TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 7.10.2020.

Stipe Filipović već se upisao na listu četvorice najboljih svjetskih frizera, a u svoj životopis dodao je još jednu itekako važnu titulu.

Naime, Stipe je svojom novom frizurom zaslužio plasman u finale International Visionary Award, zajedno s još 25 frizera iz cijelog svijeta.

Dio Alternative Hair showa na kojem se predstavljaju najcjenjeniji frizeri na svijetu je i finale nagrade za vizionara godine - The International Visionary Awards.
Nagrada je odskočna daska za sve frizere i mogućnost da pokažu svoj talent i kreativnost te postanu prepoznatljivi u cijelom svijetu.
Show se ove godine trebao održati u Londonu po 38. put, no, frizerski timovi širom svijeta će uslijed pandemije svoje nove kolekcije i viđenje trendova predstaviti virtualno i tako zabaviti globalnu publiku.

Stipe Filipović
Foto: Matea Pejić

Kolege s akademije na kojoj sam nekoć radio uvijek su me nagovarale da se prijavim na spomenuto natjecanje. Godinama idem u London i prisustvujem Alternative Hair showu. Po završetku spektakla, mnoge kolege koji dolaze sa svih strana svijeta, često bi me znali pitati zašto se ne prijavim.
Slobodno vrijeme koje mi je nametnula korona, iskoristio sam za realizaciju nove kolekcije. Inspiracija su mi bile tradicionalne hrvatske prostirke. Ove godine na nagovor prijatelja sam se prijavio i desilo se finale.
“ – otkriva nam Stipe na početku razgovora.

Kroz kreativne editorijale pokazao nam je kolika je važnost jedne niti kose, na kreativan način podizao svijest o zlostavljanju životinja, vodio nas na putovanje u Maroko, ali i nekim od najljepših svjetskih plaža. U Parizu je osvojio i nagradu OMC Golden Globe za doprinos struci, a uvijek perfektnom i kreativnom Stipi, ovo natjecanje poslužilo je kao još jedna platforma za promociju njegovog znanja, rada i truda. Stipe je kao naš kolumnist redovito BONJOUR.čitateljima otkrivao i posljednje trendove s najvećeg frizerskog sajma u Londonu.

Dio editorijala koji je objavljen u Vogue magazinu
Hairstyle: Stipe Filipović, fotograf: Tammy Gede, model: Heather Chung, MUA:Sabina Gatej

„Laska mi ulazak u finale International Visionary Awarda, to je stepenica u mojoj karijeri kojom sam želio hodati. Za mene to je jedna velika potvrda i svakako da je motivirajuća injekcija za buduće projekte.
S obzirom na to da će manifestacija prvi put biti virtualna, video koji će biti prikazan u Londonu je snimljen u Maloj Sceni Hrvatskog Narodnog Kazališta u Mostaru, sretan sam i zahvalan što u Hercegovini imamo takav prostor i ljude koji rade u njemu. Jako sam ponosan i zahvalan cijelom timu koji je bio angažiran oko ovog projekta, imali smo jako malo vremena i radilo se dan-noć.
Video je uradio Toni Šimić, po naputcima kreativne direktorice Lucije Mikulić za odjeću se pobrinuo Fashion studio Kašmir, MUA potpisuje Kristina Čulina i naravno Marija Kolak je to iznijela na svoj jedinstven način.
S druge strane jako sam sretan jer je cijela manifestacija jedna velika humanitarna akcija gdje se svi prikupljeni novci doniraju za liječenje djece oboljele od leukemije.“
– otkrio nam je više detalja o samoj frizuri koja mu je i donijela priliku da sudjeluje na ovom prestižnom natjecanju. S nestrpljenjem iščekujemo i pogledati video, kao i ostale detalje.

Stipe nas je navikao oduševljavati frizurama koje pomiču granice, a ne sumnjamo da nas očekuje sličan scenarij i s ovom hairstyle pričom.
 


Bonjour

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti? Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.

Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
 

 

Šta je to novo?

Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
 


Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
 

 

Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.

Započnimo s činjenicama

Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
 


Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
 

 

Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
 

 

Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
 

 

Zašto sve ovo sad pišemo?

Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
 

hailey_bieber_lemontini_55_bonjour_ba

Foto: @haileybieber

Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.

Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.

Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
 

hailey_bieber_lemontini_57_bonjour_ba

Foto: @haileybieber


To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“

Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype

Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.

Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
 

hailey_bieber_lemontini_56_bonjour_ba

Foto: @haileybieber  
 

A šta smo sve još poželjeli zbog nje?

  • Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.

  • Da nokti uvijek budu milky, short and clean.

  • Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.

  • Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.

  • I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
     

     

I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
 

Foto: @rhode

Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!