TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 21.3.2024.

ASA Medical, kao dio ASA Grupe, s ponosom najavljuje otvaranje ASA Bolnice 6. aprila ove godine.


Prva privatna Opća bolnica predstavlja važan korak u unapređenju zdravstvene zaštite u Bosni i Hercegovini i pokazatelj je predanosti osnivača za ulaganje u prosperitet i razvoj bh. društva.




Vođeni idejom da BiH ima ljude sa vještinama, znanjem i inteligencijom, osnivači prije više od 18 godina pokreću Fondaciju Hastor, kojom su željeli pružiti više mogućnosti mladim ljudima - Bosancima i Hercegovcima, a ASA Bolnica predstavlja korak dalje u ostvarivanju ove misije.

ASA Bolnica će imati 180 bolničkih kreveta na sedam spratova, 10 operacionih sala, 12 specijalističkih odjeljenja te brojne odsjeke i ambulante, a pacijenti će na raspolaganju imati gotovo sve medicinske usluge – od moderne radiološke dijagnostike, laboratorije, urgentnog zbrinjavanja, porođaja, pa sve do rutinskih, ali i složenih operativnih zahvata.




Kao integralni dio strategije razvoja zdravstvene djelatnosti unutar ASA Grupe koja obuhvata više od 20 kompanija u oblasti finansija, usluga, zdravstvene zaštite, nekretnina i trejdinga sa preko 2100 uposlenih, ASA Bolnica predstavlja viziju osnivača da doprinese kreiranju sveobuhvatne zdravstvene ponude.

To je ponuda koja će izvrsnošću i stvaranju mostova znanja i međunarodnih saradnji, odgovoriti na potrebe građana i istovremeno pružiti kvalitetnu, sigurnu zdravstvenu uslugu uz pozitivno iskustvo pacijenta

Posebno značajna je saradnja sa Fondacijom Hastor, koja je neiscrpni izvor mladih i talentovanih ljudi, budućih stručnjaka, sa nadom da će mnogi od njih svoje profesionalno ispunjenje realizovati kroz neki od oblika ASA poduzetništva. Fondacija Hastor je vođena vizijom da je obrazovanje najmoćnije sredstvo koje možemo upotrijebiti u cilju podsticanja pozitivnih promjena u društvu.




„Poriv i ideja za uspostavljanje ASA Bolnice je plod dugoročne strategije razvoja zdravstvene djelatnosti unutar ASA Grupacije, a u cilju unapređenja zdravstvene zaštite svih naših građana i jačanja kapaciteta sveukupnog bh. zdravstva. 

S tim ciljem je oformljen ASA Medical, koji će objediniti sve naše zdravstvene ustanove i u jednu subgrupaciju sa zajedničkim ciljem osnaživanja i jačanja kapaciteta bh. zdravstva što dalje daje kontinuitet našoj posvećenosti ulaganju u prosperitet i napredak kompletnog društva.“ - istakao je prof. dr. Rasim Jusufović, Predsjednik Uprave ASA Bolnice.

U okviru ASA Bolnice je uspostavljen ASA Institut, centar za istraživanje, razvoj i inovacije sa glavnim ciljem da njihov stručni medicinski rad bude predstavljen u širim naučnim krugovima te da se kroz istraživačke i naučne projekte povežu sa vodećim medicinskim i drugim institutima širom svijeta.




Jedan od takvih projekata je i strateško partnerstvo sa Međunarodnim medicinskim univerzitetom u Beču i Općom bolnicom Beč (AKH),  koje omogućava pristup najnovijim znanstvenim dostignućima i razvoju zajedničkih naučno - straživačkih projekata, o čemu je govorio prof. dr. Roland Fasol, Internacionalni Medicinski Direktor ASA Bolnice.

„Došao sam ovdje da dam svoj doprinos naporima za otvaranje novog poglavlja u bosanskohercegovačkom zdravstvu i naš će zadatak biti spojiti kvalitet i iskustvo kako bi pružili jedno potpuno novo iskustvo za pacijente te ga učinili dostupnim svim građanima BiH”. - rekao je prof. dr. Roland Fasol.




Uz otvaranje bolnice, ponosni su na uspjeh u privlačenju medicinskih stručnjaka s međunarodnim iskustvom koji su se odlučili vratiti i posvetiti se radu u Bosni i Hercegovini.

