji i bolji multistyler koji svi traže!

 

Prvo su se pojavile one brze, zadovoljne snimke pa video formati sa “before & after” frizurama koje su izgledale kao iz salona, a onda je krenulo... svaka druga djevojka na TikToku drži u ruci isti plavi uređaj.

Baš tad smo odlučili da nećemo samo gledati, već i istražiti šta je to BaBylissPRO® Nano Titanium™ StyleSwitch™ što je zaludio feed?

 

@babylissprousa Do it all with one tool 🫢STYLE/SWITCH™ ✨ #babylissprousa #styleswitch #multistyler #blowout #babylisspro ♬ Some kind of supernova - aeryymu🐾

 

Odmah na prvu StyleSwitch, kako mu i ime kaže, zapravo je višenamjenski alat koji kreira različite stilova uz pomoć nekoliko nastavaka, sve od voluminoznih valova do ravne kose i klasičnog feniranja.

Iako izgleda pomalo “tehnički” na prvi pogled, TikTok nas je uvjerio da čak i bez frizerskog iskustva možemo postići punu frizuru za manje od 15 minuta. Neki ga opisuju kao hibrid između Dyson Airwrapa i klasičnog fena, ali po značajno pristupačnijoj cijeni.

 

@babylissprola ¿Peinarte a tu manera? Obvio que sí. El accesorio secador ajustable del Style Switch tiene 3 modos de flujo de aire y un botón frío que sella tu peinado como una pro, logrando un acabado brillante en menos tiempo. Tu estilo, tus reglas. #BaBylissPRO #StyleSwitch #UnaHerramientaParaTodos ♬ original sound - BaBylissPRO Latinoamérica

 

Šta smo saznali dok smo istraživali:

  • Uređaj koristi Nano Titanium™ tehnologiju što znači da ravnomjerno raspoređuje toplinu i pomaže da se kosa brže osuši bez oštećenja.

  • Ionska funkcija smanjuje elektricitet u kosi (aka “frizz”) i daje sjaj.

  • Dolazi s čak pet nastavaka, a među njima su dvije četke (za volumen i zaglađivanje), nastavak za ravnanje, difuzor za kovrdžavu kosu i koncentrator zraka.

  • Ima čak 9 postavki topline i brzine što je posebno korisno za one s različitim teksturama kose.

     

     

Nismo mi jedini koji su se zapitali “šta ovo zapravo sve može”. Milioni pregleda na TikToku i bezbroj recenzija govore u prilog da je ovaj uređaj osvojio i influensere i frizerske entuzijaste.

 

 

Zaključak?

Nama je bilo zanimljivo koliko je ovaj uređaj zapravo… pametno osmišljen i da, činjenica da frizura izgleda kao s Instagrama, a ne traje duže od jutarnje kafe dodatni je plus. Mi ga još nismo testirali, ali sudeći prema iskustvima korisnica širom svijeta  ovaj “plavi multitasker” je došao da ostane.


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!