TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 23.9.2022.

INTUITIVA koristi modu kao dominantan način kreativnog izražavanja, spajajući samoizražavanje i kulturni izraz u kohezivnu kolekciju, jednu po jednu sezonu.


Na Instagram profilu Bonjour.ba ste mogli pratiti takeover tima INTUITIVA gdje su nas vodili kroz pripreme kao i samu reviju u Milanu. Sabini se u ovoj modnoj avanturi pridružila i Sarah Čerkez, kao i Berina Hasanbegović. Cijeli INTUITIVA tim je naporno radio kako bi kolekcija izgledala privlačno i elegantno, ali i nosivo. Mi smo odlučili razgovarati sa Sabinom Bisić, suosnivačicom brenda INTUITIVA, kako bi s vama podijelili još detalja o novoj kolekciji, kao i samoj reviji u Milanu.


Sabina Bisić - dizajnerica brenda INTUITIVA

Foto: INTUITIVA


Koliko je trajao proces pripreme za reviju i od kojih se sve koraka sastojao?


Sa pripremama smo počeli još u februaru i praktički je trajao do dan pred reviju. Od trenutka odluke da pravim reviju u septembru, prvo sam počela sa skicama i crtežima kolekcije. Zatim sam skupa sa mojim timom istraživala koliko su mi dostupni materijali koje želim i koje sam zamislila. Taj dio je najizazovniji jer kao brend stojimo iza politike da kupujemo samo prirodne materijale dok je tržište preplavljeno sintetikom.

Nakon toga moj tim i ja smo sedmicama i mjesecima radili na krojevima i izradi zamišljenih modela do najsitnijih detalja. Potom su došle prve probe na modelima, pa opet izmjene i dorade kako bi došli do krajnjeg produkta.

 

Berina Hasanbegović - članica INTUITIVA tima zadužena za marketing i kreiranje sadržaja

Foto: INTUITIVA


Odakle inspiracija za kolekciju?


Najviše me inspiriše kada vrijeme provodim u prirodi, kada posmatram boje u šumi i harmoniju istih. Osjećaj koji imam kada provodim vrijeme u prirodi je osjećaj koji želim da imam i koji želim da prenesem mojim klijentima kada nose moju kolekciju. Biti jedno s prirodom, vratiti se prirodi, kolekcija koja diše i u kojoj smo sretni i slobodni.

Stvoreni smo od prirode i prirodi se vraćamo. Svi se svjesno ili nesvjesno bolje osjećamo kada nosimo prirodne materijale poput svile, pamuka, lana ili vune. Moj cilj i misija je da osvijestim klijente da biraju prirodne materijale i jednostavan bezvremenski dizajn, da komad koji kupe u INTUITIVI mogu nositi i 10 godina…

 


Najvažnija lekcija koju nosite kroz ovaj projekt?


Tim. Timski rad. Snaga tima leži u svakoj individui i snaga svake individue čini uspješan tim. Jako sam zahvalna svim ljudima koji su učestvovali u ovom procesu.


Kako je došlo do suradnje između Sabine i Sarah?


Stvarno spontano. Već nekoliko godina se družimo i putujemo skupa. Obje smo strastveni zaljubljenici u modu i svaki put kada smo zajedno pričamo i maštamo o novim projektima.

Tako je bilo i ovog puta. Sarah je u februaru boravila u Milanu i bila gost na revijama koje organizuje platforma Emerging Talents Milan. Po povratku u Sarajevo predložila mi je da razmislim o učešću na reviji u septembru.

Iako mi je zvučalo malo nerealno, u isto vrijeme sam osjetila i strah i uzbuđenje i adrenalin i želju da to zaista i probamo. Bilo mi je bitno da razgovaram sa mojim timom prije donošenja odluke, da imam i njihovu podršku, da i oni vjeruju da INTUITIVA to može jer sam svjesna da sama to ne mogu. Hvala svima.

 



Fotografije INTUITIVA kolekcije sa revije u Milanu 

 

* * * 
Fotografije: Emerging Talents Milan


Bonjour

H&M Sarajevo: Među prvima smo ušli i evo šta vas čeka iza vrata koja svi fotografišu.

TEKST: Bonjour.ba/PR

H&M Sarajevo: Među prvima smo ušli i evo šta vas čeka iza vrata koja svi fotografišu. H&M Sarajevo: Među prvima smo ušli i evo šta vas čeka iza vrata koja svi fotografišu.

H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.

U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
 

hm_sarajevo_18_bonjour_ba
 

„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
 

hm_sarajevo_105_bonjour_ba

hm_sarajevo_101_bonjour_ba

Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje. 
 

hm_sarajevo_110_bonjour_ba

hm_sarajevo_104_bonjour_ba
 

Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
 

hm_sarajevo_1_bonjour_ba
 

Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje. 
 

hm_sarajevo_106_bonjour_ba

hm_sarajevo_107_bonjour_ba
 

Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
 

hm_sarajevo_103_bonjour_ba

hm_sarajevo_102_bonjour_ba

hm_sarajevo_108_bonjour_ba

hm_sarajevo_109_bonjour_ba

*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.

Foto: Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!