TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 13.9.2023.
Sinoć je održana dodjela nagrada MTV VMAs 2023 na kojoj su mnogi svojim modnim izričajem privukli pažnju, a možemo reći da su se posebno isticali dečki koji su prigrlili unisex estetiku odijevanja.
Među istaknutijima je, kao i obično, bio frontmen grupe Måneskin, Damiano David. On se na sceni pojavio bez majice, u dugoj crnoj suknji i visokim čizmama na potpeticu, a lookovi u kojima se poigrava odjevnim komadima koje bi možda prije nosile djevojke, nisu mu strani ni u svakodnevnici i raznim fashion snimanjima.
S nešto blažom i manje rock'n'roll estetikom, jednako se poigravajući girlie komadima, pojavili su se i dečki iz K-Pop bendova TXT i Stray Kids. Noseći odijela s hlačama širokog kroja, elegantnih blejzera po uzoru na slavni Chanel model i prsluke kombinirane sa suknjama, naglasili su da era dečki koji nose unisex komade - ne prolazi!
Era ovakve estetike počela je već prije nekoliko godina, a s njom su na scenu stupili muževni dečki koji nemaju problem s tim da nose ružičasto, šljokice, perje pa čak i suknje i haljine. Svakako možemo reći da ovakav modni izričaj ne prolazi neopaženo, bilo da se radi o marketinškom triku i zaigranosti stilista ili osobnim preferencijama i izražavanju kroz modu.
Možemo reći da je, uz Damiena, vođa ovog malog „fashion pokreta“ i Harry Styles, čije je modne kombinacije uvijek zabavno pratiti jer nikada ne znamo s čime nas novim može iznenaditi i rasplamsati našu modnu maštu.
Kada smo kod iznenađenja, jedno priredio je prije par godina i mladi glumac Timothée Chalamet kada se na crvenom tepihu pojavio u crvenom kombinezonu golih leđa, kakav bismo primjerice prije mogli zamisliti da nosi Zendaya.
Ovakva estetika sve više vlada modnom i showbusiness scenom i svaki put nepogrešivo krade pažnju i izaziva mnoštvo reakcija.
* * *
Naslovna fotografija: @vmas
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!