TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 4.10.2022.
Jučer, 3. 10., u Sarajevu je u prelijepom ambijentu prvog kafe restorana s prirodnim ambijentom - Mona Seraa, ekskluzivno pred više od 50 predstavnika najutjecajnijih medija, modnih influenserica i blogerica u BiH predstavljena nova kolekcija obuće i asesoara za jesen/zimu 2022., koju ove sezone potpisuje Deichmann ambasadorica - Sara Jo.
Nove cipele u trenutnoj Deichmann kolekciji pravi su must have i nalaze se u samouvjerenoj priči nove modne kampanje pod nazivom Love the shoe. Love the price! Hrabar i moderan potpis nove kampanje, najveće evropske maloprodajne kompanije cipela, kombinira pripovijedanje s modom, pretvarajući brend i proizvode u duge teme za razgovor. Radi se o vrhunskim brendovima i modelima po nenadmašnim cijenama – što predstavlja neodoljivu kombinaciju!



U ovom prelaznom periodu, u Deichmannu odaberite savršene trendy tene, a uz dobre loaferice olakšajte jutarnje pripreme za izlazak - one su prevazišle sve vrste stilova. Odgovorite izazovima svakodnevnice i pronađite sjajne štikle u novoj kolekciji – jer ove jeseni Deichmann je pripremio različite modele, od jednostavnih crnih štikli - savršene siluete, pa sve do zanimljivih kožnih cipela s brojnim detaljima. Gležnjače su i ovog puta apsolutni hit.



Za hladne jesenje i zimske dane potražite veliki izbor čizama različitih boja i dezena. Jesenji trendovi jednako su efektni i neodoljivi, puni noviteta, hrabrog dizajna, detalja poput nitni, prirodne kože i mnogo ljubavi i strasti za modom u svakom njenom obliku.
Sve to publika je mogla vidjeti na upriličenoj reviji koju su nosili modeli.




Prisutnim na sarajevskom Deichmann brunchu obratila se i ambasadorica nove kolekcije, Sara Jo.

„Dugo godina se bavim javnim poslom i moj tim i ja smo uvijek pažljivo birali s kim ćemo ostvariti saradnju, birali smo brendove koji su bliski mom stilu i navikama. Zaista, nikada ne bih radila s brendom – koji ne bih nosila. Sretna sam što sam počela saradnju s Deichmannom – kojeg mnogo volim, upravo s jesenjom kolekcijom. Uživam kada je moda u pitanju, a jesenje kolekcije posebno volim, jer sam jesenje dijete, rođena sam u oktobru… Moram vam priznati da se uvijek bolje snalazim, kada je u pitanju oblačenje s više slojeva - nego manje.

Posebno volim čizmice, jer one upotpune svaku odjevnu kombinaciju. Odlično idu uz džins, suknju, odijelo. Iz nove Deichmann kolekcije posebno mi se dopadaju crne čizme, koje sam pronašla i u bijeloj boji – često ih kombiniram uz svoje stajlinge. Nova Deichmann kolekcija posvećena je svima, jer, zaista svako, može pronaći nešto za sebe i mislim da je upravo to ljepota ove kolekcije. Beskrajno sam sretna - što smo nakon Beograda došli u Sarajevo da podržimo i predstavimo novu Deichmann kolekciju.“


Deichmann brunch, koji se već tradicionalno održava svake godine u sezonama proljeće/ljeto i jesen/zima, postao je sinonim za jedinstven modni događaj, koji okuplja predstavnike medija, novinare, urednike, modne blogere i modnu elitu BiH. Tako su prisutni u prekrasnom ambijentu Mona Serre, uživali u jedinstvenom modnom događaju, ukusnim delicijama, DJ-ingu - sjajne Forore, te mnogobrojnim iznenađenjima i vrijednim poklonima.
Novi modeli iz kolekcije jesen/zima 2022. dostupni su u Deichmann trgovinama širom BiH.
#JerVolimoCipele
Volimo Deichmann!
***
Naslovna fotografija: Deichmann PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!