„Vrlo važno je istaknuti da klinički tim voditelja odjeljenja koji je danas sa nama, a koji su u punom kapacitetu zaposleni, na puno radno vrijeme broji 6 univerzitetskih profesora, dva docenta, jednog doktora medicinskih nauka, 4 magistra medicinskih nauka te time postavljamo i jedan visoki standard osim u stručnom pogledu, također i u akademskom nivou našeg kadra kao prvog koraka u našem važnom cilju, a to je uspostavljanje univerzitetske bolnice“ - naglasio je prof. dr. Mustafa Hiroš, Direktor ASA Bolnice.

Medicinski direktor ASA Bolnice i šef Odjela Ginekologije doc.dr Azur Tulumović predstavio je odjele i usluge, pa će tako ASA Bolnica nuditi usluge iz domena Opće i abdominalne hirurgije, Otorinolaringologije, Odjela Interne medicine sa Gastroenterohepatologijom, Kardiologijom i Endokrinologijom, Odjelom Ginekologije i akušerstva sa IVF-om, Ortopedije, Pedijatrije, Radiologije, Urologije, Urgentnog zbrinjavanja i mnoge druge ambulante kao što su oftalmologija, reumatologija, fizijatrija i dermatologija.


U sklopu Bolnice djeluju i odjeli za podršku poput radiološkog Odjela, Centralne laboratorije, patohistološkog Odjela i Odsjeka transfuzijskog liječenja.

Uspostavljanje ASA Bolnice pruža nove mogućnosti za značajne sinergije unutar ASA Grupacije, prije svega omogućavanje višeg nivoa priuštivosti usluga kroz široku ponudu paketa DZO ASA Central osiguranja, EUROFARM poliklinika kao i usluga ASA Banke.

Već od 6.aprila ASA Bolnica će primati pacijente za sve vrste ambulantnih ili polikliničkih (konsultativno specijalističke) usluga sa radnim vremenom svakim radnim danom od 08:00 do 20:00, uz prethodnu najavu. Uz ambulantne usluge će pružati i usluge moderne radiološke dijagnostike na trenutno najsavremenijoj i sofisticiranoj opremi kao i laboratorijske usluge za sve vrste nalaza.




Centar za pozive (call centar) ASA Bolnice je već  u punom kapacitetu, a građani se već mogu informisati o ponudi usluga koje mogu pretražiti i na web stranici.

ASA Bolnica će kroz koncept svog djelovanja, kojeg krase epiteti SMART, DIGITAL i GREEN dopuniti segment sekundarne i tercijarne bolničke zaštite. Uz najsavremeniju medicinsku opremu, IT tehnologije i vrhunske stručnjake iz pojedinih oblasti, pacijentima će osigurati najbolje uslove za liječenje.




Pored osnovnog cilja koji je pružanje usluga zdravstvene zaštite na najvišem mogućem nivou, prva privatna opća bolnica će i svojim uposlenicima ponuditi potpuno drugačije okruženje za rad. ASA Bolnica će biti mjesto kontinuirane edukacije i usavršavanja sveukupnog medicinskog osoblja, ali i svih ostalih uposlenika te je mjesto gdje je pacijent uvijek na prvom mjestu.

* * *
Foto: ASA Bolnica


Bonjour

Testirali smo umjesto vas: Uz pomoć stručnjaka saznajemo šta zaista ima smisla u njezi kože

TEKST: Bonjour.ba

Testirali smo umjesto vas: Uz pomoć stručnjaka saznajemo šta zaista ima smisla u njezi kože Testirali smo umjesto vas: Uz pomoć stručnjaka saznajemo šta zaista ima smisla u njezi kože

Farmaceuti su često prva osoba kojoj se ljudi obrate kada koža “ne sarađuje”. Akne, dehidracija, osjetljivost ili iznenadne promjene traže brze, ali promišljene odgovore.

Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Zato smo kreirali Beauty Lab format fokusiran na praksu, dijalog i testiranje proizvoda iz prve ruke.

Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab, ovog puta u Mostaru gdje Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. 

Četrdeset farmaceuta okupilo se u opuštenoj, ali radnoj atmosferi, gdje su pitanja dolazila prirodno, a testiranje proizvoda bilo centralni dio druženja za razmjenu iskustava iz svakodnevne prakse.


antonio_trade_mostar_ba_bonjour_ba_7
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_31
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_28
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_27

Kada stručno znanje postane dio svakodnevne rutine  

Poseban segment susreta bio je razgovor s dr. Mateom Ćorlukom, spec. dermatovenerologije iz Klinike za kožne i spolne bolesti SKB Mostar. Kroz praktične primjere iz rada s pacijentima, dr. Ćorluka otvorila je teme sa kojima se najčešće susreću u profesiji.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_34

Dr. Matea Ćorluk, spec. dermatovenerologije u Klinici za kožne i spolne bolesti SKB Mostar


Poseban fokus bio je na razbijanju čestih mitova, ali i na savjetima koji se mogu odmah primijeniti u praksi, bez komplikovanja i nepotrebnih koraka.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_33
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_32

Četiri proizvoda u fokusu: Gdje se praksa najviše zadržala  

Testiranje u Beauty Labu bilo je usmjereno na četiri proizvoda koji se u praksi najčešće traže: dva rješenja za kožu sklonu aknama i dva proizvoda za hidrataciju i jačanje kožne barijere. Acnemy linija prirodno je otvorila razgovore o problematičnoj koži, dok su proizvodi za hidrataciju, linije Transparent Lab-a, potaknuli diskusiju o teksturama, slojevitosti i osjećaju na koži kroz dan. 

Upravo kroz taj kontrast, farmaceuti su mogli direktno uporediti teksture, osjećaj na koži i očekivane rezultate.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_1
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_13
antonio_trade_mostar_ba_bonjour_ba_3

U fokusu nije bio opis formulacija, već njihovo ponašanje na koži,  kako se upijaju, kako se osjećaju nakon nekoliko minuta i kako se uklapaju u realne, svakodnevne rutine.

Za problematičnu kožu, fokus je bio na proizvodima iz Academy linije.

Acnemy Zitclean gel za čišćenje testiran je kao prvi korak rutine, farmaceuti su posebno komentarisali njegovu laganu teksturu i osjećaj čiste kože bez isušivanja. Uz njega, Acnemy Zitproof spot flasteri otvorili su razgovor o praktičnim, ciljanim rješenjima koja korisnici često traže za brzu reakciju na pojedinačne nepravilnosti.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_15
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_21
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_5
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_d4
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_11
antonio_trade_mostar_ba_bonjour_ba_5

U segmentu hidratacije, pažnja je bila usmjerena na proizvode brenda Transparent Lab .

Niacinamide Glow Cream i Pure Glycerin Face Serum testirani su zajedno, upravo onako kako se često koriste u rutini, kao kombinacija koja pruža hidrataciju, ujednačen izgled kože i osjećaj ugode tokom dana. Diskusija se prirodno vodila oko slojevitosti, brzine upijanja i toga kako se proizvodi ponašaju nekoliko minuta nakon nanošenja.

Umjesto opisivanja sastava, fokus je bio na iskustvu, kako proizvodi “rade” na koži i kako se uklapaju u realne potrebe korisnika koje farmaceuti svakodnevno susreću.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_7
antonio_trade_mostar_ba_bonjour_ba_6
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_22
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_8
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_6
antonio_trade_mostar_ba_bonjour_ba_1
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_10

Prostor za znanje, pitanja i razmjenu iskustava  

Nakon stručnog dijela, gosti su dobili kratki upitnik s pitanjima o niacinamidu, flasterima i aktivnim sastojcima. Upravo ti trenuci bilježenja odgovora, komentara i poređenja iskustava dali su dodatnu vrijednost cijelom susretu.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_17
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_30
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_20
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_23
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_29
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_19

Edukacija se nastavila i izvan prezentacije, kroz razgovore koji su povezivali teoriju s praksom i otvarali nova pitanja. Atmosfera je bila opuštena, ali fokusirana. 

Bez žurbe i bez unaprijed zadanih odgovora, gosti su imali priliku da testiraju proizvode, komentarišu dojmove i međusobno razmjenjuju iskustva iz prakse.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_3
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_4
antonio_trade_mostar_ba_bonjour_ba_2

Beauty Lab u Mostaru pokazao je koliko je važno farmaceutima dati prostor za testiranje, pitanja i razmjenu mišljenja. Kada proizvodi prođu kroz ruke onih koji ih svakodnevno preporučuju, razlike postaju jasnije, a povjerenje u preporuku jače.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_d2

U nastavku donosimo izdvojene trenutke s Beauty Laba.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_d6
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_1
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_2
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_7
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_8
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_3

antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_6
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_5
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_15
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_14
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_13
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_12
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_11
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_10
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_9
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_17
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_16

Ovaj sadržaj je nastao u saradnji sa @antoniotradecosmetics
Bonjour.ba produkcija:
Organizacija eventa: Bonjour.ba 
Kreativni koncept eventa: Dijana Ćavar
Autorica članka: Ada Ćeremida
Grafičko oblikovanje: Marija Perić
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah
Fotografije: Enida Kajević za Bonjour.ba
Video: Edin Babić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!