TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.7.2020.
Suradnja ova dva kreativca i nije neočekivana.
Hamza i Milan su već zajedno surađivali na brojnim snimanjima, a sinergija koja vlada na setu te slični pogledi na modu i stil, doveli su do još jedne modne priče koja gotovo očekivano, kao kulisu ima prirodu.
Uz odjeću koja privlači poglede formom, wet hair frizuru modela koja idealno oslikava ljetnu bezbrižnost i pozadinu od tkanine koja je dala dodatnu teksturu i volumen cijeloj priči, dobili smo uvod u profinjenu, nonšalantnu te istovremeno modernu i minimalističku stilsku priču.
„Iako je modna industrija polako doživljavala renesansu kroz podizanje svijesti o ekološki prihvatljivom i održivom načinu proizvodnje u proteklih godinu dana, stavljanje svega na off kao posljedica djelovanja Corona virusa, stvorilo je jednu potpuno novu ideologiju. U periodu prije corona virusa, kapitalistički pristup cijeloj modnoj industriji nalagao je stalnu proizvodnju i praćenje trendova, što je rezultiralo s tim da većina manjih brendova nije mogla da se istakne i dobije vrijednost na tržištu.
Inspiracija za ovaj editorial je Organic minimalism te se cijeli set odvijao po principu da radimo sa onim što trenutno imamo. Iako modna snimanja često puta znaju biti iscrpljujuća i s velikim brojem ljudi, ovaj put smo željeli da bez stresa i sa velikom dozom ležernosti uradimo ovaj projekat.
Svi lookovi Milana Senića koje sam selektirao u editorialu predstavljaju sinergiju fragmenata iz različitih faza stvaranja, sa ciljem da se prikaže njegova esencija bezvremenskog minimalizma, stroge forme, a opet slobodnog duha.“ – komentirao je Hamza na naš upit što im je bila inspiracija i nit vodilja u kreiranju cijele priče.
Fotografije pogledajte u nastavku.
***
Foto, direkcija & kosa: Hamza Kulenović
Model: Hana Klacar
Dizajn: Milan Senić
TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!