TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 23.9.2022.
INTUITIVA koristi modu kao dominantan način kreativnog izražavanja, spajajući samoizražavanje i kulturni izraz u kohezivnu kolekciju, jednu po jednu sezonu.
Na Instagram profilu Bonjour.ba ste mogli pratiti takeover tima INTUITIVA gdje su nas vodili kroz pripreme kao i samu reviju u Milanu. Sabini se u ovoj modnoj avanturi pridružila i Sarah Čerkez, kao i Berina Hasanbegović. Cijeli INTUITIVA tim je naporno radio kako bi kolekcija izgledala privlačno i elegantno, ali i nosivo. Mi smo odlučili razgovarati sa Sabinom Bisić, suosnivačicom brenda INTUITIVA, kako bi s vama podijelili još detalja o novoj kolekciji, kao i samoj reviji u Milanu.

Sabina Bisić - dizajnerica brenda INTUITIVA
Foto: INTUITIVA
Koliko je trajao proces pripreme za reviju i od kojih se sve koraka sastojao?
Sa pripremama smo počeli još u februaru i praktički je trajao do dan pred reviju. Od trenutka odluke da pravim reviju u septembru, prvo sam počela sa skicama i crtežima kolekcije. Zatim sam skupa sa mojim timom istraživala koliko su mi dostupni materijali koje želim i koje sam zamislila. Taj dio je najizazovniji jer kao brend stojimo iza politike da kupujemo samo prirodne materijale dok je tržište preplavljeno sintetikom.
Nakon toga moj tim i ja smo sedmicama i mjesecima radili na krojevima i izradi zamišljenih modela do najsitnijih detalja. Potom su došle prve probe na modelima, pa opet izmjene i dorade kako bi došli do krajnjeg produkta.

Berina Hasanbegović - članica INTUITIVA tima zadužena za marketing i kreiranje sadržaja
Foto: INTUITIVA
Odakle inspiracija za kolekciju?
Najviše me inspiriše kada vrijeme provodim u prirodi, kada posmatram boje u šumi i harmoniju istih. Osjećaj koji imam kada provodim vrijeme u prirodi je osjećaj koji želim da imam i koji želim da prenesem mojim klijentima kada nose moju kolekciju. Biti jedno s prirodom, vratiti se prirodi, kolekcija koja diše i u kojoj smo sretni i slobodni.
Stvoreni smo od prirode i prirodi se vraćamo. Svi se svjesno ili nesvjesno bolje osjećamo kada nosimo prirodne materijale poput svile, pamuka, lana ili vune. Moj cilj i misija je da osvijestim klijente da biraju prirodne materijale i jednostavan bezvremenski dizajn, da komad koji kupe u INTUITIVI mogu nositi i 10 godina…

Najvažnija lekcija koju nosite kroz ovaj projekt?
Tim. Timski rad. Snaga tima leži u svakoj individui i snaga svake individue čini uspješan tim. Jako sam zahvalna svim ljudima koji su učestvovali u ovom procesu.
Kako je došlo do suradnje između Sabine i Sarah?
Stvarno spontano. Već nekoliko godina se družimo i putujemo skupa. Obje smo strastveni zaljubljenici u modu i svaki put kada smo zajedno pričamo i maštamo o novim projektima.
Tako je bilo i ovog puta. Sarah je u februaru boravila u Milanu i bila gost na revijama koje organizuje platforma Emerging Talents Milan. Po povratku u Sarajevo predložila mi je da razmislim o učešću na reviji u septembru.
Iako mi je zvučalo malo nerealno, u isto vrijeme sam osjetila i strah i uzbuđenje i adrenalin i želju da to zaista i probamo. Bilo mi je bitno da razgovaram sa mojim timom prije donošenja odluke, da imam i njihovu podršku, da i oni vjeruju da INTUITIVA to može jer sam svjesna da sama to ne mogu. Hvala svima.

Fotografije INTUITIVA kolekcije sa revije u Milanu











* * *
Fotografije: Emerging Talents Milan
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.
Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.
Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran.
Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.
Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.
Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.
Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.
Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!