TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 23.4.2025.
Uz lavovsku energiju, puno strasti i ideja zaključeno je osmo poglavlje u historiji Young Lions takmičenja za BiH.
Među 12 timova mladih agencijskih lavova kartu za odlazak u Cannes, svojevrsni raj kreativne industrije, osvojile su lavice Aida Hadžić i Dragana Rauš koje su ujedno i pobjednice kategorije PR. One će predstavljati BiH na svjetskom Young Lions takmičenju, od 16. do 20. juna, noseći sa sobom snagu lokalne kreativnosti spremne za svjetsku scenu.
Pobjednice u Digital kategoriji su uposlenice agencije Wolf media, Melika Mundžić i Merjem Ćosović, dok su najuspješnije u Design kategoriji bile Anisa Prohić Kunosić i Ena Gluhaković.
Najviše prijavljenih takmičara ove godine bilo je u kategoriji Digital, sedam timova, dok su se u kategorijama Design iPR takmičila po tri, odnosno dva tima. Mladi lavovi su, kao i uvijek, imali samo 24 sata da osmisle i prezentuju kreativna rješenja na zadati brief.
Ovogodišnji klijent bila je organizacija "Ruku na srce", koja godinama djeluje u pravcu pružanja pomoći socijalno ugroženim porodicama i unapređenja dječijih prava i obrazovanja. Njihov brief poslužio je kao osnova za komunikacijska rješenja koja će, zahvaljujući ovom takmičenju, možda već sutra postati stvarnost.
Ocjenjivački žiri koji je odlučivao o najboljim radovima činila su imena regionalne marketinške scene: Đorđe Janković, kreativni direktor i suosnivač agencije Friday Finally; Manuela Šola, osnivačica Komunikacijskog laboratorija; Nela Fegić Moguljak, Executive Director & Head of Digital Imago Ogilvy; Nermin Nino Kasupović, kreativni direktor Effect agencije; te Faris Gurda, predstavnik organizacije "Ruku na srce".
Takmičenje Young Lions BiH održava se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, a u okviru Internacionalnog Cannes Young Lions Competition. Ovaj događaj već godinama predstavlja platformu za afirmaciju mladih talenata i povezivanje domaće kreativne scene s globalnim trendovima.
Zahvaljujući podršci organizatora pobjednicima će bit pokriveni troškovi kotizacije za Cannes Lions festival, smještaj i avio karte.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Nema previše koraka, ali ima itekako primjetan rezultat.
Kombinacija MAC karmina u nijansi Film Noir i jednostavnog prozirnog sjajila trenutno je jedan od najčešće viđenih trikova na društvenim mrežama. Razlog? Vizualni efekat punijih, sofisticiranijih usana koji ne zahtijeva nikakav dodatni filter.
@skunkbabe still my fave lip combo #lipcombo ♬ P.I.Tchaikovsky, Swan Lake (Swan Theme) - AllMusicGallery
Kao baza koristi se Film Noir – bogata, tamna nijansa s toplim podtonom. Zatim se na sredinu usana nanosi sloj sjajila. Upravo taj kontrast mat teksture i visokog sjaja stvara dojam dodatnog volumena, dok svjetlost reflektovana s usana naglašava njihov oblik.
Zašto ova kombinacija?
Tamne nijanse često mogu djelovati teško, ali uparene sa sjajilom postaju modernije i mekše. Sjajilo unosi dimenziju i “blurring” efekat, posebno kada se nanese selektivno. Završni rezultat je vizualno punije, izraženije i elegantnije oblikovane usne.
Osim toga, riječ je o spoju koji odlično odgovara različitim tonovima kože i može se nositi u večernjim prilikama, ali i kao suptilni akcenat uz minimalistički makeup.
Foto: @idil.ci
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!