TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.3.2020.
Kompanija Avon donira ukupno 150.000 proizvoda u Panonija regiji, od čega će 12.000 biti isporučeni u Bosni i Hercegovini.
Ovisno o vanjskim okolnostima i mjerama sigurnosti, cilj je Avona u narednih nekoliko dana i sedmica doći do više od 30.000 domaćinstava u cijeloj regiji.
U novonastaloj situaciji s korona virusom, Avon svojim najbližim suradnicima koji pripadaju najugroženijoj starosnoj skupini stanovništva, želi omogućiti da ostanu zdravi i ne napuštaju svoj dom kako bi si omogućili osnovne kozmetičke proizvode. Kompanija Avon donirat će pakete za ličnu njegu u više od 30.000 domaćinstava u regiji.
Svim Avon Članovima Kluba starijim od 60 godina dostavit će 150.000 proizvoda, od kojih će 12.000 biti isporučeni u Bosni i Hercegovini.
#AvonZajedno
„Čvrsto vjerujući da je Avon mnogo više od kompanije za ljepotu, smatram da smo izgradili jednu snažnu zajednicu i važno nam je brinuti o svim njenim članovima. Naša najvažnija misija, a i naša draga dužnost je podržati ih i zahvaliti se za sve ono što čine, iz dana u dan. Za njih smo tu i u ovim najtežim trenucima, što smo ovom gestom i željeli pokazati.” – istakao je Zoltan Radecki, direktor kompanije Avon za Panonija regiju.
Već 130 godina, Avon je posvećen osnaživanju žena, podršci svojih predstavnica kao i šire zajednice. Najavljena podrška najstarijim Avon Članovima Kluba u skladu je i s vizijom kompanije da na najbolji način razumije i ispunjava potrebe žena širom svijeta kroz svoje proizvode, usluge i način poslovanja.
TEKST: Emina Smaka
Ako postoji modna kuća koja zna kako reinterpretirati pojam dekadencije, onda je to svakako Schiaparelli.
U svojoj kolekciji Ready-to-Wear Fall/Winter 2025-2026, Daniel Roseberry je ponovo dokazao da 'više je više' može funkcionisati kada se izvodi s umjetničkom preciznošću i teatralnošću. Poseban fokus privukli su remeni s naglašenim kopčama, nanizani jedan na drugi, kreirajući vizualnu simfoniju metala, kože i ornamentike.
Ako tražite minimalistički modni trenutak, ovo nije to, naprotiv, radi se o snažnom povratku statement detalja koji dominiraju kombinacijom i nose cijelu siluetu. Zlatne i srebrne kopče, bogato ukrašene gravurama i baroknim ornamentima, podsjećaju na western i Lone Star estetiku, ali kroz Schiaparellijev filter luksuza pretvaraju se u savremeni oklop za modnog entuzijastu.
Trend višestrukih remena nije novost, nazirali smo ga već na pojedinim pistama i u street style kombinacijama, no Schiaparelli ga postavlja u središte modne igre i daje mu status apsolutnog must-have detalja za sezonu.
Radi se o kombinaciji cowboy nasljeđa, punk energije i couture raskoši, nečemu što je teško ignorisati i što garantuje eksploziju ovog trenda na ulicama i u high fashion editorijalima.
Kako stvari stoje, od jeseni ćemo ih gledati svuda: od piste, preko Instagrama, do svakodnevnih kombinacija onih najodvažnijih.
Fotografije: @schiaparelli
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!