TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.8.2016.

Sinoć je dodjelom nagrada onim najboljima, završen 22.Sarajevo Film Festival. Crvenim tepihom su se prošetale mnoge dame, a mi smo se uvijek iznova radovali kada bismo na njima prepoznali rad i stilsku filozofiju nekih od domaćih dizajnerskih imena. Svečana ceremonija zatvaranja ugostila je nekoliko sjajnih bh.kreacija koje su ukrale pozornost kako domaćih, tako i svjetskih medija.

Talentirana sarajevska glumica koja je već poznata kao pionirka transformacije u glumačkim krugovima, sinoć je pozornost plijenila u haljinu koju su izradile sestre Emina Hodžić – Adilović i Nermina Hodžić koje već godinama svoj modni san pretvaraju u bajkovite kreacije.
Maja je izgledala sofisticirano u dugoj svijetlo plavoj haljini koja je u gornjem dijelu ukrašena ukrasima u ružičastim i plavim tonovima. Ručno ušivane cvjetne aplikacije dale su haljini notu romantičnosti, a Majina frizura i jednostavan make-up zaokružili su ovo elegantno izdanje.

14045020 10157296200530511 162715027 o

Svečanu ceremoniju otvaranja 22. Sarajevo Film Festivala vodila je Alena Džebo. Na otvaranju festivala pozornost je plijenila u Kaftan Studio haljini, a sinoć u crnoj toaleti Neire Sinanbašić koja ima visok prorez sprijeda. Look je zaokružila metalik modnim dodacima i podignutom frizurom.

alenadzebo neira

Supruga nagrađivanog i talentiranog bh.redatelja, sinoć je birala elegantnu ljubičastu haljinu iz nove kolekcije dizajnerice Belme Tvico. Haljina na jedno rame duž volana je ukrašena i sitnim aplikacijama, a dodatna teatralnost haljini je dana sirena krojem u donjem dijelu kreacije.

MaelysdeRudderTanovic Belma Tvico
Lijepa bh. manekenka je za ceremnoniju zatvaranja također birala haljinu bh.dizajnerice Belme Tvico. Haljina dosta jednostavnog dizajna dobila je glamurozan izgled zahvaljujući aplikacijama duž materijala i ukrasima na području grudi.


dzejla glavovic belmatvico

Ljubav između Emine Ganić i Kaftan studija traje već godinama. Prošle godine ukrali su naše simpatije haljinom s mnoštvom ručno ušivanih cvjetova, a sinoć je Emina pozornost plijenila u haljini čiji je gornji dio ukrašen sjajnim kristalima i bisernim perlama. Emina je look zaokružila jednostavnom torbicom i ogrlicom napravljenom od satenske trake koju je svezala u mašnu.

emina ganic sff



Foto: Marko Jovančić, Aida Redžepagić


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!