TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.8.2016.

Sinoć je dodjelom nagrada onim najboljima, završen 22.Sarajevo Film Festival. Crvenim tepihom su se prošetale mnoge dame, a mi smo se uvijek iznova radovali kada bismo na njima prepoznali rad i stilsku filozofiju nekih od domaćih dizajnerskih imena. Svečana ceremonija zatvaranja ugostila je nekoliko sjajnih bh.kreacija koje su ukrale pozornost kako domaćih, tako i svjetskih medija.

Talentirana sarajevska glumica koja je već poznata kao pionirka transformacije u glumačkim krugovima, sinoć je pozornost plijenila u haljinu koju su izradile sestre Emina Hodžić – Adilović i Nermina Hodžić koje već godinama svoj modni san pretvaraju u bajkovite kreacije.
Maja je izgledala sofisticirano u dugoj svijetlo plavoj haljini koja je u gornjem dijelu ukrašena ukrasima u ružičastim i plavim tonovima. Ručno ušivane cvjetne aplikacije dale su haljini notu romantičnosti, a Majina frizura i jednostavan make-up zaokružili su ovo elegantno izdanje.

14045020 10157296200530511 162715027 o

Svečanu ceremoniju otvaranja 22. Sarajevo Film Festivala vodila je Alena Džebo. Na otvaranju festivala pozornost je plijenila u Kaftan Studio haljini, a sinoć u crnoj toaleti Neire Sinanbašić koja ima visok prorez sprijeda. Look je zaokružila metalik modnim dodacima i podignutom frizurom.

alenadzebo neira

Supruga nagrađivanog i talentiranog bh.redatelja, sinoć je birala elegantnu ljubičastu haljinu iz nove kolekcije dizajnerice Belme Tvico. Haljina na jedno rame duž volana je ukrašena i sitnim aplikacijama, a dodatna teatralnost haljini je dana sirena krojem u donjem dijelu kreacije.

MaelysdeRudderTanovic Belma Tvico
Lijepa bh. manekenka je za ceremnoniju zatvaranja također birala haljinu bh.dizajnerice Belme Tvico. Haljina dosta jednostavnog dizajna dobila je glamurozan izgled zahvaljujući aplikacijama duž materijala i ukrasima na području grudi.


dzejla glavovic belmatvico

Ljubav između Emine Ganić i Kaftan studija traje već godinama. Prošle godine ukrali su naše simpatije haljinom s mnoštvom ručno ušivanih cvjetova, a sinoć je Emina pozornost plijenila u haljini čiji je gornji dio ukrašen sjajnim kristalima i bisernim perlama. Emina je look zaokružila jednostavnom torbicom i ogrlicom napravljenom od satenske trake koju je svezala u mašnu.

emina ganic sff



Foto: Marko Jovančić, Aida Redžepagić


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!