TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 17.1.2025.
Cameron Diaz, jedna od omiljenih holivudskih zvijezda, posljednjih godina povukla se iz svijeta filma kako bi se posvetila porodičnom životu. Ipak, njen povratak na filmsku scenu donosi uzbuđenje, a najnoviji Netflixov projekt "Back in Action" označava prekretnicu u njenoj karijeri.
Ako vjerno pratiti njen rada znate da je Diaz posljednji put bila na velikom platnu 2014. godine u filmu "Annie", a sada se ponovo našla pod svjetlima reflektora, uključujući i premijeru filma u Berlinu, gdje je iznenadila svojom modnom kombinacijom. Tačnije, dok su mnogi s oduševljenjem ispratili njen dolazak, jedan detalj njenog stajlinga izazvao je podijeljene reakcije.

Foto: @enews
Na premijeri održanoj 15. januara u Zoo Palast kinu u Berlinu, Cameron je odabrala outfit koji balansira između ležernog i elegantnog. Njena providna bluza s mašnom na strani odražavala je sofisticirani retro stil, dok je dugački tamnoplavi mantil s laganim sjajem unosio dašak Matrix estetike, ali izbor donjeg dijela odjeće za mnoge je bio iznenađenje.
Umjesto klasičnih haljina ili elegantnih hlača koje su standard na crvenom tepihu, Diaz je odlučila da se pojavi u ležernijem izdanju. Ovaj neočekivani potez odmah je pokrenuo rasprave na društvenim mrežama: da li je ovaj izbor odraz opuštenog stava moderne zvijezde ili ipak promašaj za svečanu priliku?
Diaz je svoju tamno plavu bluzu uparila s tamnim hlačama opuštenog kroja koje su savršeno naglašavale njen struk. Uz to, kožne cipele sa sjajem dodale su dašak formalnosti, dok je ostatak stajlinga zadržao elemente "cool" vibracije. Njena ležerna frizura, niski razbarušeni rep s pramenovima koji uokviruju lice i crveni karmin savršeno su zaokružili izgled.

Foto: @enews
Međutim, Diaz je svojim povratkom jasno stavila do znanja da nije izgubila svoj neodoljivi smisao za stil. Iako je njen outfit izazvao razne komentare, neosporno je da se Cameron vratila na scenu s osmijehom i nešto drugačijim modnim pravilima. Cameron sigurno nije prva slavna ličnost koja je pokazala efektnost miksanja stilova jer posljednjih godina mnogi biraju ležernije kombinacije za crveni tepih.
U konačnici, mi u Bonjour.ba smatramo da je ovaj look prava inspiracija!
* * *
Naslovna fotografija: @enews
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!