TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 23.4.2025.
Uz lavovsku energiju, puno strasti i ideja zaključeno je osmo poglavlje u historiji Young Lions takmičenja za BiH.
Među 12 timova mladih agencijskih lavova kartu za odlazak u Cannes, svojevrsni raj kreativne industrije, osvojile su lavice Aida Hadžić i Dragana Rauš koje su ujedno i pobjednice kategorije PR. One će predstavljati BiH na svjetskom Young Lions takmičenju, od 16. do 20. juna, noseći sa sobom snagu lokalne kreativnosti spremne za svjetsku scenu.
Pobjednice u Digital kategoriji su uposlenice agencije Wolf media, Melika Mundžić i Merjem Ćosović, dok su najuspješnije u Design kategoriji bile Anisa Prohić Kunosić i Ena Gluhaković.
Najviše prijavljenih takmičara ove godine bilo je u kategoriji Digital, sedam timova, dok su se u kategorijama Design iPR takmičila po tri, odnosno dva tima. Mladi lavovi su, kao i uvijek, imali samo 24 sata da osmisle i prezentuju kreativna rješenja na zadati brief.
Ovogodišnji klijent bila je organizacija "Ruku na srce", koja godinama djeluje u pravcu pružanja pomoći socijalno ugroženim porodicama i unapređenja dječijih prava i obrazovanja. Njihov brief poslužio je kao osnova za komunikacijska rješenja koja će, zahvaljujući ovom takmičenju, možda već sutra postati stvarnost.
Ocjenjivački žiri koji je odlučivao o najboljim radovima činila su imena regionalne marketinške scene: Đorđe Janković, kreativni direktor i suosnivač agencije Friday Finally; Manuela Šola, osnivačica Komunikacijskog laboratorija; Nela Fegić Moguljak, Executive Director & Head of Digital Imago Ogilvy; Nermin Nino Kasupović, kreativni direktor Effect agencije; te Faris Gurda, predstavnik organizacije "Ruku na srce".
Takmičenje Young Lions BiH održava se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, a u okviru Internacionalnog Cannes Young Lions Competition. Ovaj događaj već godinama predstavlja platformu za afirmaciju mladih talenata i povezivanje domaće kreativne scene s globalnim trendovima.
Zahvaljujući podršci organizatora pobjednicima će bit pokriveni troškovi kotizacije za Cannes Lions festival, smještaj i avio karte.
TEKST: Bonjour.ba
Sarajevo je sinoć još jednom pokazalo svoju posebnu energiju. Zatvorila se ulica i pretvorila u najveći plesni podij u gradu.
Ispred Vječne vatre su ritam i svjetla nosili atmosferu.
Warm-up set: lokalna ekipa diže temperaturu
Doel i Lubnya otvorili su noć i odmah zagrijali publiku svojim setovima. Njihova svježa energija i strast prema muzici pokazali su zašto su nova generacija DJ-eva koja gradi scenu… beat po beat, track po track. Nakon njih, sarajevski dvojac After Affair preuzeo je pult i nastavio da podiže temperaturu, spajajući svoj prepoznatljivi groove s atmosferom koja se širila ulicom.
Peak time: Layla Benitez na balkonu
A onda… trenutak večeri. Layla Benitez preuzela je kontrolu s balkona iznad Vječne vatre i donijela set koji je eksplodirao u publici. Prva žena na tom mjestu, sa njujorškim potpisom i besprijekornim flow-om, ispisala je jedan od highlighta cijelog ljeta u Sarajevu.
Light show + crowd = instant euforija
Svjetla produkcije obasjala su cijelu ulicu i stopila se s ritmom muzike, stvarajući atmosferu koja je izgledala kao da grad diše u istom tempu. Publika je bila potpuno in sync, ruke su pratile beat, a svaki drop podizao je novi talas energije. Pogledi prema balkonu, osmijesi u masi i talasanje tijela u ritmu. Da, sve se spojilo u jedan zajednički puls.
Foto: @7nini9
Snapshot zona: photobooth koji je imao svoj vlastiti line-up
Dok je muzika držala publiku u pokretu, jedan kutak večeri imao je vlastiti “line-up”: Bonjour.ba photobooth odmah uz Vječnu vatru.
Redovi su se formirali cijelu noć jer niko nije želio otići kući bez fotke. Hostese su usmjeravale posjetitelje, a pažnju je privukao i natpis Don't worry you look awesome sa strane koji je služio kao svojevrstan photo wall.
Neki su se pojavljivali u brzinskim pozama, drugi su strpljivo slagali outfite i čekali pravi trenutak, ali svaka fotka bila je kao mali artefakt večeri: dokaz da ste bili tamo, dio energije i atmosfere. Photobooth je postao kao drugi stage, onaj na kojem su ljudi sami bili headlineri.
Kako je sve izgledalo… fotke donosimo u nastavku.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Garden of Dreams
Bonjour.ba produkcija
Foto: Monika Andrić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!