TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 26.10.2021.

Za blagdansku makeup kolekciju 2021. Chanel je inspiraciju pronašao u 100 godina slave parfema N°5. Zlatne note mirisa pretvorene su u makeup za lice i oči, a za usne i nokte su birali crvenu, boju života. Ova kolekcija je, naravno, limitirano izdanje kuće Chanel.

Zlatni makeup inspirisan notama Chanel N°5

U centru ove kolekcije našla se reinterpretirana paleta sjenila Les 4 Ombres sa estetikom N°5, predstavljena kroz svilenkastu boju jantara i boju slonovače.

Svaka od 4 sjene se mogu koristiti samostalno, ali i zajedno za kreiranje potpunog looka.

Logo N°5 se nalazi na svakom pakiranju, što ga čini idealnim komadom za kolekcionare.

Po prvi put dvije ekskluzivne nijanse OMBRE PREMIÈRE LAQUE GLITTER, dugotrajna sjena u gelu kuće Chanel, dobila je šljokičasti završni detalj s kojim ćete kreirati blistav i dugotrajan makeup izgled.

Dodajte ruž za usne i spremni ste!

ROUGE ALLURE N°5 je dostupan u 5 nijansi, uključujući i dvije nove Emblématique i Légendaire.

Emblematique ruž za usne nalazi se u ekskluzivnom pakiranju s reljefom zlatnog broja 5.

Završite look sa lakom za nokte

LE VERNIS CHANEL u Rouge Intemporel, ekskluzivna tamnocrvena nijansa, upotpunjuje ovaj poseban izgled kolekcije makeup-a za blagdane 2021.

N°5

Poznati parfem Chanel N°5 ove godine slavi 100 godina postojanja i u to ime su kreirali dva limitirana izdanja.

Prvo izdanje od 55 komada parfema od 2021 ml., a mililitraža nosi značenje ove godine kao 100te godišnjice postojanja parfema.

Također, klasični dizajn ovog parfema je dobio i svoj redizajn od visokokvalitetnog recikliranog stakla i biorazgradivog papirnog materijala koji pruža senzualan osjećaj pri dodiru.

N°5 kalendar

Oblikovan kao ogromna boca N5, ovaj blagdanski kalendar osmišljen je kao umjetničko djelo i dostupan je u ograničenim količinama.

Daleko od uobičajenog, kalendar uključuje 27 polja s brojevima od 5 do 31. 5 za parfem, 31 za mitsku adresu. Sve ima smisla.

Sadrži neke od najpoznatijih proizvoda kuće CHANEL.

Među njegovim brojnim iznenađenjima su ograničeni ruž ROUGE ALLURE inspiriran N°5, LE VERNIS u novoj nijansi crvene, i bočica parfemske vode N°5, kao i narukvica s brojem 5, jedinstvena snježna kugla i niz drugih dodataka posvećenih mirisu i dizajniranih samo za ovu prigodu.

* * * 

Fotografije: Chanel press
Tekst: Bonjour.ba/Chanel press


Bonjour

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

TEKST: Bonjour.ba/PR

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.

U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.

Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_1
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_2
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13

Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.

Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.

 



Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.

Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_6
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_7
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_8

Zubun kao anti-muzejski objekt

Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.

„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.

Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_4
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_12
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_3
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_5

Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_11
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_9
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_10

Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_14
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_15

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!