TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.3.2020.
Da biste se osjećali sretnije i produktivnije doma tijekom izolacije, važno je vrijeme uložiti u aktivnosti koje će u nama probuditi dobro raspoloženje i kreirati val lijepih misli uz koje ćemo makar na neko vrijeme zaboraviti na negativne emocije.
Upravo zbog toga nas iz dana u dan oduševljavaju vijesti da brojni muzeji, nacionalni parkovi, ali i sveučilišta daju mogućnosti da pametno iskoristimo ovo vrijeme za učenje, uživanje u umjetnosti kao i za virtualne šetnje neodoljivim krajolicima.
VIRTUALNA ŠETNJA MUZEJIMA
Neki od najpoznatijih svjetskih muzeja svim ljubiteljima umjetnosti nudi opciju da njihove aktualne izložbe pogledaju iz udobnosti doma te iako kilometrima daleko, uče o britanskoj umjetnosti I najvećim radovima iz razdoblja impresionizma ili uživaju u Van Gogh djelima i pričama o njegovom stvaralaštvu i ljubavi...
Hoćete li se odvažiti na šetnju British Museum klikom ovdje, Musée d'Orsay klikom ovdje, Van Gogh muzejom ovdje ili Nacionalnim muzejom moderne i suvremene umjetnosti u Seulu klikom ovdje?
ONLINE UČENJE/TEČAJEVI/DODATNO USAVRŠAVANJE
Prije desetak dana pisali smo vam o online platformama na kojima možete brzo i jednostavno kroz video lekcije naučiti nešto novo o poslu, hobiju ili kreativnosti.
3 adrese za dodatno educiranje o marketingu, grafičkom dizajnu ili crtanju, otkrijte klikom OVDJE.
BESPLATNI TEČAJEVI U POTPISU IVY LEAGUE SVEUČILIŠTA
Jutros smo u medijima mogli čitati da su Brown, Columbia, Cornell, Dartmouth, Harvard, Princeton, University of Pennsylvania i Yale ponudili više od 400 različitih tečajeva koje možete pohađati online od tečajeva na temu prirodnih znanosti, medicine, informatike i poslovanja pa sve do umjetnosti, glazbe i osobnog razvoja. Pronađite svoje favorite klikom OVDJE i dodatno uložite u osobni razvoj sada kada napokon imate više vremena za sebe.
HOBIJI KOJI BUDE KREATIVNOST
Osim što će vam hobi pomoći umanjiti stres, novi izazovi koje će vam priuštiti neka dodatna aktivnost kojom se bavite će vas zabaviti, potaknuti vašu kreativnost i pomoći vam da svaki minut vremena u danu potrošite na produktivne stvari. Mi imamo 15 prijedloga za hobije koji će obogatiti vaše dane doma OVDJE.
TEKST: Bonjour.ba - PR
U sklopu četvrte konferencije Woman.comm, sinoć je održana svečana gala večer u kojoj su dodijeljene Woman.comm of the Year nagrade, priznanja koja slave žene čiji su rad, strast i doprinos ostavili vidljiv trag u komunikacijskoj industriji regije.
Ove nagrade nastale su s misijom da promovišu profesionalne uzore, odaju priznanje strateškom radu u marketingu, PR-u, medijima i kreativnim industrijama te da aktivno podrže žene u komunikacijama kroz vidljivost, umrežavanje i inspiraciju.
Na ceremoniji su se okupili komunikatori iz cijele regije, partneri, članice Woman.comm kluba, ali i javnost, kako bi zajedno proslavili postignuća istaknutih dama iz struke.
U prisustvu brojnih gostiju, proglašene su pobjednice u više kategorija, a centralno priznanje večeri WOMAN.COMM OF THE YEAR – SPECIAL STAR dodijeljeno je Nataši Pavlović Bujas, ženi čiji doprinos komuniciranju i razvoju industrije nadilazi same projekte kroz kontinuirani rad, edukaciju, mentorstvo i širenje vrijednosti struke.
Dobitnica ove nagrade dobit će ekskluzivno putovanje u Pariz na konferenciju Women’s Forum, koje dodjeljuje Publicis Groupe Adriatic.
Nataša Pavlović Bujas je međunarodna komunikacijska stručnjakinja, vlasnica agencije Blumen Group iz Beograda, savjetnica za razvoj organizacija i pojedinaca, te predsjednica globalne Asocijacije za odnose s javnošću (IPRA) za mandat 2024. – 2025.
Diplomirala je hemiju na Univerzitetu u Beogradu, no vrlo rano u karijeri preusmjerila se ka marketingu i komunikacijama, gradeći uspješne projekte u regiji i stječući međunarodna priznanja poput IPRA Golden World Award i IPRA Grand Prix.
„Nagrada Woman.Comm Of The Year Specioal Star mi je posebno značajna jer dolazi od žene ženi, ta solidarnost nam često nedostaje ne zbog toga što mislim da muške kolege nemaju značajnu ulogu, nego zato što žene nose jednu drugu dimenziju dobra za društvo.
Ženama nije dovoljno da je nama dobro, žene se uvijek trude da je dobro svima oko nas, i to se vidjelo večeras, to je najveći značaj ove nagrade“, poručila je Nataša i dodala:
„Čitav moj radni vijek je izazovan, karijeru sam počela još u vijeme prije interneta, tako da je bio izazov i sam internet, pa mobilni telefoni, pa društvene mreže. Izazovi i jesu ono sa čime mi trebamo da se nosimo, učeći, napredujući i prihvatajući to kao dio života, sadašnjice.
No, mi danas u svijetu imamo druge izazove, to je najmanje umjetna inteligencija; mi imamo izazove na humanom i ljudskom nivou, mi imamo brojne sukobe, brojna stradanja, imamo rastuće nepovjerenje i tu naša uloga komunikacijskih profesionalaca postaje sve značajnija ako smo spremni da preuzmemo odgovornost.
A AI ćemo, kao i mobilne telefone, mailove i sve ostalo što se pojavljivalo kao dio tehnološkog napretka, savladati i iskoristiti na najbolji mogući način.“
Dobitnice u kategorijama
Ukupno je dodijeljeno jedanaest nagrada ženama koje su ove godine odabrane kao najutjecajnije u komunikacijskoj industriji u svojim kategorijama, a one su:
Mirsada Kadribašić, Marketing Star nagrada
Maja Miralem, Media Star nagrada
Manuela Šola, Agency Star nagrada
Una Karabeg, Rising Star nagrada
Milena Radenović, Employer Branding Star nagrada
Aida Šunje Hadžović, Digital Marketing Star nagrada
Jovana Tufegdžić, CSR Star nagrada
Elma Pašić, Regional Ambassador Star nagrada
Hana Hadžiavdagić, Positive Influence Star nagrada
Drugi dan konferencije
Konferencija Woman.comm nastavlja se i danas, u okviru bogatog programa posvećenog najaktualnijim temama komunikacijske industrije: od izazova krizne komunikacije i tehnologija koje mijenjaju tržište, pa do AI-trendova i pitanja etike u digitalnom dobu. Pred nama su zanimljiva predavanja, diskusije i paneli.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!