TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 26.10.2021.
Za blagdansku makeup kolekciju 2021. Chanel je inspiraciju pronašao u 100 godina slave parfema N°5. Zlatne note mirisa pretvorene su u makeup za lice i oči, a za usne i nokte su birali crvenu, boju života. Ova kolekcija je, naravno, limitirano izdanje kuće Chanel.

Zlatni makeup inspirisan notama Chanel N°5
U centru ove kolekcije našla se reinterpretirana paleta sjenila Les 4 Ombres sa estetikom N°5, predstavljena kroz svilenkastu boju jantara i boju slonovače.
Svaka od 4 sjene se mogu koristiti samostalno, ali i zajedno za kreiranje potpunog looka.
Logo N°5 se nalazi na svakom pakiranju, što ga čini idealnim komadom za kolekcionare.

Po prvi put dvije ekskluzivne nijanse OMBRE PREMIÈRE LAQUE GLITTER, dugotrajna sjena u gelu kuće Chanel, dobila je šljokičasti završni detalj s kojim ćete kreirati blistav i dugotrajan makeup izgled.
Dodajte ruž za usne i spremni ste!
ROUGE ALLURE N°5 je dostupan u 5 nijansi, uključujući i dvije nove Emblématique i Légendaire.
Emblematique ruž za usne nalazi se u ekskluzivnom pakiranju s reljefom zlatnog broja 5.

Završite look sa lakom za nokte
LE VERNIS CHANEL u Rouge Intemporel, ekskluzivna tamnocrvena nijansa, upotpunjuje ovaj poseban izgled kolekcije makeup-a za blagdane 2021.

N°5
Poznati parfem Chanel N°5 ove godine slavi 100 godina postojanja i u to ime su kreirali dva limitirana izdanja.
Prvo izdanje od 55 komada parfema od 2021 ml., a mililitraža nosi značenje ove godine kao 100te godišnjice postojanja parfema.

Također, klasični dizajn ovog parfema je dobio i svoj redizajn od visokokvalitetnog recikliranog stakla i biorazgradivog papirnog materijala koji pruža senzualan osjećaj pri dodiru.

N°5 kalendar
Oblikovan kao ogromna boca N5, ovaj blagdanski kalendar osmišljen je kao umjetničko djelo i dostupan je u ograničenim količinama.
Daleko od uobičajenog, kalendar uključuje 27 polja s brojevima od 5 do 31. 5 za parfem, 31 za mitsku adresu. Sve ima smisla.
Sadrži neke od najpoznatijih proizvoda kuće CHANEL.

Među njegovim brojnim iznenađenjima su ograničeni ruž ROUGE ALLURE inspiriran N°5, LE VERNIS u novoj nijansi crvene, i bočica parfemske vode N°5, kao i narukvica s brojem 5, jedinstvena snježna kugla i niz drugih dodataka posvećenih mirisu i dizajniranih samo za ovu prigodu.

* * *
Fotografije: Chanel press
Tekst: Bonjour.ba/Chanel press
TEKST: Ada Ćeremida
Na Bonjour.ba uvijek tragamo za brendovima koji nastaju iz iskrenih razloga, iz trenutaka koji se ne planiraju, već spontano rastu uz svakodnevicu.
Jedan od takvih je MARA, domaći brend dječije odjeće čiji svaki kaput, mantil ili mali zimski model izgleda kao da pripada nekoj nježnoj porodičnoj priči. I zapravo pripada.
Franka Zovko je po struci magistar prava, ali život je, kako sama kaže, “tiho otvorio novi prostor za kreativnost”. MARA nije nastala kao poslovna odluka nego kao prirodan nastavak majčinstva, stvaranja i želje za ljepotom u svakodnevici.

“Dugo sam mislila da svoj put moram smjestiti u unaprijed zamišljene okvire. Ali kreativnost uvijek pronađe svoj prostor, pa čak i kada je najtiša.” rekla nam je Franka.
Danas, taj prostor je MARA, mala radionica nježnih tonova, čistih linija i dječjih kaputa koji djeluju kao spoj skandinavske jednostavnosti i topline doma.

Ručni rad u kojem svaki detalj ima svoje mjesto
MARA komadi izgledaju kao mali capsule garderober za djecu: kaputi u toplim jesenskim bojama, mantili s finim kontrastnim bordurama, meki A-kroj modeli koji djeci dopuštaju pokret i pletiva koja prate zimu bez težine.
Franka naglašava upravo to: “Svaki detalj prolazi kroz moje ruke. Neke komade radim potpuno od početka prema želji roditelja, druge prilagođavamo tako da postanu nešto što postoji samo za njihovo dijete.” 


Odmah se primijeti koliko je MARA razigrana u estetici, a opet dosljedna u svojoj toplini. Mantili u bež nijansama s obrubima djeluju nježno i klasično, dok kaputići od brušenih tkanina u bordo i živoj crvenoj unose toplinu i svečani karakter u dječje outfite.
Uz njih se pojavljuju i karirani modeli inspirisani klasičnim britanskim kaputima, koji nose dozu nostalgije, ali i savršene praktičnosti.
Sve to zajedno gradi estetiku brenda koja ostaje topla, elegantna i bezvremenska baš onakva kakvu roditelji žele za uspomene koje će trajati.



Zašto roditelji biraju upravo ovakvu odjeću?
U vremenu kada dječja moda može biti brza i jednokratna, MARA bira potpuno suprotan ritam. Spori rad, ručna izrada, kvalitetne tkanine i emocija koja se osjeti.
Franka to opisuje vrlo jednostavno: “Radimo sporije, pažljivije i uvijek s osjećajem. Ako roditelj kaže ‘može li nešto posebno?’, to je za mene poziv na novu malu pustolovinu.”


Zato komadi često postaju dio važnih trenutaka porodičnih fotografija, prvih rođendana, jesenskih šetnji, odlazaka u vrtić. Imaju onu vrstu estetike koja ostane na slikama i pamti se.
Jesensko–zimska kolekcija: Toplina koja prati igru
Aktuelna kolekcija osmišljena je upravo za jesen i zimu, za sve one trenutke u kojima djeca trče, istražuju, sjede na travi i skupljaju lišće. U komadima koje vidimo, meke termo tkanine nježno brane hladnoću, dok dugi kaputi sa sigurnim kopčanjem pružaju toplinu bez ograničavanja pokreta. 

Široki krojevi ostavljaju dovoljno prostora za slojevito oblačenje, a nježne, prirodne palete čine da se svaki komad lako kombinuje s ostatkom dječije garderobe. Sve zajedno izgleda elegantno, ali prije svega, istinski dječije, a to je, zapravo i najteže postići.

Kada pogledamo MARA komade, shvatimo da su to mali znakovi pažnje utkane u tkaninu, način da se uspori dan i uhvati toplina trenutka prije nego što dijete odraste i zakorači u neki novi svijet.
U njima postoji ona rijetka ravnoteža: praktičnost koja prati igru i elegancija koja ostaje na fotografijama godinama kasnije.
MARA nas podsjeća da moda za najmlađe ne mora biti prolazna. Može biti tiha, topla i duboko lična. Može postati dio rituala odrastanja, detalj koji djeca nose dok stvaraju svoje prve uspomene, ali i mali podsjetnik roditeljima da su birali s ljubavlju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!