TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.10.2019.
Prateći razvoj Belma Tvico kolekcija, posebice kroz kreacije predstavljene u kolekcijama Infinity i Vibrance, primjetno je da modni dizajn Belme Tvico služi kao estetski dokument vremena.
Njezin dizajnerski identitet ogleda se u geometrijskoj stilizaciji i kolorističkim kontrastima.
Jesenska kolekcija donosi jako elegantan i profinjen pogled na klasike koji se kriju u svakom ženskom ormaru, a koji pozornost privlače kroz zanimljive siluete – naglašena ramena, asimetrija, izrezi…, ali i pomno birane materijale koji na unikatan način naglašavaju sam kroj.

Materijali korišteni za izradu ovih kreacija− brokat, svila, vuneni štof, lister štof, svila i gabardin, pružaju nužni balans između fluidnih i struktuiranih kreacija. Kada je riječ o paleti boja, Belma Tvico za sezonu jesen/zima 2019. predlaže spektar neutralnih, pastelnih, ali i klasično jesenskih i zimskih tamnih tonova. Forme su čiste i jednostavne, slojevite i voluminozne te geometrijski precizne. RE-VIVE je kolekcija koja balansira između suvremene umjetnosti i suvremene mode.

Kroz dugogodišnju suradnju s umjetnicom Taidom Jašarević, Belma Tvico u svoj rad studiozno inkorporira i vlastito kulturno-povijesno naslijeđe. Naime, njena jesenska kolekcija RE-VIVE za jesen/zimu 2019. godine oživljava nekoliko dimenzija srednjovjekovnog pisma− bosančice koja je utkana u same materijale korištene za izradu kolekcije. Bosančica je pismo koje se kontinuirano razvijalo i mijenjalo, baš poput dizajna Belme Tvico.
Koncept kolekcije precizno je razrađen, pa tako pojedine znakove alfabeta, osim u jedinstvenim dezenima, možemo pronaći utkane u ženstvene siluete te modernistički oblikovane u formi oko vratnika i izreza. Tako njezine kreacije uz unikatnu, posjeduju i povijesnu, kulturalnu, estetsku i uporabnu dimenziju. U konačnici, kreacije Belme Tvico su uvijek beskompromisno nosive.
Kompletan lookbook još jedne pomno osmišljenje, nosive, a istovremeno ženstvene kolekcije bh.dizajnerice donosimo u nastavku.




































***
Modeli: Dženita Čaušević & Hilda Halilović
Odjeća: Belma Tvico
Make up: Marija Max Varga
Foto: Miloš Nadaždin
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!