TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 20.6.2025.
Ako te zanima kako smo spojile brief Leonarda DiCaprija sa francuskim šikom – čitaj do kraja. Idemo redom.
Pobjeda u BiH na Young Lions takmičenju dovela nas je na Cannes Lions - najveći internacionalni festival kreativnosti. To potvrđuje i informacija da ga ove godine posjetilo više od 15000 ljudi.
Nas dvije – PR tim iz BiH. Jedna tema. 24 sata da je pretvorimo u kampanju.
Dragana Rauš
Aida Hadžić
Jedna od onih zbog kojih ti srce zaigra jer znaš da doprinosiš izuzetnom projekt + podržava ga i Leonardo DiCaprio.
Mnogo zabave i nedovoljno sna.
Na festivalu? Meta, TikTok, Amazon, LinkedIn.... Slušanje predavanja iz prvog reda i susreti s ljudima iz kompanija kao što su Spotify, Pinterest, Google.
Winnie Harlow je govorila o modi, trendovima i podsjetila nas da u moru sadržaja, vrijedi samo ono što je tvoje.
A grad? Premalo vremena za previše lijepog.
Restorani:
Da Laura – 7/10. Šarmantno i francuski nepretenciozno.
Vita – apsolutna preporuka (dobijena od lokalaca). Talijanska kuhinja u francuskom ritmu – tačno ono što ti treba nakon cjelodnevnih edukacija.
Lokacije?
Carlton i Hotel Martinez Beach su tokom festivala bili dio programa, ali i bez toga su visoko na listi za sve koji traže Instagram-worthy ugođaj.
Zaljubile smo se u sve - od enterijera, pogleda do savršeno skrojenih uniformi osoblja.
Moda?
Sastavni dio festivala.
Cannes je dom velikih modnih kuća - Dior, Saint Laurent, Louis Vuitton... Ali ono što je nas najviše oduševilo bili su lokalni brendovi koje ranije nismo poznavale.
Tako smo naletjele na Molinard - niche parfemsku kuću iz Grassea. Od 1849. vodi je ista porodica, već pet generacija.
Ušle smo da ponesemo suvenir, a izašle s mirisom koji miriše na ljeto koje želiš da pamtiš.
Mali shopping hack:
Ako planiraš put - period od 25. juna do 22. jula je njihov neslužbeni French Riviera Black Friday.
Među brainstorming sesijama, istraživanjem grada i predavanjima, jedna rečenica nam je ostala najjasnije urezana: “Your reputation is a form of wealth.”
Rekla je Robin Arzón, bivša advokatica, koja je postala ultramaratonka, autorka i žena koju na Instagramu prati više od milion ljudi. Ona koja ne govori o moći. Ona je nosi.
Jer Cannes nije samo glamur i luksuz. Cannes je podsjetnik da si najbogatija kad znaš ko si.
Tekst i fotografije: Dragana Rauš i Aida Hadžić za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U posljednje vrijeme, gdje god da pogledate neko izvlači malenu sjajnu tubicu iz torbice. Na kafi s prijateljicama, u tramvaju, pa čak i u redovima ispred festivalskih ulaza.
Sve imaju zajedničko: sjaj na usnama, miris voća u zraku i boje koje izgledaju kao sladoledne nijanse.
Nije nam dugo trebalo da shvatimo essence JUICY BOMB PARTY je preuzeo scenu. I to ne samo sjajila, nego cijelu beauty rutinu: od tuširanja do šminkanja i opuštanja. Sve je upakovano u veselo, voćno i praktično i više nego spremno za ljeto koje miriše na breskvu i sjaji se kao nikad prije.
Mirisna rutina zbog koje cijeli stan miriše na voće
Sve počinje pod tušem. Juicy Bomb gel za tuširanje ima tropski miris i formulu koja se pjeni taman toliko da vas razbudi, ali bez isušivanja kože. Kad zatvorite vrata kupaonice, zadržat će se blagi miris breskve i manga i ostat će u zraku još neko vrijeme.
Odmah nakon toga ne parfem, nego nešto laganije. Maglica za tijelo. Ovisno o raspoloženju, birate između slatke, cvjetne ili one koja podsjeća na friško iscijeđenu limetu. Nekoliko špriceva na vrat, kosu, ramena i ljeto je bukvalno na vama.
Traka, trakice i spužvica… lagani start šminkanja
Dok birate šta ćete obući, na scenu dolazi trio koji priprema teren:
traka za kosu (da šiške ostanu na mjestu)
trakice za zapešća (sprječavaju da voda curi niz ruke)
i makeup spužvice, koje se uklapaju u svaki kut lica.
Posebno su praktične za gelasto rumenilo iz iste kolekcije i za nanošenje pudera ili korektora ako želite ujednačen ten prije nego što krenete sa sjajem.
Sjaj koji ne pravi kompromise
Kad je lice spremno tu su proizvodi koji uljepšavaju bez velikog truda. Prvo što svi primjećuju: Juicy Bomb Party sjajila za usne. Lagana, gelasta tekstura, neljepljiva, a boje izgledaju kao da su nastale miješanjem breskve i bombona. Dvije nijanse (02 i 04) čak se prilagođavaju pH vrijednosti usana što znači da će svaka izgledati drugačije.
Tu je i jumbo sjajilo, za one koji znaju da će ga nositi stalno miris ličija i XXL pakovanje, savršeno za svaki džep, torbu, ruksak.
Ako vam usne traže malo više njege, a ne želite odustati od sjaja tu je i ulje za usne s mirisom breskve. Lagano, njegujuće i super ljetno.
Rumenilo koje miriše kao smoothie i ponaša se kao skincare
Nijedna ljetna rutina nije kompletna bez rumenila. Ovdje dolazi jelly rumenilo pink rumenilo s mirisom crnog ribiza i koraljno s mirisom breskve. Gelasta tekstura hladi prilikom nanošenja, a zahvaljujući skvalanu ostavlja lice punijim i svježijim.
I to je to. Sve je tu od pjene u tušu do sjaja na usnama, u samo nekoliko koraka, a ako ste se kojim slučajem pitali gdje sve to nositi, Juicy Bomb torbica dolazi kao logičan završetak da sve stane, sve miriše i sve izgleda kao mali voćni beauty ritual spreman za svaki dan.
Foto: @j_make_up
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!