Ena Radončić, projekt menadžerica Brending konferencije otkrila nam je kako teku posljednje pripreme za 10. izdanje

EVENT
13.5.2020.

Ove godine održava se 10. izdanje Brending konferencije, koje će mnogi pamtiti zahvaljujući činjenici da je riječ o malom jubileju kompletnog projekta, kao i da će sva predavanja biti održana online.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako nas 18. – 22. 5. očekuje serija potpuno besplatnih online predavanja, radionica i intervjua, u okviru kojih će nam osam svjetskih eksperata iz oblasti brendinga, marketinga i komunikacija dati odgovore na brojna pitanja vezana za budućnost brendova, a o kojima više možete saznati ovdje.

Obzirom da je pred timom Brending konferencije veliki izazov u organizaciji virtualnog druženja, što iziskuje multitasking, komunikaciju s predavačima u nekoliko različitih vremenskih zona, mnoštvo Zoom poziva i velik broj emailova, odlučili smo damu koja je dio ovog projekta već nekoliko godina, kreativnu Enu Radončić pitati kako sada izgleda jedan njezin radni dan, s kojim se anegdotama susrela, na koja predavanja vrijedi obratiti pozornost, kao i koja je najvažnija lekcija koju je naučila kroz organizaciju ovog eventa.

***

Kako sada, par dana prije konferencije, izgleda vaš radni dan?

Dani pred konferenciju zapravo predstavljaju najuzbudljiviji dio mog posla, obzirom da je to period godine kada ja, tipična Crnogorka, postajem ranoranilac kako bih uspješno ispunila sve obaveze. Kako ove godine Brending konferenciju pripremamo od kuće, moji dani su čak i dinamičniji nego prethodnih godina i izgledaju kao vožnja u luna parku. :)

Moj dan zapravo počinje sa tonikom od limuna i đumbira i doručkom u hodu, dok istovremeno provjeravam mailove koji su stigli od BK predavača iz različitih vremenskih zona. Radni dan zbog toga traje i dosta duže nego uobičajeno, pa vrijeme za sebe uklapam između video i telefonskih poziva sa predavačima i članovima mog tima. Veliki sam zagovornik da je i u najzauzetijim danima bitno pronaći malo vremena za beauty rituale, pa često dok završavam obaveze putem telefona ili maila, na licu imam Gloria masku od gline. :)

Nakon bezbroj mailova, poruka i poziva, dan završavam kreiranjem to-do liste za sutra, kućnim treningom i nekom od Netflix serija.

Koji je najveći izazov organizacije ovakvog tipa eventa?

Iako je tim agencije Via Media, organizatora Brending konferencije, zaista odlično uhodan kada je u pitanju žongliranje naših stalnih projekata i organizacija konferencije, ova godina ipak predstavlja izazov za sve nas, najviše zbog toga što smo ograničeni na komunikaciju putem tehnologije. To znači da aktivnosti koje smo ranije dogovorali na sastancima i „u hodu“, sada zahtjevaju bezbroj video poziva uz mališane, kućne ljubimce i ostale članove porodice, koji su već postali „produženi“ dio BK tima. Iskreno se radujemo danu kada ćemo moći zajednički rješavati zadatke iz iste prostorije, ali za sada, tehnologija nam je jedan od važnijih članova tima.

Najzanimljivija anegdota u organizaciji 10. izdanja konferencije?

Da budem iskrena, prilikom organizacije konferencije, najviše me je zanimalo da li će publika iz regiona biti zainteresovana za učešće u online sesijama koje nude odgovore na ekonomsku krizu sa kojom se polako suočava cijeli svijet. No, sama činjenica da smo u prvih 24 sata od prve objave zabilježili više od 300 prijava iz BiH i regiona na branding.ba/10, govori o tome da je veliki broj regionalnih kompanija spremno da se uhvate u koštac sa promjenama i iz krize izađu kao pobjednici. Ovo je ujedno i prvi put da je omogućeno u potpunosti besplatno učešće za sve zainteresirane, pa konferencija predstavlja naš poklon regiji i nudi plan akcije koji je neophodan lokalnoj ekonomiji.

Zašto ste se odlučili event pretvoriti iz jednodnevnog u višednevni?

Imajući u vidu da je naš cilj pokriti više različitih segmenta poslovanja, od strategije, kreativnosti i komunikacije do biznis dizajna, kako bi pomogli izgradnji jakih lokalnih brendova, konferencija ove godine, osim što iz fizičkog prostora seli u virtualni, doživljava i promjenu formata, te postaje BK week. Pritom, kako je osnovna svrha konferencije obezbijediti potrebno znanje za brži oporavak lokalne ekonomije, online sesije će se održavati u terminima iza 18:00 sati. Na ovaj način naša „mini predvečernja škola za pomoć brendovima u krizi“ ne utiče na radne dane i obaveze naših učesnika te predstavlja aktivnost koju svi zainteresirani sebi mogu priuštiti.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Branding Conference (@brandingconf) on

Kojim se predavanjima posebice veselite?

Mislim da je svakom Project Manageru konferencije najteže izdvojiti predavanja kojem se najviše raduju, posebice kada je u pitanju izvanredan program poput našeg.
Najveće zvijezde marketing industrije - Žarko Sakan, Rory Sutherland, Davor Bruketa i Mark Shayler će podijeliti smjernice za unaprjeđivanje trenutnog modela poslovanja, a raduje me predavanje prof. Michael Solomona, sa čijom literaturom sam se prvi put susrela na fakultetu.
Tema koja će se publici zasigurno dopasti je ona o pandemiji većoj od COVID-19 - pandemiji lažnih vijesti, o kojoj ćemo razgovarati sa čovjekom za kog struka još uvijek nije utvrdila da li je novinar, voditelj ili zabavljač, Ivanom Ivanovićem.

Najvažnija lekcija koju ste naučili kroz dosadašnje Brending konferencije?

Obzirom da je moja prva Brending konferencija predstavljala moj najizazovniji projekat do tada, zbog straha od nepoznatog sam mislila da će to biti prvi i posljednji put da vodim taj projekat. :)
No, četiri godine kasnije, konferencija za mene predstavlja projekat kojem se svake godine najviše radujem, moj drugi master studij i lekciju o snazi upornosti. Jer, da je strah od nepoznatog spriječio moju upornost tada, iza sebe ne bih imala iskustvo vođenja najvećeg brending događaja u regiji i poznanstva sa najvećim svjetskim ekspertima iz oblasti brendinga, dizajna i oglašavanja.

Najdraža uspomena s dosadašnjih konferencija?

Za mene, najdraže uspomene se vežu za osobe koje su dio Brending konferencije. To su prije svega članovi mog tima, koji svake godine svojim radom i trudom čine konferencijom sve boljom i većom te predavači sa kojima sam imala priliku surađivati u proteklim godinama.
Trenutak koji mi svake godine predstavlja highlight ovog projekta je doček predavača u Sarajevo i naš prvi susret, nakon mjeseci dogovora putem mailova i video poziva.
To je ujedno i trenutak kada ja, prva u BiH, imam privilegiju razgovarati sa najvećim marketing stručnjacima na svijetu i dobiti odgovore na sva goruća pitanja koja sam imala za njih.
Na kraju dana, ta privilegija čini ovu adrenalinsku, luna park vožnju ne samo isplativom, već i zabavnom. :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Branding Conference (@brandingconf) on

EVENT , 13.5.2020.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike