TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.3.2012.
Lucija Josipović kroz dnevnik prati konferenciju Lucija Josipović, voditeljica društveno odgovornog poslovanja Avona za Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Sloveniju, delegat je na konferenciji „Svjetska konferencija ženskih skloništa“. Zajedno je i s Modamo.info čitateljima podijelila svoja iskustva kroz dnevnik. Povela nas je u samo srce političkog života Amerike i u tih nekoliko dana
Ovako je početak „Svjetske konferencije ženskih skloništa“ u Washingtonu započela voditeljica Indijskog skloništa za žene i djecu žrtve nasilja: „Nasilje ne poznaje nacionalnost!“ Nažalost, muško nasilje nad ženama osim nacionalnosti ne poznaje niti godine, ni mjesto ni vrijeme. Više od 1400 žena iz 96 država svijeta došlo je ovdje u Washington DC sudjelovati, podijeliti, podržati, iskorijeniti: nasilje nad ženama i djecom.
Žene iz svih krajeva svijeta, od kojih su mnoge i same žrtve, danas stoje zajedno u nadi i vjeri da sa svakom novom idejom, svakim novim glasom koji će doprijeti do ljudi oko nas, može i hoće učiniti razliku. Kako ne pustiti suzu kada ispred tebe stane žena, majka troje djece i s osmijehom na licu započne svoju „veselu“ priču: ma nije on mene tukao, bilo je to samo psihički, ali svejedno sam otišla iako sam se bojala da eto nisam ja baš tako loše prošla a tu se nešto bunim, ali želim misliti na djecu i želim živjeti drugačije. I onda se vrati doma po djecu i dobije... 5 metaka. I ustane se na noge, skupi djecu i pobjegne kod susjede, i zamoli ju da sakrije djecu u podrum da ne vide kako majka umire... i onda se nasmije i kaže: „Ali ja sam tu! I hvala dragom Bogu na velikom crnačkom dupetu (DA, baš to, jer taj je metak bio najteži jer je skoro došao do želuca) zbog kojega stojim danas ovdje!“
Sve su to hrabre žene, žene koje su posvetile svoj život ovoj važnoj borbi, i znaju koliko je pozitivan stav važan, i osmijeh na licu, i ljubav, i razmijevanje, i pomaganje drugome. I došle su ovdje da još više nauče, podijele iskustva, da zajedno budemo jači.

Andrea Jung i Lucija Josipović
Avon komunikacijske nagrade i donacije
Reese Witherspoon, humanitarna ambasadoricaAvona je zajedno sa glavnom direktoricom Avona Andreom Jung dodijelila 4 Avonove komunikacijske nagrade za najbolje kampanje za borbu protiv nasilja nad ženama, u svijetu. Kampanje možete pogledati ovdje.
Dodjelom 10 donacija u vrijednosti 2 mil. dolara iz Avonovog Believe fonda, Reese i Andrea zahvalile su svim aktivisticama i tako i financijski potpomogle ovu jako važnu borbu.
Modamo.info/Avon PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!