TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 2.11.2019.

Domaći brend Plusminus predstavio je novu kolekciju naziva 'In Between' koja prati prepoznatljivu estetiku brenda te naglasak stavlja na jednostavne i funkcionalne komade.

Novost u kreativnom procesu upravo je pletivo, točnije ručno izrađeno pletivo nastalo u suradnji s pletiljama iz Udružene. Suradnja je to koja je kroz dugotrajni proces s obje strane od dizajna do pletenja dovela do autentičnih modela.

Kada govorimo o pletivu, naglasak je na jednostavnom oversized džemperu i šalu rađenom od merino vune s detaljima koji pričaju priču kroz horizontalne i vertikalne crne linije koje simboliziraju plus i minus.


Suradnja sa grafičarem Denisom Haračićem se nastavila te njegove grafike i dalje žive kroz Plusminus odjeću. Tehnike izrade grafike rađene su u linorezu i bakropisu predstavljajući likove koji se nalaze u životnim situacijama kada je teško donijeti određenu odluku te nositi se s tim da svaka nova odluka kroji naš život. Često se zbog toga nađemo između dva puta i izbora te se kolekcija inspirirana tim zove 'In Between' odnosno 'Između'.


Materijali koji su korišteni - pamučni štofovi, merino vuna, pa sve do šuškavih i nepromočivih materijala spremih za sve vremenske nepogode, prilagođeni su formama kroja.

Editorijal kojim predstavljaju novu kolekciju također prati minimalizam koji brend promovira čime modeli i odjevni komadi dolaze do izražaja kako bi što više približili promatraču ove drugačije, ali nosive odjevne predmete.
Kolekcija je od danas u prodaji u Bazerdžan shopu na Baščaršiji u Sarajevo te putem službene Instagram i Facebook stranice brenda.

***
Fotografija: Maja Topčagić
Modeli: Gabrielle Miller i Kristina
Šminka: Naida Đekić
Frizura: Eldin Nuhić
Obuća: Melissa shoes


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!