TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 9.5.2023.
"Creative & Fashion Industry" po prvi put održat će se u Banjaluci 15. i 16.6. u Banskom dvoru – Kulturnom centru.
Na putu glamuroznog sjaja svjetskih metropola i manifestacija posvećenih modi i najnovijim modnim trendovima "Creative & Fashion Industry", u dva dana od Banjaluke će načiniti pravi modni centar, predstavljajući ono najbolje iz regionalnog kreativnog svijeta.
U dvije večeri programa nastupit će 8 dizajnera (po 4 dizajnera obje večeri) iz BIH, regiona i Švajcarske. Svako od njih predstavit će svoje kolekcije u sklopu revijskog dijela, a kreacije će biti izložene i u showroomu, koji će biti otvoren prve revijske večeri.

Koncept showrooma je osmišljen tako da će priliku da se predstave Banjalučkoj i regionalnoj publici osim dizajnera koji će nastupiti i mnogi domaći proizvođači i lokalni brendovi iz oblasti tekstila, kože, obuće, starih zanata i izrade nakita. Osim gore navedenih svoje mjesto u showroomu će naći i firme koje nude razne vrste materijala, proizvođače pozamanterije iz RS i drugi.
,,Kad pomislimo na posebnost, talenat i upornost koje veže svjetska modna scena, jedno ime i jedna osoba instant pada na pamet, a to je naravno Marko Feher, a ovo su samo neki od razloga zašto će baš njegovom revijom biti otvoren prvi "Creative & Fashion Industry".
I ovoga puta njegova kolekcija obećava stroge forme, savršen tailoring, scenske komade u kojima je već oblačio velika imena show biznisa, ali i jednu pozadinsku priču koja je i temelj ovog dvodnevnog događaja – posjetioci će, sasvim sigurno biti u prilici da vide i dožive koliko daleko možemo dosegnuti s modom. U vidu mijenjanja narativa, ali i promocijom svoje ekonomije i poduzetnosti, koje prati kvalitet i naše znanje. On je oštrim krojevima razbio predrasude modno konzervativnog Balkana, a modnu scenu samouvjereno kreira po svom.'' – kažu organizatori.

Učesnici programa
Marko Feher (BiH)

Nevena Ivanović – NEO design (SRB)


Morana Krklec (HRV)

Marta Miljanić (CG)
Atelje 71 (Anre i Freya) – Erna Saljević (BIH)
Miranda Kaloudis – MDK Zurich (Swiss)


Dizajneri, producenti, scenografi, fotografi, kostimografi, vizažisti, frizeri, umjetnici i svi koji u svojim sferama djeluju na najprofesionalniji način, pojedinačni su elementi ove velike slagalice, koja uljepšava i unapređuje život svakog od nas, pa će i oni biti dio naše manifestacije.
Akcenat je na značaju svakog od njih i predstavljanju potencijala koje Banjaluka ima, kako s aspekta proizvodnje, tako i s aspekta saradnje s kreativcima i pojedincima iz drugih gradova i država. "Creative Fashion Industry" će da pokaže moć spoja kulture i mode, kroz oči privrede i industrije, bez kojih nijedna zajednica ne može da funkcioniše u punom potencijalu.
Misija ovog događaja je direktan uticaj na razvoj kulture, umjetnosti i turizma grada Banjaluka, kroz sve benefite koje modna industrija ostvaruje. Organizator događaja je "MODA" d.o.o. Banja Luka i "MDK", Cirih, Švajcarska.
* * *
Fotografije: Creative Fashion Industry
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.
Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.
Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran.
Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.
Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.
Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.
Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.
Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!