TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.4.2011.
Danas je otvorena prva H&M trgovina u Hrvatskoj. U 11 h u novoizgrađenom prodajnom centru u samom središtu Zagreba, centru Cvjetni na zagrebačkom Cvjetnom trgu, H&M butik koji se prostire na tri kata i površini većoj od 1500 kvadratnih metara otvoren je za javnost. Stotine ljudi pohrlile su unutra, a blagajne su počele raditi pet minuta nakon otvorenja. Cijeli dan butik je bio prepun a i
„Izuzetno nam je zadovoljstvo osjetiti ovako srdačnu dobrodošlicu hrvatskih kupaca. Uvijek smo ponosni kada dođemo u novu zemlju i jako smo sretni što možemo ponuditi modu i kvalitetu za najbolju cijenu. Svaki dan u ponudi našeg dućana bit će nove stvari. Spremni smo pozvati sve na nezaboravno shopping iskustvo!”, izjavila je Claudia Oszwald, H&M menadžerica za Hrvatsku.
Zagrebački H&M u Cvjetnom u prodaji ima žensku, mušku, teen i dječiju liniju; cijene se kreću od oko 34,90 KN za majice, 69,90 za topove, 99,90 za haljine, 299,00 za traperice. Mnogi smatraju da će se otvorenje dućana ove švedske modne marke pokazati prekretnicom u hrvatskoj modi i shoppingu. Pogotovo jer se za točno tjedan dana, 14. travnja, otvara i druga H&M trgovina u Zagrebu, površine od oko 1800 kvadratnih metara u Arena Centru.
„Vaša država je dinamično i uzbudljivo tržište i ovdje vidimo veliki potencijal za proširenje našeg poslovanja. Vjerujemo da ćemo hrvatskim kupcima ponuditi posebnu vrijednost kroz odjeću i kvalitetu za najbolju cijenu“, izjavio je Karl-Johan Persson, predsjednik uprave H&M-a.
Kao reklamna kampanja H&M proljetne kolekcije za Hrvatsku izabrana je skupina fotografija s Gisele Bundchen u glavnoj ulozi, koju možete pogledati ovdje. Što još možete pronaći u H&M butiku, pogledajte u njihovim katalozima:
H&M editorijal: Best Outfits for Spring
Jourdan Dunn za H&M kampanju proljeće/ljeto 2011.
Snimljena kampanja za H&M proljetnu kolekciju
I.R.
TEKST: Emina Smaka
Ako ste početkom 2010-ih pratili modne blogove ili inspiraciju tražili na Pinterestu, sigurno se sjećate jedne jakne koja je bila gotovo svuda: maslinasto zelena parka.
Kombinovane s crnim skinny trapericama, čizmama do gležnja i predimenzioniranim šalovima, ove jakne su bile simbol tadašnjeg 'it girl' stila. Njihova popularnost nije bila slučajna, jednostavne su, nosive u bezbroj kombinacija i pružaju upravo onaj laid-back cool efekt koji često želimo u jesen.
Danas, više od decenije kasnije, zelena parka se vraća na velika vrata. Njena bezvremenska silueta i neutralna nijansa čine je idealnim osnovnim komadom za slojevite jesenje kombinacije. Dizajneri i high street brendovi ponovno je uvrštavaju u kolekcije, ali uz male dorade. Parka sada dolazi u nešto strukturiranijim krojevima, crop momentima, s detaljima poput naglašenih ramena, pojasa koji naglašava siluetu...
Posebno je zanimljivo koliko ovaj povratak budi dozu nostalgije jer nas podsjeća na eru kada su street style fotografije blogerki poput Chiare Ferragni, Olivie Palermo, Alexe Chung ili Aimee Song osvajale internet, kada je Tumblr bio glavna inspiracija za modne kombinacije, a parka bila sinonim za savršen jesenji 'uniform look'.
Za razliku od 2010-ih kada se nosila isključivo u ležernim kombinacijama, današnja parka može se lako stilizirati i na posao. Upravo je ta svestranost razlog zašto se vraća u garderobere, jer nudi praktičnost, ali i nostalgičnu dozu stila iz vremena kada su street style fotografije s blogova vladale modnim svijetom.
Jedno je sigurno, ako ove jeseni investirate u parka jaknu, nećete pogriješiti. Ona je ponovo među ključnim komadima sezone i podsjetnik da se dobri trendovi uvijek vraćaju.
Naslovna fotografija: @chungalexa
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!