TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 23.9.2022.

INTUITIVA koristi modu kao dominantan način kreativnog izražavanja, spajajući samoizražavanje i kulturni izraz u kohezivnu kolekciju, jednu po jednu sezonu.


Na Instagram profilu Bonjour.ba ste mogli pratiti takeover tima INTUITIVA gdje su nas vodili kroz pripreme kao i samu reviju u Milanu. Sabini se u ovoj modnoj avanturi pridružila i Sarah Čerkez, kao i Berina Hasanbegović. Cijeli INTUITIVA tim je naporno radio kako bi kolekcija izgledala privlačno i elegantno, ali i nosivo. Mi smo odlučili razgovarati sa Sabinom Bisić, suosnivačicom brenda INTUITIVA, kako bi s vama podijelili još detalja o novoj kolekciji, kao i samoj reviji u Milanu.


Sabina Bisić - dizajnerica brenda INTUITIVA

Foto: INTUITIVA


Koliko je trajao proces pripreme za reviju i od kojih se sve koraka sastojao?


Sa pripremama smo počeli još u februaru i praktički je trajao do dan pred reviju. Od trenutka odluke da pravim reviju u septembru, prvo sam počela sa skicama i crtežima kolekcije. Zatim sam skupa sa mojim timom istraživala koliko su mi dostupni materijali koje želim i koje sam zamislila. Taj dio je najizazovniji jer kao brend stojimo iza politike da kupujemo samo prirodne materijale dok je tržište preplavljeno sintetikom.

Nakon toga moj tim i ja smo sedmicama i mjesecima radili na krojevima i izradi zamišljenih modela do najsitnijih detalja. Potom su došle prve probe na modelima, pa opet izmjene i dorade kako bi došli do krajnjeg produkta.

 

Berina Hasanbegović - članica INTUITIVA tima zadužena za marketing i kreiranje sadržaja

Foto: INTUITIVA


Odakle inspiracija za kolekciju?


Najviše me inspiriše kada vrijeme provodim u prirodi, kada posmatram boje u šumi i harmoniju istih. Osjećaj koji imam kada provodim vrijeme u prirodi je osjećaj koji želim da imam i koji želim da prenesem mojim klijentima kada nose moju kolekciju. Biti jedno s prirodom, vratiti se prirodi, kolekcija koja diše i u kojoj smo sretni i slobodni.

Stvoreni smo od prirode i prirodi se vraćamo. Svi se svjesno ili nesvjesno bolje osjećamo kada nosimo prirodne materijale poput svile, pamuka, lana ili vune. Moj cilj i misija je da osvijestim klijente da biraju prirodne materijale i jednostavan bezvremenski dizajn, da komad koji kupe u INTUITIVI mogu nositi i 10 godina…

 


Najvažnija lekcija koju nosite kroz ovaj projekt?


Tim. Timski rad. Snaga tima leži u svakoj individui i snaga svake individue čini uspješan tim. Jako sam zahvalna svim ljudima koji su učestvovali u ovom procesu.


Kako je došlo do suradnje između Sabine i Sarah?


Stvarno spontano. Već nekoliko godina se družimo i putujemo skupa. Obje smo strastveni zaljubljenici u modu i svaki put kada smo zajedno pričamo i maštamo o novim projektima.

Tako je bilo i ovog puta. Sarah je u februaru boravila u Milanu i bila gost na revijama koje organizuje platforma Emerging Talents Milan. Po povratku u Sarajevo predložila mi je da razmislim o učešću na reviji u septembru.

Iako mi je zvučalo malo nerealno, u isto vrijeme sam osjetila i strah i uzbuđenje i adrenalin i želju da to zaista i probamo. Bilo mi je bitno da razgovaram sa mojim timom prije donošenja odluke, da imam i njihovu podršku, da i oni vjeruju da INTUITIVA to može jer sam svjesna da sama to ne mogu. Hvala svima.

 



Fotografije INTUITIVA kolekcije sa revije u Milanu 

 

* * * 
Fotografije: Emerging Talents Milan


Bonjour

Bonjour na Milan Design Weeku: Vodimo vas kroz najuzbudljivije trenutke

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Bonjour na Milan Design Weeku: Vodimo vas kroz najuzbudljivije trenutke Bonjour na Milan Design Weeku: Vodimo vas kroz najuzbudljivije trenutke

Milan Design Week 2025. godine potvrdio je svoju poziciju kao najvažniji događaj u svijetu dizajna, gdje se susreću inovacija, umjetnost i tehnologija.

