TEKST: Ada Ćeremida

DATUM OBJAVE: 27.2.2025.

Bilo da Bella hoda pistom, lansira vlastite proizvode ili jednostavno šeta ulicama u svom prepoznatljivom stilu, njen uticaj na industriju ostaje neosporan.

Bella Hadid možda nije kročila na modnu pistu još od 2022., ali nikada nije nestala iz javnosti. Umjesto toga, strpljivo je gradila svoj život i karijeru po vlastitim pravilima, birajući projekte koji odražavaju njenu viziju i autentičnost.

Svaki njen potez pažljivo se prati, a s razlogom je prozvana "peoples princess" jer gdje god da krene, osvaja srca svojim stilom, harizmom i smjelim odlukama. Evo nekoliko njenih najnovijih poteza u 2025. godini koji nas inspirišu i zbog kojih s nestrpljenjem pratimo gdje će nas Bella Hadid odvesti sljedeće.


Foto: @deuxmoi



Trijumfalni povratak na modne piste


Nakon što je nekoliko godina modnu pistu zamijenila privatnim projektima, Bella Hadid se vratila u modni svijet na način koji je nemoguće ignorisati. Njena iznenadna pojava na Victoria’s Secret Fashion Showu izazvala je oduševljenje. Njen dramatičan crveni look i njeno prepoznatljivo samopouzdanje obilježili su trenutak koji su svi komentarisali.

No, njen pravi modni trijumf dogodio se na Paris Fashion Weeku, gdje je za Saint Laurent prošetala pistom u klasičnom, sofisticiranom izdanju. Momenat, s novom dozom zrelosti i elegancije, potvrđujući da je njen povratak sve samo ne prolazan trenutak.

 


Ôrebella


Otkako je lansirala svoj parfemski brend Ôrebella, Bella Hadid je postala sinonim za mirise koji odišu ličnošću i emocijama. Najnoviji miris, 'Nightcap', nosi priču inspirisanu njenom ljubavi prema konjima i djetinjstvu, a luksuzna, ali nosiva formula savršeno odražava Bellin prefinjeni ukus.

No, Bella nije samo parfemska vizionarka, njeni beauty odabiri redovno postaju viralni hitovi. Nedavno je na TikToku podijelila svoju minimalističku makeup rutinu, koristeći ni manje ni više nego Milani Conceal + Perfect podlogu od svega 20 KM. Naravno, internet je eksplodirao. sve što Bella dodirne momentalno postaje must have. 


 



Coach kao novi omiljeni brend supermodela


Ako postoji jedan brend koji Bella Hadid u posljednje vrijeme ne skida sa sebe, to je definitivno Coach. Sve češće je viđena s njihovim klasičnim torbama posebno s modelima koji odišu retro elegancijom i urbanim tonom.

No, nije riječ samo o torbama Bella je postala i ambasador novog Coach trenda, noseći njihove patike inspirisane vintage estetikom, koje sada svi žele imati. Njena sposobnost da od jednostavnih komada napravi statement look ponovo dokazuje da ono što ona obuče ubrzo postaje modni imperativ.

 



Zapadnjačka fantazija


Kao da je željela zaokružiti svoju kaubojsku renesansu, Bella Hadid je nedavno lansirala kolekciju u saradnji s brendom Frankie's Bikinis. Kolekcija je savršeni odraz njenog trenutnog modnog raspoloženja gingham print, teksas detalji, suptilni vintage krojevi i kaubojski kaiševi.

Ova linija nije samo još jedan bikini brend  ona je potpuni lifestyle koji Bella sada živi. Nije ni čudo što je kolekcija odmah izazvala euforiju, jer sve što Bella dodirne pretvara se u trend.

 


Bonjour

Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa

TEKST: Bonjour.ba/PR

Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa

Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.

Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.

Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran. 

Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.


hippy_garden_bonjour_ba_a1
hippy_garden_bonjour_ba_a9

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.

Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.


hippy_garden_bonjour_ba_a2
hippy_garden_bonjour_ba_a6

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.

Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


hippy_garden_bonjour_ba_a3
hippy_garden_bonjour_ba_a8
hippy_garden_bonjour_ba_a5

Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.

Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.

Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.


hippy_garden_bonjour_ba_a10
hippy_garden_bonjour_ba_a4

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 


hippy_garden_bonjour_ba_a12

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Deyan Barić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!