TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 7.5.2025.

 

Prvo su se pojavile one brze, zadovoljne snimke pa video formati sa “before & after” frizurama koje su izgledale kao iz salona, a onda je krenulo... svaka druga djevojka na TikToku drži u ruci isti plavi uređaj.

Baš tad smo odlučili da nećemo samo gledati, već i istražiti šta je to BaBylissPRO® Nano Titanium™ StyleSwitch™ što je zaludio feed?

 

@babylissprousa Do it all with one tool 🫢STYLE/SWITCH™ ✨ #babylissprousa #styleswitch #multistyler #blowout #babylisspro ♬ Some kind of supernova - aeryymu🐾

 

Odmah na prvu StyleSwitch, kako mu i ime kaže, zapravo je višenamjenski alat koji kreira različite stilova uz pomoć nekoliko nastavaka, sve od voluminoznih valova do ravne kose i klasičnog feniranja.

Iako izgleda pomalo “tehnički” na prvi pogled, TikTok nas je uvjerio da čak i bez frizerskog iskustva možemo postići punu frizuru za manje od 15 minuta. Neki ga opisuju kao hibrid između Dyson Airwrapa i klasičnog fena, ali po značajno pristupačnijoj cijeni.

 

@babylissprola ¿Peinarte a tu manera? Obvio que sí. El accesorio secador ajustable del Style Switch tiene 3 modos de flujo de aire y un botón frío que sella tu peinado como una pro, logrando un acabado brillante en menos tiempo. Tu estilo, tus reglas. #BaBylissPRO #StyleSwitch #UnaHerramientaParaTodos ♬ original sound - BaBylissPRO Latinoamérica

 

Šta smo saznali dok smo istraživali:

  • Uređaj koristi Nano Titanium™ tehnologiju što znači da ravnomjerno raspoređuje toplinu i pomaže da se kosa brže osuši bez oštećenja.

  • Ionska funkcija smanjuje elektricitet u kosi (aka “frizz”) i daje sjaj.

  • Dolazi s čak pet nastavaka, a među njima su dvije četke (za volumen i zaglađivanje), nastavak za ravnanje, difuzor za kovrdžavu kosu i koncentrator zraka.

  • Ima čak 9 postavki topline i brzine što je posebno korisno za one s različitim teksturama kose.

     

     

Nismo mi jedini koji su se zapitali “šta ovo zapravo sve može”. Milioni pregleda na TikToku i bezbroj recenzija govore u prilog da je ovaj uređaj osvojio i influensere i frizerske entuzijaste.

 

 

Zaključak?

Nama je bilo zanimljivo koliko je ovaj uređaj zapravo… pametno osmišljen i da, činjenica da frizura izgleda kao s Instagrama, a ne traje duže od jutarnje kafe dodatni je plus. Mi ga još nismo testirali, ali sudeći prema iskustvima korisnica širom svijeta  ovaj “plavi multitasker” je došao da ostane.


Bonjour

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti? Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.

Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
 

 

Šta je to novo?

Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
 


Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
 

 

Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.

Započnimo s činjenicama

Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
 


Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
 

 

Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
 

 

Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
 

 

Zašto sve ovo sad pišemo?

Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
 

hailey_bieber_lemontini_55_bonjour_ba

Foto: @haileybieber

Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.

Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.

Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
 

hailey_bieber_lemontini_57_bonjour_ba

Foto: @haileybieber


To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“

Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype

Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.

Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
 

hailey_bieber_lemontini_56_bonjour_ba

Foto: @haileybieber  
 

A šta smo sve još poželjeli zbog nje?

  • Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.

  • Da nokti uvijek budu milky, short and clean.

  • Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.

  • Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.

  • I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
     

     

I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
 

Foto: @rhode


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!