Od 7. do 13. aprila 2025. godine, Milano je postao epicentar globalne kreativnosti, domaćin više od hiljadu izložbi, instalacija i događaja u sklopu Milan Design Weeka.

Ove godine, tema "Connected Worlds" istražuje kako dizajn može povezati različite aspekte našeg života od prirodnog okruženja do naprednih tehnologija, kulturnih tradicija i budućih inovacija.

A mi smo uz IQOS krenuli u ovu avanturu i imali priliku da prisustvujemo dizajnerskom spektaklu i donesemo vam najzanimljivije trenutke direktno iz srca Milana.


bonjour_ba_mmd_2


bonjour_ba_mmd_1


Idemo redom. Vodimo vas na prvu stanicu našeg dizajnerskog putopisa, može?


IQOS x Seletti: Senzorna priča o susretu dva svijeta

Suradnja između IQOS i kultnog italijanskog brenda Seletti bila je jedan od zapaženijih trenutaka ovogodišnjeg Milan Design Weeka.
 

bonjour_ba_mmd_ana1

bonjour_ba_mmd_iqos_59

bonjour_ba_mmd_iqos_68

bonjour_ba_mmd_iqos_67


Instalacija je predstavljena kao šetnja kroz imaginarnu piazzu od dnevne vreve tržnice do večernje tišine pod visećim lampicama. Tradicija reinterpretirana kroz objektiv futurističkog dizajna i hrabrog eksperimenta.


bonjour_ba_mmd_iqos_63

bonjour_ba_mmd_iqos_62

bonjour_ba_mmd_iqos_61

bonjour_ba_mmd_iqos_60


Iza koncepta stoji Stefano Seletti, kreativni direktor i vizionar koji decenijama unosi ironiju, umjetnost i igru u svakodnevne predmete. Instalacija pod nazivom ‘’Curious X Sensorium Piazza'' utjelovljuje fokus na inovaciju i Selettijev eksperimentalni pristup, oblikujući dinamično okruženje u kojem publika ima aktivnu ulogu.

Digitalne strukture mijenjaju se kroz interakciju s posjetiocima, dok se fragmenti riječi i lica pretaču u vizualni pejzaž, tvoreći neprestano promjenjivo kolektivno sjećanje. Tradicija i tehnologija susreću se u prostoru koji se ne zaboravlja.


bonjour_ba_mmd_iqos_66


bonjour_ba_mmd_16

bonjour_ba_mmd_iqos_65


Fondazione Prada: Kad film postane crtež  

Šetajući kroz Fondazione Prada izložbu zakoračili smo u tihi, ali vizuelno snažan svijet storyboardova, crteža koji su nekada bili prva forma velikih filmskih priča. Izložba „A Kind of Language“ vodi vas kroz više od 800 radova koji otkrivaju kako su režiseri poput Mélièsa i Disneya maštali u linijama i sjenama.


bonjour_ba_mmd_iqos_13

bonjour_ba_mmd_iqos_9

bonjour_ba_mmd_iqos_7


Prostor je zamišljen poput ateljea u kojem se ideje pretaču u kadrove, a paralelno s izložbom, posjetioci mogu pogledati filmove Sofije Coppole, Wesa Andersona i Fellinija.

Sve je zaokruženo projekcijama kultnih filmova u Cinema Godard. Još jedan podsjetnik da je dizajn, kad je u rukama vizionara, uvijek priča.


bonjour_ba_mmd_iqos_3

bonjour_ba_mmd_iqos_2

bonjour_ba_mmd_iqos_10

bonjour_ba_mmd_iqos_11

bonjour_ba_mmd_iqos_12


Mooi: Personalizirani mirisi doma vođeni umjetnom inteligencijom  

Holandski brend Mooi predstavio je inovativnu instalaciju gdje posjetioci, prolaskom kroz roza zavjese, ulaze u svijet personaliziranih interijera.


bonjour_ba_mmd_iqos_14

bonjour_ba_mmd_iqos_BANNER4

bonjour_ba_mmd_iqos_17

bonjour_ba_mmd_iqos_29

bonjour_ba_mmd_iqos_ana2


Na osnovu interaktivnog testa ličnosti, kreirali su vlastiti "home scent scene" ,jedinstveni miris doma, prilagođen individualnim preferencijama, i to na licu mjesta.​ Naravno da smo isprobali.


