TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 26.10.2021.
Za blagdansku makeup kolekciju 2021. Chanel je inspiraciju pronašao u 100 godina slave parfema N°5. Zlatne note mirisa pretvorene su u makeup za lice i oči, a za usne i nokte su birali crvenu, boju života. Ova kolekcija je, naravno, limitirano izdanje kuće Chanel.

Zlatni makeup inspirisan notama Chanel N°5
U centru ove kolekcije našla se reinterpretirana paleta sjenila Les 4 Ombres sa estetikom N°5, predstavljena kroz svilenkastu boju jantara i boju slonovače.
Svaka od 4 sjene se mogu koristiti samostalno, ali i zajedno za kreiranje potpunog looka.
Logo N°5 se nalazi na svakom pakiranju, što ga čini idealnim komadom za kolekcionare.

Po prvi put dvije ekskluzivne nijanse OMBRE PREMIÈRE LAQUE GLITTER, dugotrajna sjena u gelu kuće Chanel, dobila je šljokičasti završni detalj s kojim ćete kreirati blistav i dugotrajan makeup izgled.
Dodajte ruž za usne i spremni ste!
ROUGE ALLURE N°5 je dostupan u 5 nijansi, uključujući i dvije nove Emblématique i Légendaire.
Emblematique ruž za usne nalazi se u ekskluzivnom pakiranju s reljefom zlatnog broja 5.

Završite look sa lakom za nokte
LE VERNIS CHANEL u Rouge Intemporel, ekskluzivna tamnocrvena nijansa, upotpunjuje ovaj poseban izgled kolekcije makeup-a za blagdane 2021.

N°5
Poznati parfem Chanel N°5 ove godine slavi 100 godina postojanja i u to ime su kreirali dva limitirana izdanja.
Prvo izdanje od 55 komada parfema od 2021 ml., a mililitraža nosi značenje ove godine kao 100te godišnjice postojanja parfema.

Također, klasični dizajn ovog parfema je dobio i svoj redizajn od visokokvalitetnog recikliranog stakla i biorazgradivog papirnog materijala koji pruža senzualan osjećaj pri dodiru.

N°5 kalendar
Oblikovan kao ogromna boca N5, ovaj blagdanski kalendar osmišljen je kao umjetničko djelo i dostupan je u ograničenim količinama.
Daleko od uobičajenog, kalendar uključuje 27 polja s brojevima od 5 do 31. 5 za parfem, 31 za mitsku adresu. Sve ima smisla.
Sadrži neke od najpoznatijih proizvoda kuće CHANEL.

Među njegovim brojnim iznenađenjima su ograničeni ruž ROUGE ALLURE inspiriran N°5, LE VERNIS u novoj nijansi crvene, i bočica parfemske vode N°5, kao i narukvica s brojem 5, jedinstvena snježna kugla i niz drugih dodataka posvećenih mirisu i dizajniranih samo za ovu prigodu.

* * *
Fotografije: Chanel press
Tekst: Bonjour.ba/Chanel press
TEKST: Bonjour.ba/PR
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i tačni datumi početka sniženja u dućanima i online.
Ako ste posljednjih sedmica punili liste želja, spremali favorite u virtualne korpice, slagali stylinge u glavi i strpljivo čekali pravi trenutak, vrijeme je za akciju.
Najočekivanije sezonsko sniženje konačno kreće, a s njim i prilika da najdraže komade kupite po znatno nižim cijenama.
Sniženje u fizičkim dućanima Zare i ostalih brendova Inditex gru pe: Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home, počinje u petak, 26. decembra, dok online sniženje tradicionalno započinje večer prije, 25. decembra. Do tada preostaje samo pripremiti korpicu i spremno dočekati početak sniženja. 
Šta donose pojedini Inditex brendovi?
Zara je, naravno, prva adresa za ključne komade sezone: od it modela koji dominiraju društvenim mrežama do efektnih statement ulova kojima ćete obogatiti modne kombinacije.
Massimo Dutti provjerena je destinacija za ‘’tihi luksuz'' s naglaskom na kvalitetne krojeve i bezvremenske komade. Mlađa publika svoje će favorite pronaći u zabavnim i praktičnim streetwear kolekcijama Pull&Beara i Bershke dok Stradivarius donosi savršen balans ženstvenosti i funkcionalnosti.
Oysho je nezaobilazan za sofisticirane sportske i loungewear linije, kao i kvalitetno donje rublje, a Zara Home donosi profinjenu estetiku kroz komade koji unose toplinu u svaki interijer i svačiji stil. 


Foto: Inditex arhiva/ PR
Vrijeme je za plan
Najvažniji savjet? Namjestite alarme jer tajming je presudan. Artikli nestaju iz ponude velikom brzinom, stoga budite spremni za kupnju tačno u trenutku kada sniženje krene.
Ako vam željeni komad promakne, isplati se provjeriti ponudu i kasnije jer brendovi nerijetko rade restock u ranim jutarnjim satima. Kupcima koji preferiraju shopping u dućanu, prvi sati otvaranja obično nude najveći izbor.
Spremite liste želja, postavite alarme i budite spremni. Ovo sniženje se ne propušta!
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!