TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.4.2011.
Danas je otvorena prva H&M trgovina u Hrvatskoj. U 11 h u novoizgrađenom prodajnom centru u samom središtu Zagreba, centru Cvjetni na zagrebačkom Cvjetnom trgu, H&M butik koji se prostire na tri kata i površini većoj od 1500 kvadratnih metara otvoren je za javnost. Stotine ljudi pohrlile su unutra, a blagajne su počele raditi pet minuta nakon otvorenja. Cijeli dan butik je bio prepun a i
„Izuzetno nam je zadovoljstvo osjetiti ovako srdačnu dobrodošlicu hrvatskih kupaca. Uvijek smo ponosni kada dođemo u novu zemlju i jako smo sretni što možemo ponuditi modu i kvalitetu za najbolju cijenu. Svaki dan u ponudi našeg dućana bit će nove stvari. Spremni smo pozvati sve na nezaboravno shopping iskustvo!”, izjavila je Claudia Oszwald, H&M menadžerica za Hrvatsku.
Zagrebački H&M u Cvjetnom u prodaji ima žensku, mušku, teen i dječiju liniju; cijene se kreću od oko 34,90 KN za majice, 69,90 za topove, 99,90 za haljine, 299,00 za traperice. Mnogi smatraju da će se otvorenje dućana ove švedske modne marke pokazati prekretnicom u hrvatskoj modi i shoppingu. Pogotovo jer se za točno tjedan dana, 14. travnja, otvara i druga H&M trgovina u Zagrebu, površine od oko 1800 kvadratnih metara u Arena Centru.
„Vaša država je dinamično i uzbudljivo tržište i ovdje vidimo veliki potencijal za proširenje našeg poslovanja. Vjerujemo da ćemo hrvatskim kupcima ponuditi posebnu vrijednost kroz odjeću i kvalitetu za najbolju cijenu“, izjavio je Karl-Johan Persson, predsjednik uprave H&M-a.
Kao reklamna kampanja H&M proljetne kolekcije za Hrvatsku izabrana je skupina fotografija s Gisele Bundchen u glavnoj ulozi, koju možete pogledati ovdje. Što još možete pronaći u H&M butiku, pogledajte u njihovim katalozima:
H&M editorijal: Best Outfits for Spring
Jourdan Dunn za H&M kampanju proljeće/ljeto 2011.
Snimljena kampanja za H&M proljetnu kolekciju
I.R.
TEKST: Emina Smaka
Ako postoji modna kuća koja zna kako reinterpretirati pojam dekadencije, onda je to svakako Schiaparelli.
U svojoj kolekciji Ready-to-Wear Fall/Winter 2025-2026, Daniel Roseberry je ponovo dokazao da 'više je više' može funkcionisati kada se izvodi s umjetničkom preciznošću i teatralnošću. Poseban fokus privukli su remeni s naglašenim kopčama, nanizani jedan na drugi, kreirajući vizualnu simfoniju metala, kože i ornamentike.
Ako tražite minimalistički modni trenutak, ovo nije to, naprotiv, radi se o snažnom povratku statement detalja koji dominiraju kombinacijom i nose cijelu siluetu. Zlatne i srebrne kopče, bogato ukrašene gravurama i baroknim ornamentima, podsjećaju na western i Lone Star estetiku, ali kroz Schiaparellijev filter luksuza pretvaraju se u savremeni oklop za modnog entuzijastu.
Trend višestrukih remena nije novost, nazirali smo ga već na pojedinim pistama i u street style kombinacijama, no Schiaparelli ga postavlja u središte modne igre i daje mu status apsolutnog must-have detalja za sezonu.
Radi se o kombinaciji cowboy nasljeđa, punk energije i couture raskoši, nečemu što je teško ignorisati i što garantuje eksploziju ovog trenda na ulicama i u high fashion editorijalima.
Kako stvari stoje, od jeseni ćemo ih gledati svuda: od piste, preko Instagrama, do svakodnevnih kombinacija onih najodvažnijih.
Fotografije: @schiaparelli
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!