TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 7.6.2022.

U našem životu uvijek postoje slatke melodije koje nas instant podsjećaju na ljeto i posebne boje koje izgledaju tako dobro da poželimo da možemo uroniti u njih.


'Sunce, nebo i more' kolekcija je koju je dizajnirao CHANEL Makeup Creation Studio, a upravo će ova kolekcija definirati ljeto 2022. sa svojih šest ekskluzivnih, sjajnih nijansi laka za nokte.

 



Klasici tako dobivaju novu definiciju ovog ljeta i postaju nijanse koje nam daju ideje za uređenje noktiju koji blistaju. U ovoj kolekciji ćemo vidjeti pastelne nijanse koje se stapaju u briljantnu paletu svjetlo ljubičaste, zelene i boje jorgovana. Uz to, bijela boja ovog laka podsjetiti će vas na bijelu morsku pjenu na obali, ružičasta na svjetlucanje školjki, a nježna narančasta na nijanse koralja.

 



Kako bi poboljšao ove ljetne boje, CHANEL je dodao dva nova proizvoda za njegu noktiju i tako predstavio ritual savršen za ljetnu manikaru u svako vrijeme. Ovaj ritual započinje sa proizvodom L’HUILE CAMÉLIA koji vlaži kutikule i ostavlja nokte vidljivo nahranjenima. Njegova gel formula može se nanositi svakodnevno, čak i u pokretu; umasirajte ga u nokte i kožu oko noktiju i povucite natrag kutikule pomoću ugrađenog aplikatora.

 



Uz L’HUILE CAMÉLIA ulje, nokti postaju nahranjeni (+34%)* i njihova kvaliteta je poboljšana (+27%)*. Kutikule ostaju hidratizirane do 8 sati (+25%)** i izgledaju glatkije i odmah nakon nanošenja i nakon 28 dana*.

 



LA BASE CAMÉLIA je drugi proizvod koji učvršćuje i zaglađuje nokte, poput zaštitnog vela. Može se koristiti samostalno za održavanje prirodnih noktiju ili se nanosi prije lakiranja. Nokti ostaju jači (+34%)**, glatkiji (+28%)***, ali i sjajniji (+98%)****.

 



*Klinička procjena nakon 28 dana dnevne primjene, 22 žene.
**Instrumentalna procjena (korneometar) 8 sati nakon primjene, 15 žena.
***Klinička procjena odmah nakon jedne primjene.
****Klinička procjena odmah nakon primjene, 21 žena.

***
Naslovna fotografija: Chanel PR


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!