TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 22.10.2019.
Urbani dizajn i šarm tišine spojeni u emociju, vodilja su nove modne priče koju nam donosi kolekcija jesen/zima bh. brenda Dresscode. Kroz svaki od komada smjelo prikazuju odlučnost, otkrivaju temperamentnost i daju poseban izraz suvremenoj ženi i muškarcu kroz svakodnevicu života.
Neutralni tonovi boja, rafinirani materijali te bezvremenski krojevi ove kolekcije ponovno će instant privući pozornost zaljubljenika u modu.
„Dresscode iz godine u godinu podiže granice želeći tako svojim kupcima pružiti nešto novo i drugačije, a istovremeno zadržati kvalitetu i tradiciju na kojoj počiva bh. modna industrija. Odlučni da postanu bolji, izražajniji i smjeliji, komadi odjeće nove kolekcije odraz su odvažnog poslovnog ali, ovoga puta i casual stila koji prati posljednje trendove“ - komentirali su iz brenda.
Nova kolekcija jesen/zima u svom asortimanu za nju nudi ženstvene krojeve uz trendi uzorke i trendi jesensku paletu boja koja krasi komade poput kaputa, mantila, odijela, jakni, bluza, hlača i majica.
Muškom kolekcijom dominiraju popularne jesenske nijanse, dok su za istančane zaljubljenike stila posebno dizajnirani kaputi i odijela čiji kvalitet je odavno epitet brenda Dresscode. U novoj kolekciji možete pronaći i odlične modele čizama i cipela, a po prvi put Dresscode nudi i sportski asortiman, pa su tako od sada dostupne i Dresscode trenirke, dukserice i patike.

Dresscode je za lica kampanje izabrao osobe koji simboliziraju uspjeh, imaju ciljeve te smjelo koračaju k njihovom ostvarenju. Adrijana Kurtišaj, poznato lice s TV ekrana u ovoj kampanji kroz svoj look pokazala je istančanu eleganciju, muzička umjetnica i arhitektica Maja Nurkić Maysia smjelost, dok je urednik magazina Sanel Hadžić prikazao urbani chic poslovnog odijevanja.

Kompletnu kolekciju istražite u njihovom dućanu u BBI centru u Sarajevu na 2.katu, kao i u njihovim poslovnicima u Bugojnu i Travniku te pronađite savršene komade za ovu jesen.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?

Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!