bonjour_ba_mmd_iqos_19

bonjour_ba_mmd_iqos_21

bonjour_ba_mmd_iqos_20

bonjour_ba_mmd_iqos_22

bonjour_ba_mmd_iqos_25


Lavazza: Multisenzorno iskustvo budućnosti kafe  

Multisenzorno iskustvo Lavazze ostavilo je snažan utisak ne samo zbog inovativnosti, već i zbog načina na koji su uspjeli transformirati jednostavan gutljaj espressa u punopravni dizajnerski doživljaj. 

Ulazimo u zrno kafe, doslovno. Pod ispod nas izrađen je od mljevene kafe, a miris u zraku možete zamisliti: topao i zavodljiv.


bonjour_ba_mmd_iqos_31

bonjour_ba_mmd_iqos_ana1

bonjour_ba_mmd_iqos_36


Nova kapsula bez plastike, koja će se na tržištu naći tek u septembru 2025., predstavljena je u ambijentu koji uključuje zvukove, vizuale i teksture pažljivo orkestrirane da potaknu sva čula. I da, imali smo privilegiju da je ekskluzivno kušamo ukus pun, bogat, gotovo filmski.


bonjour_ba_mmd_iqos_33

bonjour_ba_mmd_iqos_35

bonjour_ba_mmd_iqos_39

bonjour_ba_mmd_iqos_38

bonjour_ba_mmd_iqos_37


Google: Svjetlost koju možete dodirnuti  

Google je predstavio instalaciju koja istražuje interakciju svjetlosti i tehnologije umjetnika Lachlan Turczana. Posjetioci su mogli "dodirnuti" svjetlost, doživljavajući interaktivno i poetsko iskustvo koje pomjera granice percepcije i tehnologije.​


bonjour_ba_mmd_iqos_49

bonjour_ba_mmd_iqos_48

bonjour_ba_mmd_iqos_51

bonjour_ba_mmd_iqos_52

bonjour_ba_mmd_iqos_45

bonjour_ba_mmd_iqos_44

bonjour_ba_mmd_iqos_47


Hermès: Klasična elegancija u tišini  

Hermès je ostao vjeran svom prepoznatljivom stilu, predstavljajući instalaciju koja odiše klasičnom elegancijom. Bez puno riječi, posjetioci su mogli doživjeti suštinu brenda kroz tišinu i sofisticirani dizajn, naglašavajući ljepotu u jednostavnosti.​

Umjesto klasičnih, zanatski teških instalacija po kojima su prethodne godine bili prepoznatljivi, umjetnički direktori Charlotte Macaux Perelman i Alexis Fabry odlučili su se za pročišćeniju, gotovo meditativnu formu izraza.


bonjour_ba_mmd_iqos_57


Posebnu pažnju privukao je set od 33 porculanske posude koje je kreirao irski dizajner Nigel Peake. Riječ je o delikatnoj kolekciji ručno oslikanih tanjira, zdjela i šalica u akvarel tehnici, pažljivo aranžiranih unutar jedne od kutija, poput postavke za neku zamišljenu, svečanu večeru.


bonjour_ba_mmd_iqos_55

bonjour_ba_mmd_iqos_56


Kao savršenu završnicu, imali smo čast prisustvovati ekskluzivnoj večeri s gospodinom Selettijem, koja je bila pravi gourmet doživljaj. Chef Enrico Bartolini, dobitnik čak 13 Michelin zvjezdica, brižljivo je balansirao između ekstravagancije i topline, stvarajući večeru koja je bila jednako sofisticirana kao i sama instalacija.


bonjour_ba_mmd_iqos_95

Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba i Stefano Seletti, vizionar i kreativni direktor Selletija


bonjour_ba_mmd_iqos_92

bonjour_ba_mmd_iqos_ana_1

bonjour_ba_mmd_iqos_81

bonjour_ba_mmd_iqos_79


Ove godine Milano Design Week ostavio je snažan utisak: spoj tehnologije i mašte, senzacija i značenja. Ova oda kreativnosti i dizajnu bez granica nas je podsjetila na jedno: Stay curious.

*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne pušače.  


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!