TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 7.2.2023.
TJT ili tojeto. je brend iz Bosne i Hercegovine kod kojeg smo do sada mogli vidjeti najveći fokus na torbe i ruksake.
Brendom TJT rukovodi produkt dizajnerica Kuduzović Adna, koja je zadužena za cjelokupnu realizaciju koju odjevni brend podrazumijeva. Adna je ta koja dolazi na ideju, realizira izradu projekta te i sam finalni proizvod. Zaslužna je kako za kreiranje produkta tako i za vizualni dojam svog brenda, a kako nam otrkiva ovo je i prvo studijsko snimanje njenih proizvoda.
Baš poput njenog dizajna, sirovog i čistog, takve su i same fotografije ove kolekcije. Adna, a i studio.spectroom su zajedno izašli iz zone komfora te prikazali svoj rad na nešto drugačiji način.
Adna Kuduzović, produkt dizajnerica
Kroz 10 godina rada, TJT je predstavio i nekoliko odjevnih komada, no, u limitiranom broju. Ovaj put sve zaljubljenike u ovaj brend razveselit će vijest da u novoj kolekciji mogu pronaći i veći broj dostupnih artikala. Tako se nova kolekcija sastoji od kaputa, jakni, hlača, suknji i naravno komada koji su već sada zaštitni znak brenda - ruksaka.
Prepoznatljivost brenda krije se u ahromatskim bojama i minimalističkom pristupu dizajna, ali ovog puta nekim malim detaljima ili bojama Adna izlazi iz svojih okvira.
Ukoliko se pitate koja se priča krije iz limitiranog broj modela, obradovat će vas činjenica da su svi komadi rađeni od viška materijala ili takozvanih restlova. Upravo kroz ostatke tkanina, Adna formira dizajn samih komada koje je moguće izraditi u svega nekoliko primjeraka. Na ovaj način komadi dovijaju na važnosti zbog unikatnosti i nemogućnosti ponavljanja istog dizajna više puta.
* * *
Fotografije: @studio.spektroom
TEKST: Ada Ćeremida
Zara ponovo stvara magiju, otkrivajući tajne stila supermodela Cindy Crawford i Kaia Gerber uživo.
Nakon spektakularnog uspjeha prve live-streaming sesije prošlog septembra, Cindy Crawford i Kaia Gerber, prepoznatljive ikone mode, ponovo preuzimaju glavnu ulogu u najnovijem izdanju "Zara Streaming" projekta.
Ovaj put, u saradnji s urednicom mode Olivijom Singer, ovaj duo majke i kćerke otkrivaju tajne svog ličnog stila, samospoznaje kroz odjeću, i biraju komade koji definišu njihov nezamjenjiv modni pečat.
Ova specijalna sesija, koja će biti emitovana uživo 27. marta, nudi ekskluzivnu priliku da se u realnom vremenu otkriju i kupe komadi iz nove limitirane ZARA kolekcije, dizajnirane s ciljem stvaranja savršenog jednostavnog garderobera.
Kolekcija je rezultat saradnje s direktorom Davidom Loweryjem i kreativnim direktorom Karlom Templerom, koji su zajedno s Cindy i Kaiom pažljivo birali komade koji najbolje odražavaju filozofiju ZARA brenda.
S usmjerenjem na jednostavnost, ali i sofisticiranost, ova kolekcija obećava da će biti omiljena među ljubiteljima mode širom svijeta.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!