TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 30.1.2024.
Zaviriti behind the scenes modnih revija, koncerata ili bilo kojeg događaja u kojem uživamo, uvijek je posebno zadovoljstvo.
Ovaj put ćemo zaviriti iza kulisa CHANEL Spring/Summer 2024 Haute Couture kolekcije i vas vodimo sa sobom. Tačnije zavirujemo iza kulisa CHANEL ljepote i donosimo vam sve detalje o makeupu koji su modeli nosili prošle sedmice na reviji o kojoj svi govore. Minimalan makeup je upotpunio svaki look, ni na trenutak odvlačeći pažnju s odjeće koja je u fokusu.
S obzirom na to da je ovo i uvod u neke od beauty trendova koji nas očekuju, sa sigurnošću možemo reći da ćemo u mjesecima pred nama sve više uživati u minimalnom makeupu. Svjetlucave usne i obrazi odličan su način da uživate u makeupu i u toplim danima koje željno iščekujemo, bez mnogo utrošenog vremena. Bushy obrve, roza obrazi, mnogo highlightera i neutralan manikir, zavladat će beauty scenom.
Kako kreirati makeup look koji smo vidjeli na modelima CHANEL Haute Couture kolekcije? Donosimo vam detalje i tutorial – korak po korak.
CHANEL SPRING/SUMMER 2024 HAUTE COUTURE COLLECTION
Lice
Nanesite LES BEIGES WATER - FRESH COMPLEXION TOUCH četkom 2-IN-1 FOUNDATION BRUSH FLUID AND POWDER N°101. Ispravite nesavršenosti lica koristeći LE CORRECTEUR DE CHANEL s četkom RETRACTABLE DUAL - TIP CONCEALER BRUSH N°105 gdje je potrebno.
Prema tonu kože, nanesite BAUME ESSENTIEL LILAS ili LES BEIGES HEALTHY WINTER GLOW PRIMER u Frosty White na jabučice obraza koristeći RETRACTABLE HIGHLIGHTER BRUSH N°111, a zatim više prema sljepoočnicama.
Nanesite puder POUDRE UNIVERSELLE LIBRE na T - zonu koristeći četku POWDER BRUSH N°106.
Obrve
Četkajte obrve s DUAL-ENDED BROW BRUSH N°207. Popunite ih sa STYLO SOURCILS WATERPROOF.
Nanesite LE GEL SOURCILS u TRANSPARENT kako biste dodali dubinu dlačicama za snažan rezultat.
Oči
Nanesite taupe-bež nijansu na donji lijevi dio LES 4 OMBRES 388 ÉCLAT DE NUIT u pregibu oka. Razmažite je četkom RETRACTABLE DUAL-ENDED EYESHADOW BRUSH N°200 za prirodan rezultat.
Nanesite maskaru LE VOLUME RÉVOLUTION DE CHANEL 10 NOIR lagano u sredinu gornjih trepavica.
Usne
Nanesite ROUGE COCO BAUME 938 KEEP COOL preko cijelih usana koristeći DUAL-ENDED LIP BRUSH N°300.
Manikir
Pripremite nokte s premazom LA BASE CAMÉLIA. Nanesite LE VERNIS 175 SKIEUSE.
Fiksirajte i dodajte sjaj s LE GEL COAT i nahranite ruke s LA CRÈME MAIN.
Korak po korak i spremni smo za proljeće!
* * *
Foto: PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!