TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 24.3.2020.

Amy Jackson osnivačica je Fashion Jackson bloga, lifestyle dnevnika na kojem redovito dijeli svoju sofisticiranu, elegantnu svakodnevnu rutinu.

Osim kroz modni i beauty izričaj koji spaja klasike uz pokoji trend, Amy redovito sa svojim pratiteljima dijeli i wellness preporuke, dojmove s putovanja, ali i gastro preporuke. 

Amy je naše simpatije ukrala svojim pristupom modi koji inspirira na minimalizam. Njen stil bazira se na par kvalitetnih komada koji bude samopouzdanje, odgovaraju ubrzanom načinu života i koji su nosivi danas, ali i za par sezona. Amy se vjenčala prije nešto više od šest mjeseci vjenčala za svog višegodišnjeg dečka Williama Barrona, a sada na svom blogu polako otkriva i prve detalje same organizacije, kao i djelić atmosfere s vjenčanja.


POZIVNICE

Ako niste sigurni oko izgleda pozivnice, odlična ideja jeste da iskoristite vašu omiljenu zajedničku fotografiju kao podlogu za dizajn.
I Amy je znajući da će pozivnica doći u ruke njihovih najbližih, odlučila igrati na kartu toplih emocija te kreirala pozivnice koje su bile personalizirane, tople i unikatne.

PROBNA VEČERA

Da kombinezon može izgledati itekako glamurozno i biti sjajan odabir za sve svečane prilike, kao i vjenčanja, dokazala nam je ova kreacija brenda Rime Arodaky. Naime, kombinezon je istovremeno klasičan i elegantan zahvaljujući dizajnu koji spaja bijele hlače i čipkastu bluzu koja dolazi uz otvorena leđa i dugi šlep koji daje element iznenađenja i dodatan wow efekt.
Salonke u boji pudera i decentan nakit zaokružili su njen outfit.

VJENČANICA

Amy je birala čipkastu vjenčanicu brenda Galia Lahav koja dolazi uz tanke naramenice. Izrađena je od čipke i tila što stvara zanimljivu igru materijalima i dodatan volumen. Haljina ima i blagi šlep otraga, dok su leđa otvorena što daje dodatnu eleganciju kompletnom dizajnu. Uz haljinu Amy je birala nisu pundžu i dugi jednostavni veo, dok se u scenarij bezvremenske elegancije savršeno uklopio buket od bijelih ruža.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Amy Jackson // Fashion Jackson (@fashion_jackson) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Amy Jackson // Fashion Jackson (@fashion_jackson) on


Bonjour

Ovako je izgledala akcija čišćenja plaža koju su organizirali drogerijski brendovi

TEKST: Bonjour.ba/PR

Ovako je izgledala akcija čišćenja plaža koju su organizirali drogerijski brendovi Ovako je izgledala akcija čišćenja plaža koju su organizirali drogerijski brendovi

Kornjača kao upornost koja pobjeđuje brzopletost. U modernom dobu i trendovima koji se mijenjanju kao brzi zec.


Dosljednost brendova essence i CATRICE te samospoznaja o sposobnosti da na mudar način donose na beauty stalke kupacima kvalitetan, cjenovno pristupačan trendi proizvod, a pri tome da ne štete svome okruženju, a sve to uz timski rad zaslužna je za njihov uspjeh.

Pouka basne „Kornjača i zec": da spor i staložen pobjeđuje promijenila se kako se i trendovi mijenjaju a to je da sada pobjeđuje staložen i brz, zapravo onaj koji reagira najbolje na promjene i pri tom brine o svemu što ga okružuje.

Visokokvalitetni i cjenovno pristupačni make up brendovi essence i Catrice implementiraju globalnu sustainability strategiju brendova lokalno te već treću godinu zaredom timski su udruženi u predivnoj priči čišćenja plaža.

Ovoga puta inspirirani mudrim kornjačicama u mjesecu kada se obilježava Svjetski dan morskih kornjača odlučili su posjetiti Lošinj u Oporavilištu za morske kornjače.





essence i Catrice ne samo da brinu za životnu sredinu već i jako vole životinje, te od samog postojanja brendova su cruelty free jer ne testiraju na životinjama niti koriste sastojke koji su testirani na životinjama.
Članovi tvrtke VM2 COSMETICS posjetili su i Lošinjski edukacijski centar o moru te novčanom donacijom podržali edukacijsku ulogu i ulogu podizanja svijesti javnosti koju provodi Institut Plavi svijet.

Na kratkoj i vrlo poučnoj edukaciju u Institutu o morskim kornjačama koje obitavaju u Jadranskom moru naučili su i da morske kornjače stradavaju zbog posljedica zagađenja mora različitim otpadom, posebno plastičnom ambalažom koju progutaju zamijenivši je za hranu te u ribarskim mrežama ili od posljedica ranjavanja brodskim propelerom.

Drugi dan uputili su se na otok Ilovik gdje su zajedno sa lokalnim mještanima kao i influencerima BALKAN TOP STAR emisije održali akciju čišćenja plaže kako bi podigli svijesti javnosti o važnosti zaštite i očuvanja kornjača i naših plaža. Čistili su najveću uvalu na otoku s pješčanom plažom Paržine na jugoistočnoj strani otoka.





Za Ilovik se kaže da je otok cvijeća, jer gotovo oko svake kuće cvatu oleandri, palme, ruže i drugo cvijeće, a specifičnost ovog otoka su visoka stabla eukaliptusa, ujedno je i otok pješaka jer na njemu nema automobila. Kornjače, cvijeće i more bili su i više nego dovoljni za sreću i pouku da radimo timski i djelujemo za održivi način življenja. Za dobrobit nas samih i svega što nas okružuje.

Osim sudjelovanja u akcijama čišćenja oba brenda rade na stalnom smanjenju upotrebe mikroplastičnih čestica, prilikom koje je ušteđeno oko 300 tona novih plastika kao i na proizvodnji klimatski neutralnih i veganskih proizvoda. Tvrtka, vlasnik brendova cosnova Beauty je klimatski neutralna tvrtka.


* * *
Foto: essence i CATRICE Promo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!