TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.12.2023.
Fotografije imaju moć da omiljene trenutke na neki način zaustave u vremenu.
Svaki put kada ih pogledate, vratit će vas u to vrijeme i na to mjesto, evocirajući lijepe emocije koje ste osjetili u trenutku fotografiranja.
Fotografski dvojac iz Sarajeva, Dženita i Dženan, stoga su odlučili da ove prohladne zimske dane učine čarobnima, tako što su kreirali dva neodoljiva blagdanska seta. Mi smo zavirili u njihov Laman Studio te vam donosimo ekskluzivne fotografije kako izgleda kulisa ispred koje ćete, sami ili sa svojim voljenima, kreirati najljepše uspomene.
Dženita i Dženan Čengić
Prvi set je okupan nježnim tonovima bjelokosti i nude nijansi. Uz to je začinjen zlatnim tonovima te mnoštvom šljokica i detalja koji će upotpuniti blagdansku priču. Polarni medvjedić, zvijezda, saonice, orašar… Svaki od ovih komada unosi dašak magije i stvara cozy atmosferu u čijem je centru veliki okićeni bor.
Ako je za vas ipak prva asocijacija na blagdane crvena boja, osvojit će vas drugi set na kojem prevladavaju ti tonovi. Medvjedić, drveni ormarić, pokloni i crveni zastori na drugom setu, stvaraju pomalo rustikalan i tradicionalan ambijent. On će također pružiti idiličnu atmosferu za svaku fotografiju koju ćete i godinama poslije pogledati i sjetiti se kakva se blagdanska magija osjetila u zraku.
Sreća, ljubav i zajedništvo su suština blagdanske sezone, stoga predlažemo da odjenete omiljene kombinacije koje pričaju o ovoj sezoni, obujete čistu obuću i uputite se na adresu Gabelina 12, Sarajevo, gdje će vas do 21. 1. 2024. godine čekati ugodna blagdanska atmosfera na oba seta. Osim toga, dočekat će vas i glazba, pokoji slatkiš, ali i dvojac pred čijim ćete se objektivom u trenutku opustiti i uživati u kreiranju uspomena.
Ako ste od onih koji na Pinterest spremaju ideje i inspiraciju za fotkanje, predlažemo da taj mali moodboard pretvorite u stvarnost. Fotografe možete kontaktirati na Instagram ili na email [email protected] te rezervirati svoj termin na vrijeme.
Pokloni, lampice, jelke, šljokice i ukrasi vas čekaju.
* * *
Foto: Laman Studio
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!