TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 4.10.2022.
Jučer, 3. 10., u Sarajevu je u prelijepom ambijentu prvog kafe restorana s prirodnim ambijentom - Mona Seraa, ekskluzivno pred više od 50 predstavnika najutjecajnijih medija, modnih influenserica i blogerica u BiH predstavljena nova kolekcija obuće i asesoara za jesen/zimu 2022., koju ove sezone potpisuje Deichmann ambasadorica - Sara Jo.
Nove cipele u trenutnoj Deichmann kolekciji pravi su must have i nalaze se u samouvjerenoj priči nove modne kampanje pod nazivom Love the shoe. Love the price! Hrabar i moderan potpis nove kampanje, najveće evropske maloprodajne kompanije cipela, kombinira pripovijedanje s modom, pretvarajući brend i proizvode u duge teme za razgovor. Radi se o vrhunskim brendovima i modelima po nenadmašnim cijenama – što predstavlja neodoljivu kombinaciju!



U ovom prelaznom periodu, u Deichmannu odaberite savršene trendy tene, a uz dobre loaferice olakšajte jutarnje pripreme za izlazak - one su prevazišle sve vrste stilova. Odgovorite izazovima svakodnevnice i pronađite sjajne štikle u novoj kolekciji – jer ove jeseni Deichmann je pripremio različite modele, od jednostavnih crnih štikli - savršene siluete, pa sve do zanimljivih kožnih cipela s brojnim detaljima. Gležnjače su i ovog puta apsolutni hit.



Za hladne jesenje i zimske dane potražite veliki izbor čizama različitih boja i dezena. Jesenji trendovi jednako su efektni i neodoljivi, puni noviteta, hrabrog dizajna, detalja poput nitni, prirodne kože i mnogo ljubavi i strasti za modom u svakom njenom obliku.
Sve to publika je mogla vidjeti na upriličenoj reviji koju su nosili modeli.




Prisutnim na sarajevskom Deichmann brunchu obratila se i ambasadorica nove kolekcije, Sara Jo.

„Dugo godina se bavim javnim poslom i moj tim i ja smo uvijek pažljivo birali s kim ćemo ostvariti saradnju, birali smo brendove koji su bliski mom stilu i navikama. Zaista, nikada ne bih radila s brendom – koji ne bih nosila. Sretna sam što sam počela saradnju s Deichmannom – kojeg mnogo volim, upravo s jesenjom kolekcijom. Uživam kada je moda u pitanju, a jesenje kolekcije posebno volim, jer sam jesenje dijete, rođena sam u oktobru… Moram vam priznati da se uvijek bolje snalazim, kada je u pitanju oblačenje s više slojeva - nego manje.

Posebno volim čizmice, jer one upotpune svaku odjevnu kombinaciju. Odlično idu uz džins, suknju, odijelo. Iz nove Deichmann kolekcije posebno mi se dopadaju crne čizme, koje sam pronašla i u bijeloj boji – često ih kombiniram uz svoje stajlinge. Nova Deichmann kolekcija posvećena je svima, jer, zaista svako, može pronaći nešto za sebe i mislim da je upravo to ljepota ove kolekcije. Beskrajno sam sretna - što smo nakon Beograda došli u Sarajevo da podržimo i predstavimo novu Deichmann kolekciju.“


