TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.2.2011.
Darujemo dizajnersku haljinu, make-up, frizuru i manikuruSjećate se 2009te? Ili 2010te? Znamo da već od početka godine razmišljate dal' da šijete haljinu ili da lutate bližim i daljim metropolama u potrazi za maturalnom haljinom koja izgleda savršeno u vašoj zamisli.A budući da modamo.info za svoje vjerne čitateljice ne želi ništa manje od savršenog, jednoj sretnoj maturantici odlučili s
Naravno da nismo sami, glavni junaci vaše maturalne bajke dizajnerica su Slađana Raič Galić – diplomant instituta Callegari (talijanske škole mode i dizajna), City spa centar i vizažistica Marijana Bošnjak – vlasnica diplome škole šminkanja Vrban&Joković, hairstylisti iz frizerskog salon Made in France i kreativna Iva iz kozmetičkog salona Nailcare.
.jpg)
Slađana Raič Galić design
Ni ovaj put dobitnicu nećemo birati slučajnim odabirom, nego ćete se za pobjedu morati izboriti odličnim ukusom za stil.
Naime, da biste osvojili haljinu, na našu adresu trebat ćete poslati fotografiju haljine, cipela, frizure, modnih dodataka (torbica, nakit...) te make-upa u kojima biste se voljeli pojaviti na maturalnoj zabavi, i ukoliko vaš maturalni outfit bude ocijenjen kao najbolji od strane naše male modne porote, tada ćemo upravo za vas sašiti haljinu iz tog outfita i darovati vam ostale tretmane.
Vizažistica Marijana Bošnjak
Dakle, da sumiramo, ono što trebate učini jeste:
1. na adresu [email protected] poslati fotografiju haljine, cipela, frizure, modnih dodataka i make-upa u kojima biste se voljeli pojaviti na maturalnoj zabavi
2. osim fotografija, u mailu nam trebate navesti svoje ime i prezime, broj telefona, te datum i mjesto održavanja maturalne zabave
3. podatke nam trebate dostaviti do 28.02., a ime pobjednice bit će objavljeno 02.03.2011.
.jpg)
Pobjednicu bira modna porota u sastavu Ana Perić (urednica portala modamo.info), Slađana Raič Galić (modna dizajnerica i stilistica), Dijana Perić (novinarka modamo.info portala) te Facebook.
Naime, na modamo.info FB fan stranici kreiran je album u kojem ćemo objavljivati sve kombinacije koje nam pošaljete, a ona koja bude imala najviše „like“ opcija osvaja FB glas.
.jpg)
Kozmetički salon Nailcare
Nakon što je pobjednica odabrana, ona će u razgovoru sa Slađanom odabrati materijal, boju, točan kroj, razraditi sve detalje, dodatke i sve ostalo što bude željela...
Naravno, haljina će biti gotova kroz dva tjedna, tako da nema bojazni od šivanja patenta u zadnji čas i proba u gluho doba noći.
Nakon što haljina bude gotova, maturantica jedan dan s modamo.info teamom ide na probno šminkanje, na probnu frizuru i dogovor za nokte – jer naravno, ništa ne želimo prepustiti slučaju (pih, vi mislite da je Pepeljugi ona cipela slučajno ispala?).
Od maturalne princeze dijeli vas jedan mail na adresu [email protected].
Vaša Visosti, čekamo Vas.
modamo.info
TEKST: Ada Ćeremida
Zamislite da hodate sarajevskim ulicama i na sebi nosite jaknu koja je jučer bila otpad u tekstilnim fabrikama, a danas nosi broj 07/10. Šta ovo znači?
U gradu koji rijetko slavi modu na ovaj način, pojavio se projekat koji ne govori o “održivosti” nego je živi.
Eterna, novi bh. brend kreiran iz viška, a napravljen da traje koji je prije dva dana eksplodirao na OREA Art Marketu u Domu mladih i već nestaje s online polica.
Kako iz sarajevskog otpada nastaje moda koja traje vječno?
Amila Hrustić, kreativna direktorica i dizajnerica Aleksandra Lovrić odlučile su uraditi ono što industrija izbjegava, umjesto novih materijala uzele su viškove tekstila od modnih kuća Inside by Ećo, Bontexa, Empressa, Treehane i dizajnera Marka Fehera i od njih stvorile unikatne komade.
Ručno rađeni, numerisani i limitirani na samo 10 primjeraka. Kada nestanu, gotovo je. Nema reprinta, nema “iduće sezone”.
„Htjeli smo da svaki komad ima broj, kao umjetničko djelo. Kada kupite 04/10, znate da vas samo devet ljudi na svijetu dijeli taj komad“, rekla je Amila.

Crvena nit koja sve povezuje
Fotografkinja Aida Redžepagić snimila je kolekciju u gdje crvena nit izgleda gotovo živa, kao da pulsira kroz šavove. Armin Karalić iz Métier studija snimio je lifestyle kadrove na krovu Sarajeva pri zalasku sunca sa jaknama koje izgledaju kao da su oduvijek bile vaše.

Za finalni izgled brinuli su vizažistkinja Renata Ponjević, stilistica Gordana Gasha Miladinović i umjetnik i scenograf Armin Ćosić, sve lokalno, sve Sarajevo.
Prije samog lansiranja brenda, 50 djece iz OŠ Grbavica II učestvovalo je na radionicama o reciklaži kroz modu. Dok mi skrolamo feed, oni već znaju da jakna može imati drugi život.



Dva komada, bez trunke viška
U kolekciji su samo dva komada i nijedan centimetar viška. Prvi, košulja, oversized kroja u bijeloj ili krem nijansi, nosi crvenu nit koja od ovratnika do manžetne djeluje kao potpis.
Može se nositi preko haljine, ispod kaputa ili samostalno, izgleda luksuzno, a planeti nije uzela ni metar nove tkanine. 



Drugi, jakna, sastavljena je od šest različitih viškova, patchwork koji svaku čini jedinstvenom, s asimetričnim džepovima i skrivenim zatvaračem. Kada je obučete, imate osjećaj da na sebi nosite arhivu bh. tekstilne industrije.


Bosna i Hercegovina nema industriju koja podržava male brendove, ali možda upravo zato ovakvi projekti nastaju iz tvrdoglave potrebe da se pokaže da je drugačiji sistem moguć.
Ovdje se održivost ne koristi kao marketinška riječ. Ona je doslovna: sve je napravljeno lokalno, od ostataka, ručno, u malim serijama. U tom smislu, ovaj brend ne pokušava “spasiti svijet” ali pokušava popraviti mali dio sistema.
Kao da poručuje, ako se promjena ne može dogoditi globalno, može barem početi ovdje, u jednoj radionici, među krojnim stolovima, u gradu koji još uvijek vjeruje u ruke koje stvaraju.

Svaki broj nosi priču o deset komada koji su preživjeli sistem, o ljudima koji su odlučili da sporije nije slabije, nego smislenije. Dok fast fashion zatrpava sam sebe, Eterna iz njih izvlači fragmente i pretvara ih u komade koji diše lokalno, ali govori jezikom svijeta.
Za one koji su umorni od stvari koje traju tri mjeseca, ovo je podsjetnik da pažnja može biti luksuz. A ako vam se posreći i dobijete broj 01/10, znajte da ste u vlasništvu nečega što se više neće ponoviti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!