TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2022.
U našem životu uvijek postoje slatke melodije koje nas instant podsjećaju na ljeto i posebne boje koje izgledaju tako dobro da poželimo da možemo uroniti u njih.
'Sunce, nebo i more' kolekcija je koju je dizajnirao CHANEL Makeup Creation Studio, a upravo će ova kolekcija definirati ljeto 2022. sa svojih šest ekskluzivnih, sjajnih nijansi laka za nokte.

Klasici tako dobivaju novu definiciju ovog ljeta i postaju nijanse koje nam daju ideje za uređenje noktiju koji blistaju. U ovoj kolekciji ćemo vidjeti pastelne nijanse koje se stapaju u briljantnu paletu svjetlo ljubičaste, zelene i boje jorgovana. Uz to, bijela boja ovog laka podsjetiti će vas na bijelu morsku pjenu na obali, ružičasta na svjetlucanje školjki, a nježna narančasta na nijanse koralja.



Kako bi poboljšao ove ljetne boje, CHANEL je dodao dva nova proizvoda za njegu noktiju i tako predstavio ritual savršen za ljetnu manikaru u svako vrijeme. Ovaj ritual započinje sa proizvodom L’HUILE CAMÉLIA koji vlaži kutikule i ostavlja nokte vidljivo nahranjenima. Njegova gel formula može se nanositi svakodnevno, čak i u pokretu; umasirajte ga u nokte i kožu oko noktiju i povucite natrag kutikule pomoću ugrađenog aplikatora.

Uz L’HUILE CAMÉLIA ulje, nokti postaju nahranjeni (+34%)* i njihova kvaliteta je poboljšana (+27%)*. Kutikule ostaju hidratizirane do 8 sati (+25%)** i izgledaju glatkije i odmah nakon nanošenja i nakon 28 dana*.

LA BASE CAMÉLIA je drugi proizvod koji učvršćuje i zaglađuje nokte, poput zaštitnog vela. Može se koristiti samostalno za održavanje prirodnih noktiju ili se nanosi prije lakiranja. Nokti ostaju jači (+34%)**, glatkiji (+28%)***, ali i sjajniji (+98%)****.

*Klinička procjena nakon 28 dana dnevne primjene, 22 žene.
**Instrumentalna procjena (korneometar) 8 sati nakon primjene, 15 žena.
***Klinička procjena odmah nakon jedne primjene.
****Klinička procjena odmah nakon primjene, 21 žena.
***
Naslovna fotografija: Chanel PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!