TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 7.2.2023.
TJT ili tojeto. je brend iz Bosne i Hercegovine kod kojeg smo do sada mogli vidjeti najveći fokus na torbe i ruksake.
Brendom TJT rukovodi produkt dizajnerica Kuduzović Adna, koja je zadužena za cjelokupnu realizaciju koju odjevni brend podrazumijeva. Adna je ta koja dolazi na ideju, realizira izradu projekta te i sam finalni proizvod. Zaslužna je kako za kreiranje produkta tako i za vizualni dojam svog brenda, a kako nam otrkiva ovo je i prvo studijsko snimanje njenih proizvoda.
Baš poput njenog dizajna, sirovog i čistog, takve su i same fotografije ove kolekcije. Adna, a i studio.spectroom su zajedno izašli iz zone komfora te prikazali svoj rad na nešto drugačiji način.

Adna Kuduzović, produkt dizajnerica
Kroz 10 godina rada, TJT je predstavio i nekoliko odjevnih komada, no, u limitiranom broju. Ovaj put sve zaljubljenike u ovaj brend razveselit će vijest da u novoj kolekciji mogu pronaći i veći broj dostupnih artikala. Tako se nova kolekcija sastoji od kaputa, jakni, hlača, suknji i naravno komada koji su već sada zaštitni znak brenda - ruksaka.



Prepoznatljivost brenda krije se u ahromatskim bojama i minimalističkom pristupu dizajna, ali ovog puta nekim malim detaljima ili bojama Adna izlazi iz svojih okvira.
Ukoliko se pitate koja se priča krije iz limitiranog broj modela, obradovat će vas činjenica da su svi komadi rađeni od viška materijala ili takozvanih restlova. Upravo kroz ostatke tkanina, Adna formira dizajn samih komada koje je moguće izraditi u svega nekoliko primjeraka. Na ovaj način komadi dovijaju na važnosti zbog unikatnosti i nemogućnosti ponavljanja istog dizajna više puta.


* * *
Fotografije: @studio.spektroom
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.
Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.
Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran.
Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.
Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.
Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.
Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.
Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!