Deichmann brunch, koji se već tradicionalno održava svake godine u sezonama proljeće/ljeto i jesen/zima, postao je sinonim za jedinstven modni događaj, koji okuplja predstavnike medija, novinare, urednike, modne blogere i modnu elitu BiH. Tako su prisutni u prekrasnom ambijentu Mona Serre, uživali u jedinstvenom modnom događaju, ukusnim delicijama, DJ-ingu - sjajne Forore, te mnogobrojnim iznenađenjima i vrijednim poklonima.
Novi modeli iz kolekcije jesen/zima 2022. dostupni su u Deichmann trgovinama širom BiH.
#JerVolimoCipele
Volimo Deichmann!
***
Naslovna fotografija: Deichmann PR
TEKST: Ada Ćeremida
Prvi ponedjeljak u maju 2026. godine otvara pitanje šta moda postaje kada se vrati svom izvornom mediju: tijelu i umjetnosti.
Prvi ponedjeljak u maju odavno je više od glamurozne noći: on određuje način na koji ćemo posmatrati modu u godini pred nama. Prošlogodišnji fokus na arhivima i reinterpretaciji tradicije otvorio je razgovor o tome kako moda čuva svoje nasljeđe. Ove godine, priča postaje još direktnija, intimnija i sa suštinom.
Umjesto da se bavi onim što odjeća “pamti”, ovogodišnja izložba vraća se na početnu tačku: na tijelo.
Na načine na koje se ono kroz stoljeća oblikovalo, prikazivalo, štitilo, ukrašavalo i tumačilo. A tema koja stoji iza ovogodišnjeg prvog majskog ponedjeljka naglašava upravo to, odjeveni oblik kao temelj umjetničke i modne istorije.
Šta stoji iza ovogodišnje ideje Costume Art ?
Izložba koja određuje koncept ove godine zasnovana je na jednostavnoj, ali moćnoj ideji: odjeveno tijelo je jedan od ključnih motiva kroz cijelu istoriju umjetnosti. I to ne samo u modnom smislu. Gotovo svaki figurativni prikaz u Met muzeju — od skulptura do slika različitih epoha, prikazuje tijelo obučeno na određeni način.
Kroz putovanje od praistorije do savremenosti, postavka istražuje kako je “dressed body” mijenjao značenja, identitete i forme. Uparivanjem komada iz Costume Institute kolekcije sa remek-djelima iz ostatka muzeja, stvara se vizuelni dijalog: odjeća nije dekor, ona je kulturni tekst.
Tu ideju potvrđuje i historičarka umjetnosti mode Aileen Ribeiro, koja je još prije nekoliko decenija primijetila da se historija odijevanja često tretirala kao oblast “neprobojna za analizu”. Drugim riječima, moda se predugo držala izvan ozbiljnog umjetničkog diskursa. Ova izložba to konačno ispravlja.
Tri tijela tri načina čitanja mode
Tema se tumači kroz tri vrste tijela:
Tijelo kao umjetnost: Idealizirane, klasične siluete koje povezuju modu sa skulpturom i ikonografijom prošlih epoha.
Zanemareno tijelo: Tijela koja su historijski izostavljena iz modnog i umjetničkog kanona: trudno, starije, bolesno, stvarno tijelo.
Fizičko, univerzalno tijelo: Anatomska, simbolička forma; tijelo kao temelj bez kojeg moda ne postoji.
Ova tri pristupa otvaraju prostor dizajnerima da iskoriste punu snagu svoje imaginacije i da kroz modu ispričaju potpuno nove priče o ljudskom obliku.
Uparivanjem modnih komada sa umjetničkim djelima, izložba pokazuje ono što se dugo ignorisalo: moda i umjetnost nikada nisu bile odvojene discipline. Moda je uvijek učila iz umjetnosti. Umjetnost je uvijek koristila odjeću kao ključ za razumijevanje identiteta.
Šta možemo očekivati ovog maja?
Očekuje se da će ovogodišnji crveni tepih biti jedan od najkonceptualnijih u posljednjoj deceniji, jer tema otvara dizajnerima prostor za neobičnu slobodu, ali i odgovornost. Siluete će vjerovatno kliziti između skulpturalnih formi inspirisanim antičkim i renesansnim djelima i anatomskih konstrukcija koje prate samu arhitekturu tijela.
Vidjet ćemo i modele koji nose snažan društveni komentar, reinterpretacije zanemarenih ili cenzurisanih tijela, kao i arhivske kreacije izvučene iz depoa i postavljene u kontekst kulturnog artefakta. Mnogi će posegnuti za instalacijskim pristupom, stvarajući komade koji više podsjećaju na galerijske radove nego na klasičnu modu.
Sve ukazuje na to da će prvi ponedjeljak u maju postati susret skulpture, mode, društvenih pitanja i vizuelne poezije, noć u kojoj odjeća neće biti samo glamur, nego analiza, komentar i umjetničko djelo samo po sebi.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!