TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 27.7.2021.
Za kraj sedmog mjeseca i kao uvod u novu modnu sezonu, Bazerdžan donosi novu kolekciju, ali ovaj put u saradnji sa jednom blogericom.
Tačnije, održivost, upcycling, ženstvenost, kreativnost... epiteti su koji krase ovu kolekciju koja je rezultat kreativnih snaga Bazerdžan tima i Naide koja smo imali priliku upoznati preko Instagram profila @comme_de_lars_mom.
Kombinacija strogih linija stare, muške košulje i klasične bijele majice, kako navode, najavljuje samopouzdanu, ženstvenu ženu, usredotočenu na izražavanje - i muškog i ženskog iznutra.
Na pitanje kako je krenula cijela priča Naida nam je otkrila da: „Saradnja sa mnom i brandom Bazerdžan datira od početka njihovog postojanja jer sam tamo uvijek prisutna kao kupac. Logično je da smo tokom godina poznanstva razvili prijateljski odnos, a kada se više kreativaca sastane na spontanoj kafi, ideje samo nadolaze. Tako je i ova saradnja samo početak uspješne priče.

Foto: bazerdzan.ba
Osnova za ovu priču bila je moja inspiracija njihovom kampanjom “o vilama”, kao i održiva linija torbi od jeans hlača koju je Bazerdzan izbacio nedavno i naravno koncept održivosti mode koji gajim i ja kroz vlastiti brand @sviliboo i priču o upcyclingu muških svilenih kravata koje “pretvaram” u scrunchie gumice za kosu.“

Foto: bazerdzan.ba
Naravno, nismo mogli odoljeti, a da ne saznamo šta se sve nalazi u kolekciji i gdje se mogu vidjeti i probati artikli iz kolekcije.
„Trenutno smo dizajnirali i napravili capsule kolekciju haljina koje su napravljene od vječnih klasika: T-shirt i starih preloved muških košulja, te razvili ideje za par drugih proizvoda oko kojih ćemo za sada ostati tajanstveni.“

Foto: bazerdzan.ba
Haljine se mogu probati u Bazerdžan radnji u Sarajevu i dostupne su za preorder na njihovom webshopu.
***
Naslovna fotografija: @bazerdzan
Tekst: Bonjour.ba
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?

Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!