TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2022.
U našem životu uvijek postoje slatke melodije koje nas instant podsjećaju na ljeto i posebne boje koje izgledaju tako dobro da poželimo da možemo uroniti u njih.
'Sunce, nebo i more' kolekcija je koju je dizajnirao CHANEL Makeup Creation Studio, a upravo će ova kolekcija definirati ljeto 2022. sa svojih šest ekskluzivnih, sjajnih nijansi laka za nokte.

Klasici tako dobivaju novu definiciju ovog ljeta i postaju nijanse koje nam daju ideje za uređenje noktiju koji blistaju. U ovoj kolekciji ćemo vidjeti pastelne nijanse koje se stapaju u briljantnu paletu svjetlo ljubičaste, zelene i boje jorgovana. Uz to, bijela boja ovog laka podsjetiti će vas na bijelu morsku pjenu na obali, ružičasta na svjetlucanje školjki, a nježna narančasta na nijanse koralja.



Kako bi poboljšao ove ljetne boje, CHANEL je dodao dva nova proizvoda za njegu noktiju i tako predstavio ritual savršen za ljetnu manikaru u svako vrijeme. Ovaj ritual započinje sa proizvodom L’HUILE CAMÉLIA koji vlaži kutikule i ostavlja nokte vidljivo nahranjenima. Njegova gel formula može se nanositi svakodnevno, čak i u pokretu; umasirajte ga u nokte i kožu oko noktiju i povucite natrag kutikule pomoću ugrađenog aplikatora.

Uz L’HUILE CAMÉLIA ulje, nokti postaju nahranjeni (+34%)* i njihova kvaliteta je poboljšana (+27%)*. Kutikule ostaju hidratizirane do 8 sati (+25%)** i izgledaju glatkije i odmah nakon nanošenja i nakon 28 dana*.

LA BASE CAMÉLIA je drugi proizvod koji učvršćuje i zaglađuje nokte, poput zaštitnog vela. Može se koristiti samostalno za održavanje prirodnih noktiju ili se nanosi prije lakiranja. Nokti ostaju jači (+34%)**, glatkiji (+28%)***, ali i sjajniji (+98%)****.

*Klinička procjena nakon 28 dana dnevne primjene, 22 žene.
**Instrumentalna procjena (korneometar) 8 sati nakon primjene, 15 žena.
***Klinička procjena odmah nakon jedne primjene.
****Klinička procjena odmah nakon primjene, 21 žena.
***
Naslovna fotografija: Chanel PR
TEKST: Ada Ćeremida
Prvi ponedjeljak u maju 2026. godine otvara pitanje šta moda postaje kada se vrati svom izvornom mediju: tijelu i umjetnosti.
Prvi ponedjeljak u maju odavno je više od glamurozne noći: on određuje način na koji ćemo posmatrati modu u godini pred nama. Prošlogodišnji fokus na arhivima i reinterpretaciji tradicije otvorio je razgovor o tome kako moda čuva svoje nasljeđe. Ove godine, priča postaje još direktnija, intimnija i sa suštinom.
Umjesto da se bavi onim što odjeća “pamti”, ovogodišnja izložba vraća se na početnu tačku: na tijelo.
Na načine na koje se ono kroz stoljeća oblikovalo, prikazivalo, štitilo, ukrašavalo i tumačilo. A tema koja stoji iza ovogodišnjeg prvog majskog ponedjeljka naglašava upravo to, odjeveni oblik kao temelj umjetničke i modne istorije.
Šta stoji iza ovogodišnje ideje Costume Art ?
Izložba koja određuje koncept ove godine zasnovana je na jednostavnoj, ali moćnoj ideji: odjeveno tijelo je jedan od ključnih motiva kroz cijelu istoriju umjetnosti. I to ne samo u modnom smislu. Gotovo svaki figurativni prikaz u Met muzeju — od skulptura do slika različitih epoha, prikazuje tijelo obučeno na određeni način.
Kroz putovanje od praistorije do savremenosti, postavka istražuje kako je “dressed body” mijenjao značenja, identitete i forme. Uparivanjem komada iz Costume Institute kolekcije sa remek-djelima iz ostatka muzeja, stvara se vizuelni dijalog: odjeća nije dekor, ona je kulturni tekst.
Tu ideju potvrđuje i historičarka umjetnosti mode Aileen Ribeiro, koja je još prije nekoliko decenija primijetila da se historija odijevanja često tretirala kao oblast “neprobojna za analizu”. Drugim riječima, moda se predugo držala izvan ozbiljnog umjetničkog diskursa. Ova izložba to konačno ispravlja.
Tri tijela tri načina čitanja mode
Tema se tumači kroz tri vrste tijela:
Tijelo kao umjetnost: Idealizirane, klasične siluete koje povezuju modu sa skulpturom i ikonografijom prošlih epoha.
Zanemareno tijelo: Tijela koja su historijski izostavljena iz modnog i umjetničkog kanona: trudno, starije, bolesno, stvarno tijelo.
Fizičko, univerzalno tijelo: Anatomska, simbolička forma; tijelo kao temelj bez kojeg moda ne postoji.
Ova tri pristupa otvaraju prostor dizajnerima da iskoriste punu snagu svoje imaginacije i da kroz modu ispričaju potpuno nove priče o ljudskom obliku.
Uparivanjem modnih komada sa umjetničkim djelima, izložba pokazuje ono što se dugo ignorisalo: moda i umjetnost nikada nisu bile odvojene discipline. Moda je uvijek učila iz umjetnosti. Umjetnost je uvijek koristila odjeću kao ključ za razumijevanje identiteta.
Šta možemo očekivati ovog maja?
Očekuje se da će ovogodišnji crveni tepih biti jedan od najkonceptualnijih u posljednjoj deceniji, jer tema otvara dizajnerima prostor za neobičnu slobodu, ali i odgovornost. Siluete će vjerovatno kliziti između skulpturalnih formi inspirisanim antičkim i renesansnim djelima i anatomskih konstrukcija koje prate samu arhitekturu tijela.
Vidjet ćemo i modele koji nose snažan društveni komentar, reinterpretacije zanemarenih ili cenzurisanih tijela, kao i arhivske kreacije izvučene iz depoa i postavljene u kontekst kulturnog artefakta. Mnogi će posegnuti za instalacijskim pristupom, stvarajući komade koji više podsjećaju na galerijske radove nego na klasičnu modu.
Sve ukazuje na to da će prvi ponedjeljak u maju postati susret skulpture, mode, društvenih pitanja i vizuelne poezije, noć u kojoj odjeća neće biti samo glamur, nego analiza, komentar i umjetničko djelo samo po sebi.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!