TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.11.2019.
U četvrtak navečer, 7.11., u Domu oružanih snaga BiH u Sarajevu, održano je večernje druženje u organizaciji modne dizajnerice Belme Tvico-Stambol i brenda Lenor tijekom kojeg je predstavljena suradnja između uspješne bh. modne dizajnerice i brenda koji dugi niz godina predstavlja sinonim za njegu tkanina.
Voditeljica programa, Maja Čengić-Miralem odjevena u haljinu iz zimske kolekcije bh.dizajnerice gostima predstavila je na početku večeru suradnju ova dva brenda kroz kratki govor.

Maja Čengić Miralem
Naime, Belma Tvico i Lenor udružili su kreativne snage i pokazali da dijele zajedničke vrijednosti: sinonim su za dugogodišnji kvalitet, lojalnost prema svojim klijentima te inovativnost− kreativnu, tehnološku i vizionarsku, kojom nas iznova uspijevaju iznenaditi. Belma je dizajnirala šest unikatnih haljina i modnih dodataka u suradnji s umjetnicom Taidom Jašarević u nijansama pastelno plave te zlatne boje u degradé tonovima.


Inače, boje su to u kojima dolaze dva nova Lenor proizvoda, Gold Orchid i Spring Awakening, koji su ovom prilikom premijerno predstavljeni uzvanicima. Modne kreacije dizajnirane za ovu priliku predstavljene su za vrijeme posebno osmišljenog performansa u kojem su sudjelovale brend ambasadorice Belma Tvico brenda: Naida Hubić, Aida Jahić, Enisa Njemčević, Hana Mešić, Sadžida Murtić i Berina Čoko.





Također, zvanice su imale priliku pogledati video u produkciji Marka Jovančića o procesu nastanka kreacija, ideji iza čitave suradnje i kreativnoj viziji Belme Tvico-Stambol za ovu posebnu kolekciju.

U svom kratkom obraćanju nakon predstavljanja ove linije, Belma Tvico-Stambol je istakla kako je posebno emotivna što je ova suradnja predstavljena u Domu oružanih snaga BiH, prostoru u kojem je prije više od deset godina načinila svoje prve modne korake predstavljajući svoju prvu kolekciju. Za dobru atmosferu tijekom večeri, pobrinuo se DJ YNGOD.
Djelić atmosfere s ovog zanimljivog modnog druženja donosimo u nastavku.


Lejla Hodović

Nadine Mičić

Naida Pekmezović, Lejla Hodović, Aleksandra Borozan i Aida Cvijetić

Naida Pekmezović

Amra Zvizdić i Belma Tvico-Stambol
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kultne retro tenisice, koje su obilježile sve od britanske indie scene do današnjeg street style lookova, sada su se vratile u neočekivano mekanijem izdanju. Doslovno.
Adidas Gazelle Indoor Fur Pack (JP8341) model prekriven je mekanim krznom u tonovima bež i crvene, pa na prvi pogled više podsjeća na statement modni dodatak nego na klasičnu sportsku obuću.

Foto: @blondie_superior_style
Ovo izdanje dolazi s prepoznatljivim gumiranim potplatom i suede detaljima, ali ono što ga izdvaja je tekstura kao kombinacija plišanog i vunastog materijala koja cijeli model čini toplim komadom za jesen. U trenutku kada su fuzzy i shearling materijali preplavili modne piste i ulice, adidas je savršeno uhvatio trenutak i pretvorio nostalgiju u trend koji izgleda i pomalo ironično i potpuno moderno.

Foto: @unheardofbrand
Iako bi na prvu mogli pomisliti da su „previše“, upravo ta neočekivana mekoća je ono što ih čini toliko privlačnima. Zamislite ih uz široke jeans hlače, vuneni kaput i omiljene cimet rolnice.
Kolekciju čine dvije verzije: prva u kombinaciji zelene antilop baze i ružičaste linije, a druga u bež tonu s crvenim prugama.

Foto: @unheardofbrand

Foto: @blondie_superior_style
Naravno, kao i svako limitirano izdanje, adidas Gazelle Indoor Fur Pack već se rasprodaje u nekim veličinama. Dakle, ako vas je već osvojila ta kombinacija udobnosti i modnog apsurda, sada je pravi trenutak da pronađete svoj par jer ako nas je historija Gazelle naučila nečemu, to je da se najposebniji modeli uvijek traže duže nego što traju na policama.
Foto: @blondie_superior_style
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!