TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 8.10.2021.
U novoj CHANEL ready to wear kolekciji vidimo povratak neizostavnog tvida, ovog puta transformiranog u zanimljive komplete i haljine za proljetne i ljetne kombinacije.
Na reviji u Parizu mogli smo vidjeti i oversized blejzere te one sa šljokičastim aplikacijama, kao i kultne mini haljine sa gumbima.
Čak je i pista bila inspirirana osamdesetima i erom kada su fotografi bili tik uz pistu, kako bi fotoaparatom 'sačuvali' trenutak te kreirali što bolje foto kadrove supermodela koji odvažno hodaju niz pistu. Nostalgija koju su probudili nastavila se i s modelima kupaćih kostima koji nas instant vode na Amalfi obalu.
U ovoj kolekciji možemo vidjeti, kako to Virginie Viard opisuje, puno vrlo jednostavnih kupaćih kostima obogaćenih zlatnim ukrasom ili u bijeloj boji s crnim ukrasima.
Kolekciju prate i kratke haljine izrađene u ružičastom ili ljubičastom tvidu, mrežaste suknje, kao i komadi izrađeni od kože.
Dekonstruirane siluete sakoa i haljina, isprekidane su velikom shopper torbom ili mekom prošivenom torbom ukrašenom velikim lancem. Kompletnu kolekciju istražite u nastavku.
***
Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!