TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.1.2020.
Uoči Europskog prvenstva u rukometu, igrači i stručni štab rukometne reprezentacije Bosne i Hercegovine posjetili su prodajno mjesto bh. brenda muških odijela Maestro Suits u Sarajevu, gdje su birali savršeno krojena odijela ovog domaćeg brenda kao službenu uniformu za sve svečane aktivnosti tijekom prvenstva.
Maestro Suits su moderno dizajnirana odijela talijanskog kroja dizajnirana za muškarce koji znaju šta žele, za muškarce s istančanim modnim stilom, za muškarce koji vole klasiku, ali žele biti prepoznatljivi.
Iako smo ih naviknuli gledati u sportskim dresovima i ležernim izdanjima, ovaj elegantan look im pristaje.
Simpatije većine rukometaša i članova reprezentacije ukrao je model Lacio, kao i sportski, ležerni Napoli sakoi. Sva odijela rađena su od vune, čiji kvalitet doseže i do 160S, što daje dodatnu eleganciju i profinjenost modernom dizajnu.
„Iznimno smo ponosni na borbu i ove historijske nastupe rukometne reprezentacije Bosne i Hercegovine. Čast nam je da su naši reprezentativci prepoznali kvalitet našeg brenda i da smo ih podržali u ovim važnim trenucima.” – izjavio je direktor kompanije Kismet doo, Armin Hasić.
Sve detalje o Maestro Suits kolekcijama možete pratiti na njihovoj web stranici, kao i na društvenim mrežama, ali i u Maestro Suits trgovini na adresi Kolodvorska 12, Sarajevo.
***
Foto: Sanela Zukić
Frizura i šminka: Adi Gašić (The Feel)
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!