TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.2.2011.
Darujemo dizajnersku haljinu, make-up, frizuru i manikuruSjećate se 2009te? Ili 2010te? Znamo da već od početka godine razmišljate dal' da šijete haljinu ili da lutate bližim i daljim metropolama u potrazi za maturalnom haljinom koja izgleda savršeno u vašoj zamisli.A budući da modamo.info za svoje vjerne čitateljice ne želi ništa manje od savršenog, jednoj sretnoj maturantici odlučili s
Naravno da nismo sami, glavni junaci vaše maturalne bajke dizajnerica su Slađana Raič Galić – diplomant instituta Callegari (talijanske škole mode i dizajna), City spa centar i vizažistica Marijana Bošnjak – vlasnica diplome škole šminkanja Vrban&Joković, hairstylisti iz frizerskog salon Made in France i kreativna Iva iz kozmetičkog salona Nailcare.
Slađana Raič Galić design
Ni ovaj put dobitnicu nećemo birati slučajnim odabirom, nego ćete se za pobjedu morati izboriti odličnim ukusom za stil.
Naime, da biste osvojili haljinu, na našu adresu trebat ćete poslati fotografiju haljine, cipela, frizure, modnih dodataka (torbica, nakit...) te make-upa u kojima biste se voljeli pojaviti na maturalnoj zabavi, i ukoliko vaš maturalni outfit bude ocijenjen kao najbolji od strane naše male modne porote, tada ćemo upravo za vas sašiti haljinu iz tog outfita i darovati vam ostale tretmane.
Vizažistica Marijana Bošnjak
Dakle, da sumiramo, ono što trebate učini jeste:
1. na adresu [email protected] poslati fotografiju haljine, cipela, frizure, modnih dodataka i make-upa u kojima biste se voljeli pojaviti na maturalnoj zabavi
2. osim fotografija, u mailu nam trebate navesti svoje ime i prezime, broj telefona, te datum i mjesto održavanja maturalne zabave
3. podatke nam trebate dostaviti do 28.02., a ime pobjednice bit će objavljeno 02.03.2011.
Pobjednicu bira modna porota u sastavu Ana Perić (urednica portala modamo.info), Slađana Raič Galić (modna dizajnerica i stilistica), Dijana Perić (novinarka modamo.info portala) te Facebook.
Naime, na modamo.info FB fan stranici kreiran je album u kojem ćemo objavljivati sve kombinacije koje nam pošaljete, a ona koja bude imala najviše „like“ opcija osvaja FB glas.
Kozmetički salon Nailcare
Nakon što je pobjednica odabrana, ona će u razgovoru sa Slađanom odabrati materijal, boju, točan kroj, razraditi sve detalje, dodatke i sve ostalo što bude željela...
Naravno, haljina će biti gotova kroz dva tjedna, tako da nema bojazni od šivanja patenta u zadnji čas i proba u gluho doba noći.
Nakon što haljina bude gotova, maturantica jedan dan s modamo.info teamom ide na probno šminkanje, na probnu frizuru i dogovor za nokte – jer naravno, ništa ne želimo prepustiti slučaju (pih, vi mislite da je Pepeljugi ona cipela slučajno ispala?).
Od maturalne princeze dijeli vas jedan mail na adresu [email protected].
Vaša Visosti, čekamo Vas.
modamo.info
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!