TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 16.2.2024.
Concept dućani više su od običnog mjesta za kupovinu.
To je prostor gdje odabrani proizvodi pričaju svoju priču i izazivaju emocije, posebno onda kada kriju komade koji su ručno rađeni i koji se fokusiraju na unikatnost i kvalitetu.

Svaki takav prostor slavi kreativnost pojedinaca i pruža im platformu da prezentiraju svoj rad i potaknu kupce na stvaranje jedinstvenog modnog izričaja, da unesu unikatne komade u svoj dom i biraju domaću kozmetiku koja stvara malu beauty revoluciju.
Jedan takav concept dućan, otvoren je po prvi put u Vitezu. Iza imena Aurora Concept Store krije se prostor koji će osvojiti sve zaljubljenike u domaći dizajn i ručno rađene komade.

Aurora Concept Store proizlazi iz kreativne vizije lokalne umjetnice Helene Trogrlić, koja već godinama izrađuje prekrasan nakit i personalizirane poklone od polimerne gline. Putujući na sajmove diljem BiH, Helena je upoznala i druge talentirane dizajnere/ice iz različitih dijelova zemlje.
S vremenom je osjetila potrebu da u svom gradu stvori prostor u kojem se mogu pronaći i njene kreacije, ali i neodoljivi komadi kreativaca koje je upoznala.



Na policama ovog concept dućana možete pronaći mnoštvo ručno rađenih komada, od torbi i kozmetike, do mirisnih svijeća i drugih ukrasa za dom.
"Ovo je značajan trenutak za našu lokalnu zajednicu! Kao članica kreativne scene u BiH, osjećam se ponosno što mogu doprinijeti promociji naših talenata i donijeti nešto novo u naš grad. Vitez, kao prekrasno turističko odredište, zaslužuje imati svoje mjesto gdje se mogu pronaći jedinstveni komadi ručnog rada koji će oduševiti i lokalno stanovništvo i posjetitelje", rekla je Helena.



Od umjetničkog zanata do inovativnog dizajna, concept dućani nas pozivaju da istražujemo i povežemo se s narativima utkanima u svaki komad, čineći naše iskustvo kupovine dubljim i osobnijim. Zavirite kakvi se unikatni predmeti kriju u Aurora Concept Store, na adresi PC 96-2, na Mačkovom trgu i pronađite svoj favorit.
* * *
Aurora Concept Store
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!