TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 5.10.2022.
Ljubitelji mode jučer su imali priliku pratiti predstavljanje kolekcije proljeće/ljeto kultnog brenda CHANEL na impresivnoj lokaciji u Parizu, točnije u Grand Palais Éphémèreu.
Inspirirana gracioznošću osnivačice brenda, Gabrielle Chanel, kreativna direktorica i dizajnerica Virginie Viard kreirala je jedinstvene komade odjeće koji su privukli pažnju modnih kritičara. Glavnu riječ kolekcije proljeće/ljeto 2023. brenda CHANEL vode dvije boje karakteristične spomenutom brendu - bijela i crna. Kako Virginie ističe, privlačnost koju je kreirala Gabrielle Chanel, slavni dizajner Karl Lagerfeld, zatim filmovi koji su dio povijesti brenda, te brojne druge stvari koje voli spojila je u jedno kako bi nastala ova kolekcija.

Prepoznatljive mašne, motivi kamelije koja je svojevrsni zaštitni znak brenda, šarmantni detalji s karakterističnim logotipom francuske modne kuće kao i blejzeri kultnog dizajna krase najnoviju kolekciju brenda CHANEL. Kako Virginie navodi, reviju je zamislila kao slobodnu šetnju u kojoj ona razotkriva imaginarni svijet i gdje se suočava sama sa sobom. Kao najvjernija inkarnacija predstavljena je Kristin Stewart.

“Bez obzira je li riječ o njoj ili drugim ženama koje odijevam, veoma je bitno da osjetim da im se sviđa odjeća. A, prema mojoj predodžbi o Gabrielle Chanel, Kristin je najbliža njoj. Ona razumije filozofiju brenda CHANEL, kao i samu odjeću. S njom brend dobiva modernu notu. Ova kolekcija također predstavlja nju.”




































































* * *
Foto: Chanel PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!