TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 14.12.2022.
Belma Tvico je bh. modni brend o kojem često govorimo na Bonjour.ba, a i ovaj put nam iz brenda stižu dobre vijesti.
Naime, Belma Tvico brend nastavlja graditi svoje uspješno prisustvo na turskom tržištu. Brend je od sada dostupan i u turskom multibrand concept store Brandroom. Prvobitno smo kreacije jednog od najuspješnijih bh. modnih brendova mogli vidjeti u mnogobrojnim turskim modnim editorijalima, video spotovima, kao i poznatim turskim igranim serijama. Potom je uslijedila saradnja sa Lujo Concept Store, koncept trgovine otvorene u sklopu luksuznog hotela Lujo, u modernom turskom ljetovalištu Bodrum. U samo nekoliko godina, Belma Tvico je postao prepoznatljiv brend na izuzetno konkurentnom tržištu Turske. Iza ovog značajnog uspjeha stoji čitav tim ljudi, predvođen bh. modnom dizajnericom Belmom Tvico-Stambol.



Kreativna direktorica istoimenog brenda otkriva da postepeno gradi svoj modni put u Istanbulu, turskoj metropoli koja se u posljednjih nekoliko godina nameće kao konkurent već etabliranim svjetskim modnim metropolama. Iz saradnje u saradnju, otvaraju se nove prilike i mogućnosti, pa je tako nova kolekcija brenda Belma Tvico predstavljena i kroz showroom u Istanbulu i partnerstvo s turskim modnim stilistima za igrane filmove i serije. Ove aktivnosti se odvijaju uz organizaciju Udruženja Tradicija i Kultura.



Turski modni stilisti kontinuirano odijevaju neke od najvećih turskih glumačkih zvijezda u kreacije bh. modnog brenda. Tako je jedan od statement komada Belme Tvico, pastelno rozi vuneni kaput, viđen na glumici Şevval Sam i Burcu Özberk. Odijelo je nosila glumica Şebnem Dönmez, a haljinu s prepoznatljivim uzorkom Bosančice glumica Yeşim Ceren Bozoğlu. Veselimo se vidjeti sve što nam tim brenda Belma Tvico priprema za narednu godinu!



* * *
Naslovna fotografija: Belma Tvico PR
TEKST: Bonjour.ba
Marko Feher nikada nije igrao po pravilima modne industrije, on ih konstruiše, dekonstruiše, zatim ostavlja da lebde u zraku kao teorija koju tek trebamo razumjeti.
Njegove kolekcije su misaoni eksperimenti, vizualne hipoteze i kulturni komentari. Kolekcijom My Digital Legacy, predstavljenom u augustu 2024. očekivanja su bila visoko postavljena, ali Feher nikada ne isporučuje očekivano. On isporučuje iskorak.
Odlučio je premijerno s nama podijeliti svoju novu kolekciju.
Bez komentara
„No Comment“ na papiru zvuči kao tišina, ali u Feherovom vokabularu to je najglasnija rečenica. „U svijetu savršeno generisanih tekstova, samo jednim klikom, ja biram govoriti manje. 'NO COMMENT' je moj poziv da više mislimo“, to je sve što nam je rekao dizajner. 
Šta se dešava vizuelno? Siluete su skulpturalne, gotovo brutalističke, volumen se tretira kao arhitektura, a odjeća kao manifest. Crna, bijela, siva i crvena, četiri boje koje se u modnoj teoriji često smatraju "primarnim emocijama garderobe" kod Fehera postaju emocionalna topografija. Crvenu smo interpretirali kao alarm, ali i puls.

Tačkasti motiv, koji otvara kolekciju, možda je njen najneočekivaniji element. Crna podloga s monumentalnim crvenim tačkama podsjeća na avangardne japanske studije forme (čitaj:Yayoi Kusama). Iznenađuje koliko uvjerljivo ovaj motiv funkcioniše i na oversized odijelu i na slip haljini.


Model kolekcije je glumica Tatjana Šojić. Šojić svojim izrazom i gestikulacijom nosi Feherovu modu kao performans, ali i kao svojevrsnu transformaciju identiteta. Njena pojava u kampanji otvara prostor za potpuno novu interpretaciju Feherovog dizajna, onu koja briše granice roda i ulogu tijela pretvara u čistu ekspresiju. Šojić u jednom kadru djeluje strogo, gotovo monumentalno, a u sljedećem eterično, meko, fluidno. Divno ju je posmatrati u toj smjeni energije.
Posljednji put kada je Feher angažovao glumicu u ovako snažnom kontekstu bilo je 2017. u projektu An Unwritten Novel sa Eminom Muftić. Ovaj povratak narativnom castingu nije slučajan. "No Comment" je kolekcija koja govori upravo kroz lice koje zna šutnjom ispričati najdublju emociju.



Siluete kroz kolekciju ostaju unisex. Feher je jedan od rijetkih dizajnera iz regije koji rod ne koristi kao granicu, nego kao materijal za oblikovanje. Od moćnih, strogo krojenih odijela do volumeniziranih jakni koje na trenutke djeluju kao wearable sculpture, pa do haljina koje su već sada spremne za crveni tepih raznih festivala.





Feherova moda? Inteligentna i promišljena.







„No Comment“ ne govori mnogo, ali isporučuje sadržaj koji tjera na misao, pogled, ponovno iščitavanje.

Fashion: Marko Feher
Talent: Tatjana Šojić
Photography: Edvin Kalić
Hair: Ensar Dervišbegović
Makeup: Renata Ponjević
Supernumerary: Alaoui Ismail
Special thanks: BHRT, BINGO, Minja, Dejan, Maja, Amna
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!