TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 24.9.2021.

Belma Tvico brend posljednjih nekoliko godina postepeno gradi svoje prisustvo na turskom modnom tržištu.

Vidljivo je to iz brojnih modnih editorijala, muzičkih video spotova, kao i pojavljivanja u poznatim turskim TV serijama.

Kao rezultat ovih aktivnosti, porasla je potražnja za ovim bosanskohercegovačkim modnim brendom u Turskoj, ali i svjetskoj javnosti.

Nedavno je dogovorena saradnja sa novootvorenim Lujo concept store koji se nalazi u sklopu renomiranog hotela u Turskoj – Lujo Hotel.

Ovaj hotel nalazi se na svega 16 km udaljenosti od modernog turskog ljetovališta Bodrum.

Lujo Hotel plijeni pažnju svojim zanimljivim dizajnerskim i arhitektonskim konceptom, raspolaže sa tri privatne plaže sa bijelim pijeskom, apartmanima i vilama, bazenima, à la carte restoranima i barovima, vlastitim heliodromom i pristaništem za jahte gostiju.

U sklopu njihovog ekskluzivnog prodajnog objekta, u kojem su prisutni brojni turski modni brendovi i dizajneri, gosti sada mogu kupiti i modele iz aktuelne Belma Tvico kolekcije za proljeće/ljeto 2021. godine, a koji su inspirisani bezvremenskom poezijom Maka Dizdara.

Također, u ponudi su statement komadi, poput bodija, haljina i bluza, dizajniranih u prepoznatljivom Bosančica dezenu te couture odijela i jedinstveni asesoari poput unikatnih svilenih marama i parea za plažu.

Belma Tvico nastavlja i svoje aktivnosti na internacionalnom nivou.

Kako Belmin jedinstveni modni potpis krade simpatije modnih stručnjaka iz cijelog svijeta, modeli iz nove kolekcije dostupni su i u online shopu te samo na klik udaljenosti od modnih zaljubljenika koji godinama ostaju vjerni ovom bh. modnom brendu.

***

Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak


Bonjour

Znamo sve o kolekciji bh. brenda koja izlazi sutra. Na vrijeme uhvatite svoje favorite.

TEKST: Emina Smaka

Znamo sve o kolekciji bh. brenda koja izlazi sutra. Na vrijeme uhvatite svoje favorite. Znamo sve o kolekciji bh. brenda koja izlazi sutra. Na vrijeme uhvatite svoje favorite.

U prazničnoj atmosferi kraja godine, modni brendovi nas iznova oduševljavaju kreativnim idejama, a ovog puta kolekcija koja privlači pažnju dolazi iz Ateljea71.


Njihova mini ready - to - wear kolekcija spaja luksuz, etiku i praktičnost, donoseći komade koji su istovremeno moderni i bezvremenski.
 

Redefinisanje klasika


U središtu kolekcije nalaze se 2 najprodavanija modela jakni brenda, sada dostupna u novim nijansama. Oversize jakna, koja je postala sinonim za urbanost, ove godine dobila je suptilnu transformaciju. Dodavanje dijela za vezivanje naglašava struk, dok "A" monogram na epoletici s leđa dodaje diskretan, ali upečatljiv pečat.

 

Foto: Enida Kajević 
Modeli: Džejla Ramović i Enisa Njemčević

Styling: Haris Saljević 
Hats: Hrapovic Hatis


 

Klasični 90s KIDDO model, vječni favorit za sve ljubitelje kraćih jakni, stiže u bogatim nijansama crne, bordo i konjak smeđe. Ove jakne savršeno spajaju retro estetiku i moderni duh, stvarajući komade koji će lako postati nezamjenjiv dio garderobe.

 



 

Top - korzet: Komad za 20 kombinacija


Novitet u kolekciji je kožni top - korzet, dizajniran precizno da postane nezaobilazni saveznik u kreiranju različitih outfita. Njegova jednostavnost i krojena forma čini ga idealnim za večernje kombinacije uz košulju ili svilenu haljinu, dok se tokom dana savršeno uklapa s jeansom ili pencil suknjama.
Bit će dostupan u klasičnoj crnoj i dubokoj bordo nijansi, ovaj komad je nepogrješiv izbor za sve koji traže stil i funkcionalnost.

 



Modna priča s važnom porukom


Atelje71 od svog osnivanja njeguje ideju održive mode i etike u proizvodnji. Ova kolekcija je još jedan korak u smjeru smanjenja tekstilnog otpada, jer su svi kožni komadi izrađeni od "hand-picked" sirovina preuzetih iz dead - stockova luksuznih brendova iz Italije i Francuske. Na ovaj način, brend uspijeva spojiti vrhunski kvalitet s održivošću, stvarajući komade koji traju godinama.

 



 

Nova imena u kampanji


Priča o kolekciji obogaćena je i autentičnom kampanjom. Fotografkinja Amna, poznata po svom prefinjenom oku za detalje, i Louise, studentkinja iz Pariza koja je po prvi put zakoračila u svijet modelinga, udružile su snage kako bi kreirale jedinstvene vizuale. Njihova energija i spontanost donijele su novu dimenziju priči Ateljea71, dodatno istaknuvši unikatnost ove kolekcije. Make up je kreirala talentovana Naida Đekić.

 



Najvažniji detalj: Dostupnost kolekcije


Praznična kolekcija čeka vas online od 15. decembra u 18 sati na www.atelje71.ba, dok će u njihovom showroomu na, sada već poznatoj adresi Branilaca Sarajeva 19, biti dostupna već od 16. decembra. Ovo je prava prilika da pronađete vječne komade koji će postati osnova vašeg stila, ne samo za ovu sezonu, već i za naredne godine.

 

* * * 
Naslovna fotografija: Enida Kajević 
Fotografije: Amna Geljo 
Model: Louise Henninot
Makeup: Nida Đekić 

 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!