TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 7.4.2011.

Danas je otvorena prva H&M trgovina u Hrvatskoj. U 11 h u novoizgrađenom prodajnom centru u samom središtu Zagreba, centru Cvjetni na zagrebačkom Cvjetnom trgu, H&M butik koji se prostire na tri kata i površini većoj od 1500 kvadratnih metara otvoren je za javnost. Stotine ljudi pohrlile su unutra, a blagajne su počele raditi pet minuta nakon otvorenja. Cijeli dan butik je bio prepun a i

 

Izuzetno nam je zadovoljstvo osjetiti ovako srdačnu dobrodošlicu hrvatskih kupaca. Uvijek smo ponosni kada dođemo u novu zemlju i jako smo sretni što možemo ponuditi modu i kvalitetu za najbolju cijenu. Svaki dan u ponudi našeg dućana bit će nove stvari. Spremni smo pozvati sve na nezaboravno shopping iskustvo!”, izjavila je Claudia Oszwald, H&M menadžerica za Hrvatsku.

 

Zagrebački H&M u Cvjetnom u prodaji ima žensku, mušku, teen i dječiju liniju; cijene se kreću od oko 34,90 KN za majice, 69,90 za topove, 99,90 za haljine, 299,00 za traperice. Mnogi smatraju da će se otvorenje dućana ove švedske modne marke pokazati prekretnicom u hrvatskoj modi i shoppingu. Pogotovo jer se za točno tjedan dana, 14. travnja, otvara i druga H&M trgovina u Zagrebu, površine od oko 1800 kvadratnih metara u Arena Centru.

 

Image 

 

Image 

 

Vaša država je dinamično i uzbudljivo tržište i ovdje vidimo veliki potencijal za proširenje našeg poslovanja. Vjerujemo da ćemo hrvatskim kupcima ponuditi posebnu vrijednost kroz odjeću i kvalitetu za najbolju cijenu“, izjavio je Karl-Johan Persson, predsjednik uprave H&M-a.

 

Kao reklamna kampanja H&M proljetne kolekcije za Hrvatsku izabrana je skupina fotografija s Gisele Bundchen u glavnoj ulozi, koju možete pogledati ovdje. Što još možete pronaći u H&M butiku, pogledajte u njihovim katalozima:

 

H&M editorijal: Best Outfits for Spring

Jourdan Dunn za H&M kampanju proljeće/ljeto 2011.

Snimljena kampanja za H&M proljetnu kolekciju

 

Image

 

 

 

 

 

 

 

 

I.R.


Bonjour

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

TEKST: Bonjour.ba/PR

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.

U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.

Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_1
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_2
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13

Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.

Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.

 



Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.

Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_6
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_7
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_8

Zubun kao anti-muzejski objekt

Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.

„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.

Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_4
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_12
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_3
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_5

Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_11
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_9
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_10

Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_14
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_15

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!