TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.7.2020.
Suradnja ova dva kreativca i nije neočekivana.
Hamza i Milan su već zajedno surađivali na brojnim snimanjima, a sinergija koja vlada na setu te slični pogledi na modu i stil, doveli su do još jedne modne priče koja gotovo očekivano, kao kulisu ima prirodu.
Uz odjeću koja privlači poglede formom, wet hair frizuru modela koja idealno oslikava ljetnu bezbrižnost i pozadinu od tkanine koja je dala dodatnu teksturu i volumen cijeloj priči, dobili smo uvod u profinjenu, nonšalantnu te istovremeno modernu i minimalističku stilsku priču.

„Iako je modna industrija polako doživljavala renesansu kroz podizanje svijesti o ekološki prihvatljivom i održivom načinu proizvodnje u proteklih godinu dana, stavljanje svega na off kao posljedica djelovanja Corona virusa, stvorilo je jednu potpuno novu ideologiju. U periodu prije corona virusa, kapitalistički pristup cijeloj modnoj industriji nalagao je stalnu proizvodnju i praćenje trendova, što je rezultiralo s tim da većina manjih brendova nije mogla da se istakne i dobije vrijednost na tržištu.
Inspiracija za ovaj editorial je Organic minimalism te se cijeli set odvijao po principu da radimo sa onim što trenutno imamo. Iako modna snimanja često puta znaju biti iscrpljujuća i s velikim brojem ljudi, ovaj put smo željeli da bez stresa i sa velikom dozom ležernosti uradimo ovaj projekat.

Svi lookovi Milana Senića koje sam selektirao u editorialu predstavljaju sinergiju fragmenata iz različitih faza stvaranja, sa ciljem da se prikaže njegova esencija bezvremenskog minimalizma, stroge forme, a opet slobodnog duha.“ – komentirao je Hamza na naš upit što im je bila inspiracija i nit vodilja u kreiranju cijele priče.
Fotografije pogledajte u nastavku.




***
Foto, direkcija & kosa: Hamza Kulenović
Model: Hana Klacar
Dizajn: Milan Senić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!