TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 26.10.2021.

Za blagdansku makeup kolekciju 2021. Chanel je inspiraciju pronašao u 100 godina slave parfema N°5. Zlatne note mirisa pretvorene su u makeup za lice i oči, a za usne i nokte su birali crvenu, boju života. Ova kolekcija je, naravno, limitirano izdanje kuće Chanel.

Zlatni makeup inspirisan notama Chanel N°5

U centru ove kolekcije našla se reinterpretirana paleta sjenila Les 4 Ombres sa estetikom N°5, predstavljena kroz svilenkastu boju jantara i boju slonovače.

Svaka od 4 sjene se mogu koristiti samostalno, ali i zajedno za kreiranje potpunog looka.

Logo N°5 se nalazi na svakom pakiranju, što ga čini idealnim komadom za kolekcionare.

Po prvi put dvije ekskluzivne nijanse OMBRE PREMIÈRE LAQUE GLITTER, dugotrajna sjena u gelu kuće Chanel, dobila je šljokičasti završni detalj s kojim ćete kreirati blistav i dugotrajan makeup izgled.

Dodajte ruž za usne i spremni ste!

ROUGE ALLURE N°5 je dostupan u 5 nijansi, uključujući i dvije nove Emblématique i Légendaire.

Emblematique ruž za usne nalazi se u ekskluzivnom pakiranju s reljefom zlatnog broja 5.

Završite look sa lakom za nokte

LE VERNIS CHANEL u Rouge Intemporel, ekskluzivna tamnocrvena nijansa, upotpunjuje ovaj poseban izgled kolekcije makeup-a za blagdane 2021.

N°5

Poznati parfem Chanel N°5 ove godine slavi 100 godina postojanja i u to ime su kreirali dva limitirana izdanja.

Prvo izdanje od 55 komada parfema od 2021 ml., a mililitraža nosi značenje ove godine kao 100te godišnjice postojanja parfema.

Također, klasični dizajn ovog parfema je dobio i svoj redizajn od visokokvalitetnog recikliranog stakla i biorazgradivog papirnog materijala koji pruža senzualan osjećaj pri dodiru.

N°5 kalendar

Oblikovan kao ogromna boca N5, ovaj blagdanski kalendar osmišljen je kao umjetničko djelo i dostupan je u ograničenim količinama.

Daleko od uobičajenog, kalendar uključuje 27 polja s brojevima od 5 do 31. 5 za parfem, 31 za mitsku adresu. Sve ima smisla.

Sadrži neke od najpoznatijih proizvoda kuće CHANEL.

Među njegovim brojnim iznenađenjima su ograničeni ruž ROUGE ALLURE inspiriran N°5, LE VERNIS u novoj nijansi crvene, i bočica parfemske vode N°5, kao i narukvica s brojem 5, jedinstvena snježna kugla i niz drugih dodataka posvećenih mirisu i dizajniranih samo za ovu prigodu.

* * * 

Fotografije: Chanel press
Tekst: Bonjour.ba/Chanel press


Bonjour

Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa

TEKST: Bonjour.ba/PR

Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa

Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.

Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.

Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran. 

Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.


hippy_garden_bonjour_ba_a1
hippy_garden_bonjour_ba_a9

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.

Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.


hippy_garden_bonjour_ba_a2
hippy_garden_bonjour_ba_a6

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.

Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


hippy_garden_bonjour_ba_a3
hippy_garden_bonjour_ba_a8
hippy_garden_bonjour_ba_a5

Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.

Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.

Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.


hippy_garden_bonjour_ba_a10
hippy_garden_bonjour_ba_a4

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 


hippy_garden_bonjour_ba_a12

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Deyan Barić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!