TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2022.
U našem životu uvijek postoje slatke melodije koje nas instant podsjećaju na ljeto i posebne boje koje izgledaju tako dobro da poželimo da možemo uroniti u njih.
'Sunce, nebo i more' kolekcija je koju je dizajnirao CHANEL Makeup Creation Studio, a upravo će ova kolekcija definirati ljeto 2022. sa svojih šest ekskluzivnih, sjajnih nijansi laka za nokte.

Klasici tako dobivaju novu definiciju ovog ljeta i postaju nijanse koje nam daju ideje za uređenje noktiju koji blistaju. U ovoj kolekciji ćemo vidjeti pastelne nijanse koje se stapaju u briljantnu paletu svjetlo ljubičaste, zelene i boje jorgovana. Uz to, bijela boja ovog laka podsjetiti će vas na bijelu morsku pjenu na obali, ružičasta na svjetlucanje školjki, a nježna narančasta na nijanse koralja.



Kako bi poboljšao ove ljetne boje, CHANEL je dodao dva nova proizvoda za njegu noktiju i tako predstavio ritual savršen za ljetnu manikaru u svako vrijeme. Ovaj ritual započinje sa proizvodom L’HUILE CAMÉLIA koji vlaži kutikule i ostavlja nokte vidljivo nahranjenima. Njegova gel formula može se nanositi svakodnevno, čak i u pokretu; umasirajte ga u nokte i kožu oko noktiju i povucite natrag kutikule pomoću ugrađenog aplikatora.

Uz L’HUILE CAMÉLIA ulje, nokti postaju nahranjeni (+34%)* i njihova kvaliteta je poboljšana (+27%)*. Kutikule ostaju hidratizirane do 8 sati (+25%)** i izgledaju glatkije i odmah nakon nanošenja i nakon 28 dana*.

LA BASE CAMÉLIA je drugi proizvod koji učvršćuje i zaglađuje nokte, poput zaštitnog vela. Može se koristiti samostalno za održavanje prirodnih noktiju ili se nanosi prije lakiranja. Nokti ostaju jači (+34%)**, glatkiji (+28%)***, ali i sjajniji (+98%)****.

*Klinička procjena nakon 28 dana dnevne primjene, 22 žene.
**Instrumentalna procjena (korneometar) 8 sati nakon primjene, 15 žena.
***Klinička procjena odmah nakon jedne primjene.
****Klinička procjena odmah nakon primjene, 21 žena.
***
Naslovna fotografija: Chanel PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.
Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.
Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran.
Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.
Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.
Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.
Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.
Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!